Gjest Caroline91 Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Av alle karakterene i Harry Potter, hvem/hvilke er deres favoritt/favoritter?Og hvilken av dødsfallene gikk hardest inn på dere? Mine favoritter er Ron, Hermione, Fred&George, Lupin og Sirius. Og dødsfallet som gikk hardest inn på meg, og som jeg aldri kommer over, er Fred sin død..
Gjest Raindrops Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Har veldig sansen for Snape og Bellatrix. Edit: Umbrige er også en fantastisk karakter Endret 2. desember 2015 av Raindrops
King in the North Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Likte Lupin utrolig godt frem til siste boken. Da ble han litt snål og gjorde mange rare, eller prøvde, valg.Sirius var selvsagt en favoritt, samme med Weasley-tvillingene.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Åh, alle karakterene <3 Spesielt de som er nevnt + Luna Lovegood for hun er genuint god og spesiell. Anonymkode: 8b4e8...1dd
sweg Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Min favoritt er Draco Malfoy. Vet ikke hvorfor, men får alltid en crush på han hver gang jeg ser på Harry Potter. 2
Gjest Caroline91 Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Draco Malfoy er ganske kjekk. Haha. Rart at ingen nevner Harry Potter sjøl.
Tabris Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Dumbledore og Snape var mine favoritter.Dødsfallene som gikk mest inn på meg var Hedwig og Fred Weasley.
Gjest Raindrops Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Draco Malfoy er ganske kjekk. Haha. Rart at ingen nevner Harry Potter sjøl. Harry er nok en av de jeg liker aller minst, iallefall i filmene
Gjest Raindrops Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Trodde forøvrig at sjelen min skulle vrenge seg når Dobby døde.
Nangijala Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Trodde forøvrig at sjelen min skulle vrenge seg når Dobby døde.Det du sa.
Gjest Caroline91 Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Dumbledore og Snape var mine favoritter.Dødsfallene som gikk mest inn på meg var Hedwig og Fred Weasley.Ja! Altså man dreper IKKE et kjæledyr eller EN tvilling...
Gjest Caroline91 Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Harry er nok en av de jeg liker aller minst, iallefall i filmene Hahaha helt enig!!!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 Severus Snape var min ultimate favorittkarakter gjennom hele serien. Han er fantastisk, og Alan Rickman er utrolig dyktig. Anonymkode: 5c695...91c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #15 Skrevet 2. desember 2015 Basert på bøkene: Tror Hermione er min favoritt. Gråt som et barn da Hedwig døde. Anonymkode: a7022...6ed
Sølvrosen Skrevet 2. desember 2015 #16 Skrevet 2. desember 2015 I de første bøkene er Hermine favoritten min, men etterhvert tar Lulla plassen som favoritt.Hermine var den som inspirerte meg til å våge å vise meg fram på skolen, og fikk dermed slutt på at læreren hver kontakttime sa jeg måtte bli mer aktiv i timene. Lulla får meg alltid til å le, og har også en veldig viktig rolle i bøkene som en anderledes, undrende og støttende stemme.Det var tungt når Sirius døde, men siden jeg har lest den boka så mange ganger føles Humlesnurrs dødsfall tyngre. Jeg gråter noen ganger når jeg leser om når Dobby dør.Hedvik fikk jeg knapt med meg første gang jeg leste boka, og jeg måtte gå tilbake å lese om da Fred døde når jeg leste at han lå der død. Det var den første av bøkene jeg klarte å lese på engelsk, så jeg forsto ikke så mye.
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 2. desember 2015 #17 Skrevet 2. desember 2015 Vanskelig å svare på, jeg liker Harry Potter og Snape veldig godt
Gjest supernova_87 Skrevet 2. desember 2015 #18 Skrevet 2. desember 2015 Sirius var jo et forferdelig tap da han døde. Men den karakteren jeg gråt mest over var faktisk Noldus. Jeg er skikkelig Harry Potter fan, så jeg synes det er lov å si at jeg gråt skikkelig over fantasy, siden det tross alt er akkurat den serien. Etter kapittelet der Noldus ble gravlagt, la jeg fra meg boka, og la meg ned sittende og bare BUUUUHUUU. Lå med hodet gravd ned i sofaen og synes et var vanskelig å fortsette videre i livet (og boka). Da Humlesnurr (hvorfor bruker jeg de norske navnene, jeg leser det jo på engelsk!) døde, så var jeg så full av konspirasjonsteorier at jeg ikke var så lei meg, og senere synes jeg han var en jævel så ingen vonde følelser der. Jeg synes dessverre Daniel Radcliffe har ødelagt filmene, Harry kan være en god karakter, men når jeg forbinder ham med den skuespilleren, og hvordan Harry er i filmene, så er det bare dritt. Min favorittkarakter er kanskje Krynkel og broren til Sirius. Jeg savner å bli så investert i en fantasiverden igjen.
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 2. desember 2015 #19 Skrevet 2. desember 2015 Sirius var jo et forferdelig tap da han døde. Men den karakteren jeg gråt mest over var faktisk Noldus. Jeg er skikkelig Harry Potter fan, så jeg synes det er lov å si at jeg gråt skikkelig over fantasy, siden det tross alt er akkurat den serien. Etter kapittelet der Noldus ble gravlagt, la jeg fra meg boka, og la meg ned sittende og bare BUUUUHUUU. Lå med hodet gravd ned i sofaen og synes et var vanskelig å fortsette videre i livet (og boka). Da Humlesnurr (hvorfor bruker jeg de norske navnene, jeg leser det jo på engelsk!) døde, så var jeg så full av konspirasjonsteorier at jeg ikke var så lei meg, og senere synes jeg han var en jævel så ingen vonde følelser der. Jeg synes dessverre Daniel Radcliffe har ødelagt filmene, Harry kan være en god karakter, men når jeg forbinder ham med den skuespilleren, og hvordan Harry er i filmene, så er det bare dritt. Min favorittkarakter er kanskje Krynkel og broren til Sirius. Jeg savner å bli så investert i en fantasiverden igjen. Ååå! Sirius glemte jeg, han var en skikkelig kul karakter Bare synd at han fikk så lite skjermtid Da har jeg 3 favoritter
funginger Skrevet 2. desember 2015 #20 Skrevet 2. desember 2015 Snape! Jeg hulket, altså ikke bare grein, men hulket da han døde i boka. Og "flashbacket" hans, shit! Det var ekte kjærlighet, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå