ida Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei! :D Lurte på om det var noen som kjenner til gode hobby-butikker i oslo(sentrum)? Jeg skal nemlig lage noen bordkort, så jeg trenger stilig papir, riktig blekk til kaligrafi-settet mitt og kanskje noen sånne klistre-på-ting. Noen som kan hjelpe meg? Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 Du har Striestuen som ligger midt på Karl Johan. Det er en Panduro-butikk og de har mye forskjellig. Ta deg en tur dit, så finner du nok det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. juli 2002 #3 Del Skrevet 12. juli 2002 ...og fint papir finner du på Norway Design ved Saga, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #4 Del Skrevet 12. juli 2002 Alt det du trenger har de (faktisk) i helt vanlig bokhandler-butikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida Skrevet 12. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juli 2002 Takk folkens! Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. juli 2002 #6 Del Skrevet 12. juli 2002 Hvis du er villig til å reise litt utenfor Oslo, har de en svær Panduro-butikkk på Sandvika Storsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. juli 2002 #7 Del Skrevet 17. juli 2002 På Torshov har de en stor Panduro-butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå