AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Hva synes dere om at en mann har hatt mange sexpartnere. Ville du datet en mann som du hadde visst hadde hatt mange sexpartnere? I så fall hadde det vært som FF eller mer seriøst forhold? Anonymkode: 126ac...2a3
Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Det er ekkelt. Og tanken på at han kanskje har sykdommer.
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Interesserer meg ikke så lenge han brukte kondom og har testet seg.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Ekkelt og usexy. Kanskje han har sykdommer, kanskje han bare har 0 respekt for kvinner... Uansett lite attraktivt. Anonymkode: b23f7...816 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Det kommer helt an på hva du mener med "mange" - folks definisjoner varierer veldig der...På generell basis foretrekker jeg at en mann har noe erfaring, men at mesteparten er kvinner han har datet (ikke ONS) og at han er selektiv. Dvs. at man ikke treffer tidligere sexpartnere på hvert gatehjørne. Som regel er ikke dette et problem - en attraktiv mann med samme syn på ting som meg har som regel en ok seksuell historikk. Diskuterer det aldri med menn, men man vet jo noe utifra rykte, felles sosial sirkel osv. Anonymkode: 4dfc8...45b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Hva synes dere om at en mann har hatt mange sexpartnere. Ville du datet en mann som du hadde visst hadde hatt mange sexpartnere? I så fall hadde det vært som FF eller mer seriøst forhold?Anonymkode: 126ac...2a3Selv om han var frisk og alltid brukte kondomer så det ikke ble noe overraskelser senere ut av det så ville jeg sagt nei. Det er ikke stas, akkurat, hvis noen går forbi og ser på han med et tydelig blikk som viser at hun har vært borti han der før ja. Anonymkode: 146ec...48f 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Du kan vel finne mange svar i denne tråden, ts: http://forum.kvinneguiden.no/topic/983019-hvorfor-er-det-kult-med-menn-som-har-ligget-med-mange/?page=1 Anonymkode: 3124b...3e0
kattaa Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Det er verken ekkelt eller sexy. Det er ikke ideelt, men det er årsaken bak som avgjør om mannen er kjæresteemne.Å "hoppe" fra forhold til forhold, eller ha sex med andre i datingsfasen er en dealbreaker. Å tilfredsstille sitt seksuelle behov ved å ha ONS når man av ulike grunner ikke søker fast partner er OK. 2
Chizue Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Hverken sexy eller ekkelt..Spørs jo hvor gammel han er... Og hvor mange det er snakk om!Kunne ikke tenkt meg å være sammen med en som har høvlet over flere 1000 jenter akkurat...Og i tillegg skryter av det..Men si 50 stk da.Om han selv er ca 30 og ble seksuell aktiv som 16åring.. Så vil jeg egentlig ikke si at 50 er mange..Kanskje han har vært singel en periode, likt å feste å styre litt rundt..-Som noen kvinner er også.Men jo eldre han ble, jo mer har han lyst å slå seg til ro med ei jente. Og der blir han også-Det gjelder kvinner som har vært vill i en periode også.Jeg kan være sammen med en slik mann, og selvom jeg har visst at han har ligget med mange, så vil jeg helst ikke høre om det Det er bare turnoff... Det samme om han sier på første date "Åh..Du ligner på ei jeg lå med for noen år tilbake..." Videre ut i ett forhold "Du er den beste jenta jeg noen gang har hatt, men du har ikke den fineste kroppen, den fineste jeg har sett er ei jeg lå med i 2004...Fy fader for ei spretten rype! *ro ro til fiskjeskjær* Meeeen...Du har veldig fin personlighet da..."
Snadder Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Det kommer helt ann på hvor mange det er snakk om og hvordan forholdet var mellom de. Var det bare ons eller var det faktisk mange forhold?Synes det er ekkelt om det var mange forhold eller FF. Rett og slett fordi jeg hadde da tvilt på om han kunne binde seg til en person eller er en som hopper fra den ene til den andre. 1
Gjest Mats Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Bryr meg ikke om hvor sexy det er. Det er sexen som er viktig og som er god. Samme om det er med samme partner eller mange forskjellige, så lenge vi får sex.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Min kjæreste har hatt 30 stk og han er kun 20 år! Men mener ikke at man skal dømme folk etter antall sex partnere, ja jeg fikk sjokk når han sa det, men så ble jeg kjent med HAN som person og vi forelsket oss. At han har erfaring er en bonusmen ja tanken på at han har pult 30 forskjellige personer er kvalmende, MEN så lenge jeg er den siste bryr jeg meg ikke, finnes viktigere ting å fokusere på enn en manns fortid med andre kvinner Anonymkode: 1be16...845
Ananas. Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Jeg vil ikke vite om det, og tenker ikke over det. Om jeg derimot får antallet servert uten å ha bedt om det så tenker jeg bedre om en mann med relativt få partnere enn jeg gjør med en mann med mange. Avgjørende for valget om å involvere meg med ham ville det nok uansett ikke vært. 2
Gjest BethD Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 Jeg er oppegående nok til å skjønne at når man kommer opp i 30årene så har man gjerne hatt ett par partnere i livet sitt..Noen færre/flere en andre..Ærlig talt så har det virkelig ikke noe å si for min del,så lenge snoppen er frisk og fungerer som den skal ! Og mannen også for den del...
Gjest Raindrops Skrevet 2. desember 2015 #15 Skrevet 2. desember 2015 Spiller ingen rolle for meg så lenge han er frisk i kropp og hode.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #16 Skrevet 2. desember 2015 Hva synes dere om at en mann har hatt mange sexpartnere. Ville du datet en mann som du hadde visst hadde hatt mange sexpartnere? I så fall hadde det vært som FF eller mer seriøst forhold?Anonymkode: 126ac...2a3Litt rart hvis han IKKE har det. Da tenker jeg at han sliter med å få seg noe og varsellampene begynner å lyse. Men han skal ikke ha hatt FOR MANGE heller, for da tenker jeg at han er useriøs og aldri kan slå seg til ro. Anonymkode: 37785...dca
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #17 Skrevet 2. desember 2015 Litt erfaring er å foretrekke hos voksne menn. Er jo ikke direkte sexy med menn som er åpenbart veldig ukritisk til hvem de ligger med, men hadde ikke gjort noe stort nummer ut av det heller (no pun intended) Anonymkode: 66c2e...239
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #18 Skrevet 2. desember 2015 Uattraktivt Anonymkode: 8de3b...0a9 3
Gjest Løkky Skrevet 2. desember 2015 #19 Skrevet 2. desember 2015 Irrelevant for min del. Så lenge han har testa seg.
Gjest O.G. Skrevet 2. desember 2015 #20 Skrevet 2. desember 2015 Hva synes dere om at en mann har hatt mange sexpartnere. Ville du datet en mann som du hadde visst hadde hatt mange sexpartnere? I så fall hadde det vært som FF eller mer seriøst forhold?Anonymkode: 126ac...2a3Jeg bryr meg ikke, men jeg vil ikke ha sex uten kondom før han har testet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå