AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jeg forstår ikke helt greia med dette, og er det bare menn som har et sånt syn på andre menn (og seg selv) eller finnes det noen kvinner her som faktisk helst vil at mannen skal ha hatt mange sexpartnere? For min del synes jeg sex er noe man ikke skal dele med alt og alle (så og si) og at det helst bør kun være i et forhold. Dette gjelder både for min del og menn jeg da er interessert i. Samboeren min har bare hatt 1 sexpartner før meg (i midten av 20-åra) fordi han kun vil ha sex med noen han er glad i. Jeg synes det er utrolig flott, men han sier han aldri har sagt det til noen fordi han vet at andre menn synes det er rart. Jeg synes det er dumt at samfunnet er blitt sånn at han skal føle seg rar fordi han ikke er interessert i sex med damer han ikke er i et forhold med. Anonymkode: 00b71...22a 2
WubWub Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 En mann som nedlegger flest mulige byttedyr (hunnkjønn) er vinnere og erobrere. Ei kvinne som blir erobret av mange menn = taper med lav verdi, løs med liten selvrespekt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Det skaper et inntrykk om at, "alle dere lå med han, men det var bare meg som klarte å få han til å slå seg til ro, det er meg han vil ha". Menn føler status når de kaprer ei vakker snelle. Kvinner føler status når de klarer å bli fanget av en mann som mange andre kvinner har lyst på. Anonymkode: eff80...965 1
Belbus Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Når en mann har ligget med mange tenker jeg at han har dårlig selvkontroll og er desperat nok til å ta "alt og alle" og "hva som helst". Personlig synes jeg ikke det er kult. 12
Sirah Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Jeg syntes ikke det er kult. Derimot syntes jeg det er ganske trist at noen har så lite selvrespekt at de ligger med alt og alle.... 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Det skaper et inntrykk om at, "alle dere lå med han, men det var bare meg som klarte å få han til å slå seg til ro, det er meg han vil ha". Menn føler status når de kaprer ei vakker snelle. Kvinner føler status når de klarer å bli fanget av en mann som mange andre kvinner har lyst på.Anonymkode: eff80...965Hva hvis mannen er svært kresen og takker nei til 95% av damene som byr seg frem? Eller hvis mannen har knullet masse prostituerte og knullet masse mindre pene damer i desperasjon? Jeg for min del knuller kun damer jeg får følelser for og takker alltid nei til sex på byen. Vet jeg er attraktiv og har ikke vært singel mere enn 1 år til sammen siden jeg var 15 år. Er nå over 30. Det er desperate menn, og menn som har lav selvtilitt som puler alt som har puls, fordi de tror det er siste gang de får sjangsen! Anonymkode: 696c0...efc 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Jeg synes det er patetisk med menn som ligger med mange. Hilsen kvinne. Anonymkode: 68844...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 En mann som nedlegger flest mulige byttedyr (hunnkjønn) er vinnere og erobrere. Ei kvinne som blir erobret av mange menn = taper med lav verdi, løs med liten selvrespekt.Både menn og kvinner er rovdyr. Menn og kvinner er av samme rase. Så da vet du det. Anonymkode: 00b71...22a 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Jeg forstår ikke helt greia med dette, og er det bare menn som har et sånt syn på andre menn (og seg selv) eller finnes det noen kvinner her som faktisk helst vil at mannen skal ha hatt mange sexpartnere? For min del synes jeg sex er noe man ikke skal dele med alt og alle (så og si) og at det helst bør kun være i et forhold. Dette gjelder både for min del og menn jeg da er interessert i. Samboeren min har bare hatt 1 sexpartner før meg (i midten av 20-åra) fordi han kun vil ha sex med noen han er glad i. Jeg synes det er utrolig flott, men han sier han aldri har sagt det til noen fordi han vet at andre menn synes det er rart. Jeg synes det er dumt at samfunnet er blitt sånn at han skal føle seg rar fordi han ikke er interessert i sex med damer han ikke er i et forhold med.Anonymkode: 00b71...22aOg hvor mange har du ligget med da? Anonymkode: 14f64...546
Ulveedderkopp Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Synes menn (og kvinner) som ligger med mange er ekle. Første jeg tenker på er kjønnssykdommer. Jeg synes derimot ikke at de ikke har selvrespekt, som noen over her skriver, og som jeg har lest mye ellers. Det er ikke opp til andre å avgjøre om man har respekt for seg selv eller ikke. Det er rett og slett bare tåpelig. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Jeg synes ikke at det er kult. Enkelt og greit. Anonymkode: 84761...e00 1
WubWub Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 (endret) Både menn og kvinner er rovdyr. Menn og kvinner er av samme rase. Så da vet du det. Anonymkode: 00b71...22aJeg ser ikke på det slikt. Menn har alltid vært jegerne, soldatene og erobrerne nesten uten unntak i historien.Det er jo også bare å ta en titt på det psykososiale miljøet i Oslo's gater hvor menn med ild og aggresjon i blikket lusker rundt som løver på savannen å leter etter byttedyr de kan forgripe seg på. Det har vært en voldtekts epidemi i Oslo flere sommere på rad, og rovdyrene er 100% menn og ofrene er nesten uten unntak byttedyr i form av hunnkjønn.Det samme ser vi på fylla på byen hvor menn jakter kvinner de kan erobre. Men på sett og vis så er jo begge kjønn super-rovdyr som er like blodtørstige som dinosaurer og faktisk langt mer farlige, men da ovenfor andre arter. Oss imellom så er statusen klinkende klar og dett er et udiskutabelt faktum. Endret 5. november 2015 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Og hvor mange har du ligget med da?Anonymkode: 14f64...5463. Har vært i 3 forhold. Samboeren min er altså nr 3. Jeg ser ikke på det slikt. Menn har alltid vært jegerne, soldatene og erobrerne nesten uten unntak i historien.Det er jo også bare å ta en titt på det psykososiale miljøet i Oslo's gater hvor menn med ild og aggresjon i blikket lusker rundt som løver på savannen å leter etter byttedyr de kan forgripe seg på. Det har vært en voldtekts epidemi i Oslo flere sommere på rad, og rovdyrene er 100% menn og ofrene er nesten uten unntak byttedyr i form av hunnkjønn.Det samme ser vi på fylla på byen hvor menn jakter kvinner de kan erobre. Men på sett og vis så er jo begge kjønn super-rovdyr som er like blodtørstige som dinosaurer og faktisk langt mer farlige, men da ovenfor andre arter. Oss imellom så er statusen klinkende klar og dett er et udiskutabelt faktum.Menn og kvinner er rovdyr uansett hvordan du ser på det. Blir som å benekte at jorda er rund og si "jeg ser ikke på det slikt. I mine øyne er den flat". Det funker ikke sånn, og det vet du. Anonymkode: 00b71...22a 2
WubWub Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 3. Har vært i 3 forhold. Samboeren min er altså nr 3. Menn og kvinner er rovdyr uansett hvordan du ser på det. Blir som å benekte at jorda er rund og si "jeg ser ikke på det slikt. I mine øyne er den flat". Det funker ikke sånn, og det vet du. Anonymkode: 00b71...22aSom sagt, kvinner er rovdyr ovenfor andre arter som er svakere enn de ja. Men i relasjon mellom mann-kvinne så er kvinner det fysisk svake kjønn = byttet.Men kanskje du kan opplyse meg om hvordan kvinner jakter på menn slik menn jakter på kvinner?I historisk perspektiv så har det hovedsakelig vært menn som har kriget og erobret. Den stammen, klanen eller hæren som vandt slaget mot andre menn, tok gjerne å voldtok alle kvinnene som var igjen forsvarsløse i landsbyen så tatt de som slaver å solgt til andre menn som en forbruksvare på lik linje som en ku, geit eller kamel. Kvinner har historisk sett også vært mannens eiendom og slik er det fremdeles i STORE deler av verden. Kvinnerettigheter er stort sett bare noe vi ser til i vesten, fordi vi menn gav dere stemmerett av ren sympati og omsorg.Men kanskje du kan opplyse meg om kriger hvor resultatet har vært omvendt, at kvinner har erobret, voldtatt å slavebundet menn. Kanskje du også kan opplyse meg i hvilke land det forekommer at kvinner voldtar menn ved å dra de inn i en busk etter fuktige byturer. Dette er selvfølgelig retoriske spørsmål for jeg vet du ikke kan varte opp med noen reell fakta som beviser det våset du rører med. Østrogen er ikke akkurat kjent for å være det hormonet som driver en til kamp, konkurranse instinkt og erobring. Testosteron derimot...
Summers Skrevet 5. november 2015 #15 Skrevet 5. november 2015 (endret) Til syvende og sist handler det om kvinnesolidaritet. Ved å sikre at bare et lite antall menn får pult utenfor forhold så tvinger de vanlige menn som ønsker sex inn i forhold. Hadde kvinnene delt godene med alle så hadde ikke vanlige menn gått inn i forhold og kvinnene hadde endt som taperne.Det er derfor kvinner er fort oppe med å rope "hore", "billig" og "løs" om kvinner som er lite selektive med hvem de ligger med. De løse kvinnene er usolidariske med sine medsøstre og gjør det vanskeligere for andre kvinner å få seg kjæreste. Endret 8. november 2015 av Summers 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Trur ikke gutter/menn flest synes det er så jævlig kult. Vi blir mer imponert over kvalitet enn kvantitet. Er tross alt ikke så veldig vanskelig å få seg et ligg i dagens samfunn. Det var kult når vi gikk på ungdomsskolen husker jeg, men så vokste de fleste av oss opp. Noen henger dessverre igjen. Anonymkode: f9daa...4a7
kisskissbangbang Skrevet 5. november 2015 #17 Skrevet 5. november 2015 Jeg kjenner jeg er ganske nøytral til det. Jeg bryr meg ikke om om en jeg er sammen med har ligget med få eller mange, jeg tenker at en får gjøre som en vil, så lenge en er ærlig og behandler folk bra. Har ikke inntrykk av at folk flest blir imponert over høyt antall sexpartnere. Mitt inntrykk er vel heller omvendt. 1
MinnisMus Skrevet 5. november 2015 #18 Skrevet 5. november 2015 (endret) Både menn og kvinner er rovdyr. Menn og kvinner er av samme rase. Så da vet du det. Anonymkode: 00b71...22aDet er i og for seg sant, men også helt irrelevant. Ta for eksempel sjøelefanter, hunner og hanner er samme art, men kun et fåtall alfahanner parrer seg med majoriteten av hunnene. Størsteparten av hannene får aldri parret seg. Dette er riktignok en av de artene som har utviklet aller størst kjønnsdimorfisme, så man vil ikke finne like ekstreme tilstander hos mennesket. Men kjønnsdimorfisme er et faktum også hos oss mennesker i og med at menn fysisk sett er overlegne kvinner og gjennomsnittelig er både høyere og større. Og kjønnsdisformisme i naturen peker mot at det kjønnet som er "overlegent" vil det fks være et færre antall hanner som parrer seg med mange hunner.Nå er riktignok tidlige menneskesamfunn antatt å ha vært monogame i stor grad da dette hadde en del fordeler for samfunnet man levde i, men dette urinstinktet med at en alfahann parrer seg med mange hunner sitter nok fortsatt litt igjen. Og det er et ubestridelig faktum at menn som har mange partnere er langt mer ettertraktet enn kvinner som har det uansett hvor mye brukere på KG prøver å overbevise seg selv og andre om at det ikke lenger er sånn. Endret 5. november 2015 av MinnisMus 2
RockyRose Skrevet 5. november 2015 #19 Skrevet 5. november 2015 Menn tykkjer ikkje det er kult med å ha ligget med mange, gutar tykkjer det.Eg tykkjer heller ikkje det er noko kult, men heller ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #20 Skrevet 5. november 2015 Som sagt, kvinner er rovdyr ovenfor andre arter som er svakere enn de ja. Men i relasjon mellom mann-kvinne så er kvinner det fysisk svake kjønn = byttet.Men kanskje du kan opplyse meg om hvordan kvinner jakter på menn slik menn jakter på kvinner?I historisk perspektiv så har det hovedsakelig vært menn som har kriget og erobret. Den stammen, klanen eller hæren som vandt slaget mot andre menn, tok gjerne å voldtok alle kvinnene som var igjen forsvarsløse i landsbyen så tatt de som slaver å solgt til andre menn som en forbruksvare på lik linje som en ku, geit eller kamel. Kvinner har historisk sett også vært mannens eiendom og slik er det fremdeles i STORE deler av verden. Kvinnerettigheter er stort sett bare noe vi ser til i vesten, fordi vi menn gav dere stemmerett av ren sympati og omsorg.Men kanskje du kan opplyse meg om kriger hvor resultatet har vært omvendt, at kvinner har erobret, voldtatt å slavebundet menn. Kanskje du også kan opplyse meg i hvilke land det forekommer at kvinner voldtar menn ved å dra de inn i en busk etter fuktige byturer. Dette er selvfølgelig retoriske spørsmål for jeg vet du ikke kan varte opp med noen reell fakta som beviser det våset du rører med. Østrogen er ikke akkurat kjent for å være det hormonet som driver en til kamp, konkurranse instinkt og erobring. Testosteron derimot...Både menn og kvinner har testosteron. Anonymkode: 00b71...22a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå