Gå til innhold

svak brunlig utblod/blødning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, la ut dette på gravidforumet, for viste ikke helt hvor jeg skulle legge det. Men var lite med erfaring der gitt. 

Så da spør jeg her. 

Jeg bruker å ha 28 dager syklus, noen ganger så er det +/- 2 dager. 

Skulle ha den søndag for 1.5 uke siden. tok en test 5 dager over, men den var negativ. Brukte clearblue digital. 

Nå er jeg 10 dager over og ikke fått mensen enda. Men de siste 4-5 dagene så har jeg først hatt en svak brun farge på utfloden. Men i går og i dag har den vært litt mere rosa. Men fremdeles ingen mens. 

Har av og til kunne spottet 1-2 dager før mensen, men ikke så lenge som dette. Har også hatt murringer nedentil, og kjentes ut som jeg skulle få mensen. 

Jeg er også slutten av 30 årene, hvis det skulle ha noe å si. Men har ingen tegn på overgangsalder for å si det sånn. 

Mulig jeg har hoppet over en eggløsning? eller den har vært sen, men får man da farget utflod da? Den er bare svakt farget. Så ikke tydlig brun. Mere lyse lyse brun, og nå litt svakt rosa. har heller ikke mye utflod. Mere sånn mengde man har rundt eggløsning. 

Har enkelte ganger hatt ei liten blødning rundt eggløsning, men det har bare vært 1 dag, og ikke 5.. 

Så noen som har noe erfaringer med dette? For jeg skjønner ingenting av hva kroppen tuller med nå. 

Har barn fra før, og har da testet klart positiv 4-5 dager over (har da ikke testet før da) Og ingen blødninger. 

Så slo fra meg at jeg kanskje var gravid da testen var negativ. Men er jo tydligvis noe som ikke stemmer her.

Anonymkode: 8752b...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskrifta skulle vare utflod ikke utblod :P 

Anonymkode: 8752b...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...