AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har gått på Yasminelle i ca. 4 mnd., og har ikke oppnådd ønsket effekt når det gjelder hudproblemene (akne). Jeg vurderer derfor å gå over på Yasmin, som inneholder litt mer hormoner, og som også skal hjelpe enda bedre.Jeg har ikke hatt noen bivirkninger på Yasminelle, og kvier meg litt for at det oppstår når jeg går over på Yasmin. Noen som har prøvd begge, og kan sammenligne? Anonymkode: 92193...a4f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har ikke prøvd Yasminelle, men gikk fra Microgynon til Yasmin. Microgynon inneholder lite hormoner som Yasminelle. Jeg var litt kvalm i starten og har mer ømme bryst når blødningen skal komme. Jeg hadde null sexlyst på Microgynon, på Yasmin så har jeg vanlig sexlyst. Jeg kunne ikke utsette mensen på Microgynon og det var pga for lite hormoner i tillegg hadde jeg mye smerter. Jeg har ikke hatt smerter på Yasmin enda, men har ikke prøvd å utsette mensen, vil vente litt til. Har gått på dem i 6 mnd. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Yasmin. Anonymkode: 98cf3...569
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Takk for svar Andre erfaringer? Anonymkode: 92193...a4f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har gått på Yasmin i årevis og det får huden min fri for akne. Jeg prøvde en stund Microgyn, men da kom kvisene tilbake. Den eneste bivirkningen jeg merker er litt redusert sexlyst (det kommer også av store belastninger i livet), men det har jeg fått av andre p-pillemerker også (prøvde noen andre før Yasmin). Jeg er veldig fornøyd med Yasmin til tross for dette. Anonymkode: 09fa6...354
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Kan forresten utsette og hoppe over mensen i hvert fall tre måneder. Har også mindre blødninger i pillefri uke. Anonymkode: 09fa6...354
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå