Gå til innhold

Asbjørns julekalender

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg undrer meg alltid over mennesker som ts, som ikke evner å forstå humoren i ting, og som tar alt så alvorlig. Selvfølgelig vet gjestene til Asbjørn hva de går til. Hele poenget med Asbjørn-figuren er jo at han skal fremstå som en type med manglende sosiale antenner. Det er jo selve essensen med hele fyren. At det i det hele tatt går an å ikke skjønne denne humoren, er meg en gåte.

Anonymkode: 45d3a...862

Det betyr ikke at gjestene må godta hva som helst! Fråtse i Tones samlivsbrudd osv. Hadde Skavlan stilt slike spørsmål ville det vært ikke bare litt over streken men veldig langt over.

Anonymkode: 9216a...cc0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr ikke at gjestene må godta hva som helst! Fråtse i Tones samlivsbrudd osv. Hadde Skavlan stilt slike spørsmål ville det vært ikke bare litt over streken men veldig langt over.

Anonymkode: 9216a...cc0

Er det mulig...

Hadde Skavlan stilt slike spørsmål, så hadde det vært langt over streken, ja. Men det er jo fordi hans program er i en helt annen sjanger. Skavlan er et program som er ment å være seriøst, og som av den grunn ikke skal være arena for vitsing og flåsing. Hadde Asbjørn vært like seriøs som Skavlan, så hadde det jo ikke vært et humorprogram, men et aktualitetsprogram, og Asbjørn hadde ikke eksistert.. At du ikke evner å se forskjellen, er virkelig helt utrolig. Gjestene til Asbjørn godtar hans flåseri nettopp fordi de vet at det er humor. Forskjellen på Asbjørn og Skavlan, er altså at sistnevnte mener det han sier, noe førstnevnte ikke gjør.

Anonymkode: 45d3a...862

• Liker 6
Skrevet

det er faktisk dritmorsomt når du skjønner poenget med Asbjørn 

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke morsom. Uintelligent humor.

Det er skuespill...

Anonymkode: c36c1...26c

Skrevet

Oi må være vanskelig å ikke skjønne humor :ph34r: Asbjørn er jo noe av det festligste som er tv.

Så man har ikke humor hvis man ikke liker det samme som deg? Hm, ok :klaske: 

• Liker 2
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Så man har ikke humor hvis man ikke liker det samme som deg? Hm, ok :klaske: 

skrev jeg det? Her var det sutring over noe som er helt harmløst :sprettoy:

• Liker 1
Skrevet

skrev jeg det? Her var det sutring over noe som er helt harmløst :sprettoy:

Heh?

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Folk er så hårsåre på andres vegne... Jeg er helt sikker på at alle de som er med på programmet vet hva de går til, det er jo ikke første gang Asbjørn Brekke er på tv.,

Jeg synes programmet er hysterisk morsomt :nigo:

Skrevet

Jeg mener at dette ikke er morsomt i det hele tatt.

Dette er jo bare latterlig og idiotisk.

Anonymkode: 7af7b...064

Skrevet

Jeg tenker i utgangspunktet "Ahr, nei.. ikke ham".. Men når jeg ser på det, så er det jo faktisk morsomt! Asbjørn (og Eckbo) er undervurdert! Hvis man faktisk hører etter, i steden for å bare la den plagsomme stemmen dure på i bakgrunnen, så hører man jo at dette er en mann som kan humor.. Og i årets julekalender er jeg imponert over de morsomme og intelligente svarene han klarer å komme med på (det som virker som) direkten! Det virker jo ikke som om gjestene prater etter manus, og "Asbjørn" kommer med kjempemange bra comeback til det gjestene svarer :ler: 

Skrevet

Tone virker som ei tøff dame som tåler å bli tullet med :) Synes hun virker jordnær og ser ut til å ha en stor dose selvironi.

Tror ikke hun følte at det intervjuet var noe ille. Asbjørn Brekke er herlig fantastisk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...