Gå til innhold

Morten Abel - hva synes dere om han?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har en følelse av at VELDIG mange misliker denne mannen og musikken hans. Men er det egentlig noe galt med musikken hans? Han har da noen gode sanger.

Jeg er ikke fan eller noe - hører på helt annen musikk til daglig. Men jeg bare lurer på hvorfor så mange har noe i mot han..han er da ikke verre enn andre pop musikere?

Greit at han ser homo ut, men må ikke blande det inn i musikken hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen formening om han, bortsett fra at han er spesiell og annerledes. musikken er jo ikke dårlig, selv om det er så langt ifra min musikksmak det går ann å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som person er da knekkende likegyldig for alle andre enn han selv.

Musikken hans derimot, liker jeg og har de siste platene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at VELDIG mange misliker denne mannen og musikken hans.

Hvorfor det?

Synes han er både kul og flink, jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke musikken hans, og det har ingenting å gjøre med personligheten eller utseendet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knallgod musikker med mye og variert musikk...ikke en plate er lik den andre. Det er jo hans kjennemerke. Han må og få ha sitt særpreg han som andre kunstnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har ikke så mye å melde om personen Morten Abel. Har selvfølgelig hørt masse rykter om mannen, uten at det bryr meg veldig. Har faktisk null peiling på hans personlighet etc (han gir ikke så ofte "hjemme hos" intervjuer? :wink: )

Når det gjelder musikken hans, syns jeg han har laget mye bra. Han er ikke av mine favoritter, men jeg skrur aldri av radioen om det kommer en Morten Abel (eller September when) sang, tvertimot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Mannen er en skrue, synes jeg, men jeg har vokst opp med Mods, September When og Abel som soloartist, og for meg betyr musikken hans en del for meg av den enkle grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke musikken hans,....

Jeg fikk hans første CD i julegave. Da jeg dessverre ikke kunne bytte CD-en tvang jeg meg selv til å høre gjennom platen en hel gang, og jeg likte ikke det jeg hørte,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melissa Gioberti utl.

The September when var kule på 90-tallet på studentfester og slikt. Men ikke noe mer..

Abel som solo-artist i dag..vet ikke helt. Ikke min helt akkurat. Jeg ser ikke noe utfordrende og spennende i hans musikalske uttrykk. Ei heller i hans personlighet.

Han er venner med krompen. That's it. Og krompen og jeg har ikke den samme musikksmaken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Vet det er feil å si, men jeg misliker Morten Abel ut fra inntrykket jeg har fått gjennom media. Skal ikke gå i detaljer.

Musikken hans er jeg heller ikke så glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mye å melde om personen Morten Abel. Har selvfølgelig hørt masse rykter om mannen, uten at det bryr meg veldig. Har faktisk null peiling på hans personlighet etc (han gir ikke så ofte "hjemme hos" intervjuer?  :wink: )

Når det gjelder musikken hans, syns jeg han har laget mye bra. Han er ikke av mine favoritter, men jeg skrur aldri av radioen om det kommer en Morten Abel (eller September when) sang, tvertimot  :)

Skriver under her jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At Morten A. ser homo ut, er første gang jeg hører!

Han som har skikkelig sex-appeal :tunge1:

Jeg både digger musikken og Morten himself

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er abel-fan.

om han bruker narkotika eller annet gjør ham vel ikke akkurat til ett UNNTAK innen musikkverdene, det er MANGE store artister/musikere som har missbrukt narkotika. ikke kjenner jeg ham personlig heller, så hva han bruker og hvor avhengig han er vet jeg faktisk ikke.

jeg liker ham både pga musikken, utstrålingen, han er sexy og artig. (selv om han var mer sexy tidligere....)

har hans siste album (flertall) og har vært på flere konserter.

men en ting vil jeg få si, han er MYYYYYYYYYYYYE bedre på små intimkonserter en han er på store tusentall-konserter!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...