Gå til innhold

Dere som har hatt/har kjønnsvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk kjønnsvorter på våren 2014, og det utviklet seg gradvis til å bli ganske ille på midten av sommeren samme år. Heldigvis fikk jeg kommet meg til gynekolog, og jeg responderte veldig godt på behandlingen jeg fikk - vortene forsvant etter 2-3 uker, og har ikke kommet tilbake siden den gang. Jeg går ikke rundt og tenker på det, men lurer noen ganger på hvor stor sjansen er for at jeg får det igjen. Noen her som har hatt kjønnsvorter som ikke har fått det igjen noen gang? Evt. hvor lenge er det siden dere hadde det? Og er det noen her som har fått det flere ganger? Evt. hvor ofte?

Blææ, fikk sjokk da jeg innså at det var vorter jeg hadde fått. :P Følte at jeg hadde mistet kontrollen over mitt eget underliv, da det vokste seg frem nye "nupper" som ikke ville vekk...men også dermed kjempeglad da de forsvant raskt!

Anonymkode: 929b2...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det våren 2012, og har ikke fått det tilbake så langt iallefall. 

Anonymkode: 70c2f...5b6

Skrevet

Fikk det for ca 10 år siden, ble behandlet og har ikke hatt det siden. Har sjekket etter celleforandringer flere ganger siden også, men har ikke funnet noe. 

Anonymkode: 4e084...3ed

Skrevet

Jeg har kjønnsvortevirus latent i kroppen, og har hatt utbrudd i forbindelse med mine to svangerskap. Jeg har heldigvis hatt få vorter, og bare på utsiden. Begge gangene forsvant det av seg selv etter at barnet var født. 

Anonymkode: 309c8...47b

Skrevet

Hatt det en gang for 20 år siden, aldri hatt de etter det. Men fikk celleforandringer og måtte operere (ta bort) en liten del av livmortappen pga celleforandringene. Følges nå opp 2 hvert år. Du bør ikke slurve med å jevnlig ta celleprøve!!

Anonymkode: 375f4...d41

Skrevet

Fikk det i forbindelse med graviditeten i 2014. Hadde et ekstremt utbrudd innvendig - forsvant rett etter fødsel. Gravid igjen og allerede bekymret 

Anonymkode: 582f9...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...