Gå til innhold

dere som leier


tussi84

Anbefalte innlegg

Noen spm bare for å se hva folk betaler i leiepris og for hva og hvor. Det holder å svare fylke om du ikke vil skrive by eller sted du bor.

Spørsmålene er.

1. Hvor stor er leiligheten eller hybelen du bor på?

2. Hvor mange rom er leiligheten eller hybelen på?

3. Hva betaler du eller dere i leie per mnd? Skriv både totalpris og hva du evt betaler alene om du feks deler leie med venner eller samboer.

4. I hvilket fylke eller kommune leier dere boligen?

5. Hva er prisen ca i kommunen for den type leilighet eller hybel som dere leier vanligvis?

 

Jeg starter som eks.

1. 75 kvm

2. 2 rom og kjøkken

3. 9500 totalt. 4750 kr på hver. Bor sammen med samboer.

4. Bærum Akershus

5. Prisen for denne str leilighet med 1 soverom ligger fra 12000 og oppover. Man får mindre kvadratpris for 10 til 14000. Totalt er prisen for 2 roms fra 9000 til 14000 kr. 3 roms fra 11000 til 16000 for ca samme. Str på 40 kvm kan fint leies ut for 10000 i mnd her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27kvm

1-roms, nyoppusset, leier av et stort utleiefirma, kun utleieleiligheter av denne str i gården.

7600 totalt, ink. strøm og tv,eksklusiv internett, bor alene.

Oslo, like ved Bogstadveien.

 

Var lite press i markedet tydeligvis, når jeg fant denne i september.

Anonymkode: b6b98...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ca 60 kvm

2. Ett soverom, kjøkken, stue, bod, gang og bad. 

3. 5000 kr (inkludert strøm, internett og tv). Bor sammen med samboer, så 2500 kr hver. 

4. Nord-trøndelag. 

5. Fra 7000 til 10000 sånn ca, vil jeg tro. En god stund siden jeg sjekket sist, men tror det var noe sånt. 

 

Anonymkode: f30c4...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny leilighet 

1. Ca 40 kvm

2. Stue og kjøkken i ett, bad og ett soverom 

3. 10.000 inkludert alt. Bor med kjæresten så det blir delt på to. 

4. Ca 5-10 min med bil fra Bergen sentrum 

5. Mellom 8500 og 11.000. Rom i kollektiv går for 4-5000, så jeg er ganske fornøyd med prisen siden vi slipper å betale strøm, nettleie, tv osv. 

Pluss at de vi leier hos er supre!  

Anonymkode: a9ffb...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Noen spm bare for å se hva folk betaler i leiepris og for hva og hvor. Det holder å svare fylke om du ikke vil skrive by eller sted du bor.

Spørsmålene er.

1. Hvor stor er leiligheten eller hybelen du bor på?

2. Hvor mange rom er leiligheten eller hybelen på?

3. Hva betaler du eller dere i leie per mnd? Skriv både totalpris og hva du evt betaler alene om du feks deler leie med venner eller samboer.

4. I hvilket fylke eller kommune leier dere boligen?

5. Hva er prisen ca i kommunen for den type leilighet eller hybel som dere leier vanligvis?

1. Det er jeg faktisk usikker på. Men jeg vil tippe et sted mellom 40 og 60 m2

2. Til sammen er det syv rom

3. 5000

4. Rogaland

5.Mellom 5000 og 7000 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 68 kvm

2. 2 soverom, 1 bad, stue, kjøkken, gang og mellomgang

3. 7000 

4. Kristiansand 

T. Alt fra 7-12000. Kommer an på beliggenhet, oppussing eller griskhet fra eiere ;)

 

Anonymkode: 4f398...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. 30-40 kvm vil jeg tro.

2. 1 roms

3. 8900 inkl. alt, bor med samboer

4. Gjøvik

5. Vil tro leilighetene ligger på dette nivå rundt her, vi bor midt i sentrum og den er nyoppusset, fins er mye billigere i utkanten av Gjøvik og med litt lavere standard. 

Anonymkode: 1e25e...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spm bare for å se hva folk betaler i leiepris og for hva og hvor. Det holder å svare fylke om du ikke vil skrive by eller sted du bor.

Spørsmålene er.

1. Hvor stor er leiligheten eller hybelen du bor på?

2. Hvor mange rom er leiligheten eller hybelen på?

3. Hva betaler du eller dere i leie per mnd? Skriv både totalpris og hva du evt betaler alene om du feks deler leie med venner eller samboer.

4. I hvilket fylke eller kommune leier dere boligen?

5. Hva er prisen ca i kommunen for den type leilighet eller hybel som dere leier vanligvis?

1. Sokkeleilighet 50kvm 

2. 1 soverom, bad, yttergang, mellomgang, bitteliten bod, stue og kjøkken i ett rom

3 Betaler 8500. Vi er et ektepar

4. Trondheim utenfor bykjernen

5. Er nok i gjennomsnitt 9-100000kr avhengig av hvor du leier hen, sentralt o.l. Vi har en god deal fordi vi leier av veldig greie huseiere som syns det er fint med stabile folk i leiligheta... 

Anonymkode: 519c0...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er AB over

punkt 3: inkludert internett og tv men ekskludert strøm. 

Anonymkode: 519c0...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor stor er leiligheten eller hybelen du bor på?  70 m2

2. Hvor mange rom er leiligheten eller hybelen på? Gammel leilighet med litt sær romløsning, men blir vel en ettroms. Stue-kjøkken, soverom, bad. Så har vi en del yttergang, trappeoppgang, og et lite WC i tillegg.

3. Hva betaler du eller dere i leie per mnd? Skriv både totalpris og hva du evt betaler alene om du feks deler leie med venner eller samboer. 10.000 kr totalt, jeg betaler 5000. Det er ikke inkludert noe, så strøm, internett, innboforsikring etc kommer i tillegg.

4. I hvilket fylke eller kommune leier dere boligen? Tromsø.

5. Hva er prisen ca i kommunen for den type leilighet eller hybel som dere leier vanligvis? De andre i nabolaget betaler ca 12.000 for samme type leilighet (men deres er antakelig pusset opp i litt nyere tid)

Anonymkode: a976f...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1. Hvor stor er leiligheten eller hybelen du bor på? 28 kvadat meter

2. Hvor mange rom er leiligheten eller hybelen på? 1 rom + bad

3. Hva betaler du eller dere i leie per mnd? Skriv både totalpris og hva du evt betaler alene om du feks deler leie med venner eller samboer. 7000 kr i mnd, delt på to stykker. dette inkluderer vaktmester tjenester, internett, tv, strøm, varmt vann og alt annet :) 

4. I hvilket fylke eller kommune leier dere boligen? Rogaland. 

5. Hva er prisen ca i kommunen for den type leilighet eller hybel som dere leier vanligvis? vet ikke. bor i student bolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spm bare for å se hva folk betaler i leiepris og for hva og hvor. Det holder å svare fylke om du ikke vil skrive by eller sted du bor.

Spørsmålene er.

1. Hvor stor er leiligheten eller hybelen du bor på?

2. Hvor mange rom er leiligheten eller hybelen på?

3. Hva betaler du eller dere i leie per mnd? Skriv både totalpris og hva du evt betaler alene om du feks deler leie med venner eller samboer.

4. I hvilket fylke eller kommune leier dere boligen?

5. Hva er prisen ca i kommunen for den type leilighet eller hybel som dere leier vanligvis?

 

Jeg starter som eks.

1. 75 kvm

2. 2 rom og kjøkken

3. 9500 totalt. 4750 kr på hver. Bor sammen med samboer.

4. Bærum Akershus

5. Prisen for denne str leilighet med 1 soverom ligger fra 12000 og oppover. Man får mindre kvadratpris for 10 til 14000. Totalt er prisen for 2 roms fra 9000 til 14000 kr. 3 roms fra 11000 til 16000 for ca samme. Str på 40 kvm kan fint leies ut for 10000 i mnd her. 

leiligheten er i underkant av 30 kvm. Ettroms. Tipptopp stand på beste vest i Oslo. Betaler 9100 inkl strøm og Internett. Aner ikke hva prisen er i kommunen, det er jo ikke så relevant i Oslo uansett, da det varierer veldig fra bydel til bydel.

Anonymkode: 210fd...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...