Gå til innhold

Pinligste fylleopplevelsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er dere pinligste fylleopplevelse?

Uansett om dere husker det eller har blitt fortalt i ettertid

Anonymkode: 3a468...8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så mange... mest pinligste kan man ikke fortelle gitt.. da man gjerne ikke vil bli kjent igjen ved navn av enkelte... 

vært på ukjent nach og blacka ut å pissa på meg selv og spydd. samt da trodd jeg var hjemme og kledd meg naken og gått i dusjen for så gå på kjøkkenet og lage mat naken... mange som lurte på hvem idiot er dette... 

Anonymkode: ebcac...e30

Skrevet

Det pinligste var en periode på ca 8 mnd hvor jeg var hodestups forelska i en fyr som ikke var interessert i meg. Men det klarte jeg ikke å innse, i hvertfall ikke når jeg var full...:sprettoy: Dette resulterte i at hver eneste gang jeg var på fylla (på den tiden var jeg ute ca tre ganger i mnd..) så sendte jeg meldinger til han. Hver gang endte jeg opp sammen med han, hvor vi hadde sex. Dagen derpå angret jeg like mye hver gang, for at jeg hadde hatt sex med han når han ikke ville ha meg. Tok 8 måneder før jeg klarte å komme ut av den spiralen.

Anonymkode: 2f1ac...c0d

• Liker 1
Skrevet

Det pinligste var en periode på ca 8 mnd hvor jeg var hodestups forelska i en fyr som ikke var interessert i meg. Men det klarte jeg ikke å innse, i hvertfall ikke når jeg var full...:sprettoy: Dette resulterte i at hver eneste gang jeg var på fylla (på den tiden var jeg ute ca tre ganger i mnd..) så sendte jeg meldinger til han. Hver gang endte jeg opp sammen med han, hvor vi hadde sex. Dagen derpå angret jeg like mye hver gang, for at jeg hadde hatt sex med han når han ikke ville ha meg. Tok 8 måneder før jeg klarte å komme ut av den spiralen.

Anonymkode: 2f1ac...c0d

Jeg ville jo ha deg da:( 

• Liker 1
Skrevet

Har så mange... mest pinligste kan man ikke fortelle gitt.. da man gjerne ikke vil bli kjent igjen ved navn av enkelte... 

vært på ukjent nach og blacka ut å pissa på meg selv og spydd. samt da trodd jeg var hjemme og kledd meg naken og gått i dusjen for så gå på kjøkkenet og lage mat naken... mange som lurte på hvem idiot er dette... 

hahaha

Skrevet

Vel... jeg tror kanskje det toppa seg i sommer, når jeg var litt heartbroken, kjærestesyk, og på avslutningsfest. Så der sto jeg, midt på et jorde, rosevinen til jeg aner ikke hvem i hånda og telefonen i den andre, og grein. Ellers har vi nesten-sexen på badet etter jeg styrta en flaske med vin. Viste seg at fyren var jomfru, ikke fikk den opp og jeg følte meg... naken....  Så har vi russetiden der jeg greide å kline med tre stk på en kveld, og få streptokokker, mens jeg hadde kjærlighetssorg, og var edru resten... :( 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville jo ha deg da:( 

:fnise:

Skrevet

Har blitt litt naken/show-off dansing, spying, krangling, og sex som jeg har blitt ganske pinlig berørt av dagen derpå. Aner ikke hva som er verst. 

Skrevet

Dette er grunnen til at jeg begrenser alkoholinntaket mitt. 

Anonymkode: 35e78...560

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...