AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 I morgen skal jeg på koloskopi for 4. Gang. Det begynner å bli en stund siden sist og jeg merker jeg gruer meg veldig. Jeg har sykdommen Morbus Crohns og sist undersøkelse var det ekstremt smertefullt pga mye betennelse. Jeg har blitt sykere siden den gang og kjenner jeg er helt nervevrak nå. Jeg får beroligende, men i sekundene fra jeg får det til det virker får jeg alltid panikk. Føler liksom at jeg mister kontrollen over meg selv, en forferdelig følelse. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, måtte bare få luftet tankene mine litt. Anonymkode: 08b07...c4b
SiMa Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Kan du få noe beroligende av fastlegen som du tar før du drar til sykehuset? Er det mye smerter i tillegg kan du kanskje få gjort undersøkelsen i narkose?
Gjest Plastic Heart Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Det høres forferdelig ut, har dessverre ingen råd å komme med, men her er en cyber-klem:
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Kan du få noe beroligende av fastlegen som du tar før du drar til sykehuset? Er det mye smerter i tillegg kan du kanskje få gjort undersøkelsen i narkose?Ettersom jeg tømmer tarmen vil ikke noen tabletter bli tatt opp dessverre. Men har fått noe som jeg kan ta dersom det skulle bli for ille. Jeg er engstelig for narkose, da mister man i hvert fall kontrollen over seg selv. Men tusen takk for tips <3 -TS Anonymkode: 08b07...c4b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Det høres forferdelig ut, har dessverre ingen råd å komme med, men her er en cyber-klem: Takk, klem tilbake <3 -TS Anonymkode: 08b07...c4b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Du kan få morfin/ketorax intravenøst i tillegg til beroligende, om du har mye smerter. Det fikk jeg, og det hjalp veldig. Lykke til! Anonymkode: 3b28e...38c 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Du kan få morfin/ketorax intravenøst i tillegg til beroligende, om du har mye smerter. Det fikk jeg, og det hjalp veldig. Lykke til!Anonymkode: 3b28e...38cTusen takk :)) -TS Anonymkode: 08b07...c4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå