Gå til innhold

??

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann:) jeg er ei jente på snart 24! Jeg har hatt stikkende smerter i eggstokkene den siste uken. Det er 6 dager til mens.

Jeg og samboeren ønsker oss barn og har prøvd i 1år å nå har jeg lagt ifra meg disse tankene en stund. For det sies at dt skjer når en minst forventer det.

Jeg slutett på p-piller for 1 år siden og har et barn ifra før. Men etter p-pille slutt har mensen vært ustabil. Den kommer ikke på forventet dato. Først gang 3 mnd forsinket, 2 gang 1 mnd forsinket og 3 gang 14 dager forsinket. Å nå står det at det er ca 6 dager til forventet mens. Oppdaget også på kalenderen at vi hadde sex på 1 av de fruktbare dagene og på eggløsningsdagen. Har hatt jevnlig sex denne mnd. Men har ikke tenkt mye på graviditet da mensen har vært ustabil.

Nå er jeg litt bekymret for dissse stikkingene. Tror det er eggstokken men skal ikke si det sikkert da jeg ikke vet 100% hvor ting er plassert i kroppen min. Men det kjennes ut som det er mer på venstre side enn midt i. De kan være vonde. De varer ikke lenge og varierer av og til på intensistet. Også vært en del oppblåst. De kommer og går. Noen ganger flere om dagen og noen ganger 1 gang. Også vært små øm i korsryggen. Hva kan det være? Cyste? Tegn på mens? Tenker på graviditet men tenker også at dt må være for godt til å være sant. Blitt skuffet i 1 år nå. Så tørr ikke tenke den tanken. Noen som har opplevd dette og vil dele erfaringer? Prøver igjenn da jeg ikke finner innlegget sm jeg skrev igår. Er ny 😝

Anonymkode: 7a79f...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde slike symptomer da jeg var gravid, men det kan jo også være mye annet. Du får ta tiden til hjelp og ta en graviditetstest etterhvert. Krysser fingrene! 😊

Skrevet

Ja st kan dt:/ har fått blankt slim også nå. Rart!

Anonymkode: 7a79f...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...