lfcgirl Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 jente 37, fikk smerter ved navlen natt til onsdag forrige uke og det flyttet seg til nedre mage på høyre side. dro til fastlegen.ble innlagt fredag og kom ut igjen lørdag. de trodde det var blindtarmen, men ville ikke operere pga overvekt. smertene ville ikke gi seg. var hos fastlegen mandag og skulle kontakte han 2 dager seinere hvis det ikke gir seg. vondt når jeg trykker og slipper. smerte ved hosting, gå, le og ligge rolig. hva kan det være, kan man gå lenge før blindtarmen sprekker?? Takk for svar
Snadder Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Jeg fikk blindtarmbetennelse i sommer, jeg våknet klokken 10 om morgenen av en akutt smerte. Smerten kan nesten ikke beskrives. Jeg dro til legen og ble sendt rett til sykehuset og ble innlagt. 2 dager senere var jeg opperert og ca et døgn etter opperasjonen var jeg hjemme igjen.Dersom de mener det er blindtarmen er det veldig rart at de ikke vil opperere selv om du er overvektig. Jeg selv er litt overvektig men de fjernet den med kikkhullopperasjonen. Anbefaler deg å dra tilbake til legen i morgen! 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Synes det er rart at legen sa at du skulle vente og se. En test du selv kan gjøre, er å trykke på det punktet som det gjør vondt for å se om smerten blir sterkere. Blir den sterkere, kommer du deg til legevakten. En sprukken blindtarm kan være farlig. Anonymkode: 90b52...2e1 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 De tok vel CRP på deg? Hva var den på? Anonymkode: 854a5...c41
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Hmm, merkelig at de sender deg hjem med forhøyet CRP og symptomene dine. Hadde dratt ned på legevakten og krevd å bli tatt på alvor, dette kan være farlig! Oppdater oss gjerne om hvordan det går:) Anonymkode: 854a5...c41 1
lfcgirl Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2015 Hmm, merkelig at de sender deg hjem med forhøyet CRP og symptomene dine. Hadde dratt ned på legevakten og krevd å bli tatt på alvor, dette kan være farlig! Oppdater oss gjerne om hvordan det går:)Anonymkode: 854a5...c41skal til legen i dag, så får jeg se hva som skjer.
Millimani Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Og hvis legen sier nei til deg i dag også så bør du dra på legevakta. Er du heldig er det en bedre lege der, iallfall ang å bli tatt på alvor utifra beskrivelsen av smertene dine 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Hvordan går det med deg TS? Anonymkode: 854a5...c41
Snadder Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Lurer også på hvordan det går med deg TS!?
lfcgirl Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2015 hadde visst uvi. fikk antibiotika på sykehuset i forrige uke, og får antibiotika nå. crp er på vei ned. føler meg mye bedre etter at jeg tok en tabl.
lfcgirl Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2015 vært bra siden ons, fikk tre dagers kur. tok siste tabl i går, og jaggu begynner det igjen...
Millimani Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 På'n igjen med ny kur da. Ring legen din så får du sikkert det
lfcgirl Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 7. desember 2015 På'n igjen med ny kur da. Ring legen din så får du sikkert detfikk ny kur i går. var på legevakta. er som å pisse stålspikere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå