Gå til innhold

Tips til julegave til gutt på 24 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Har ingen snøring hva jeg skal gi til min samboer på 24 år. Vi er studenter, så kan ikke være altfor dyrt. Han har egentlig det meste da han er glad i "duppeditter". 

Noen tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett gavekort på Biltema. Gutter elsker sånne butikker og du kan jo velge beløpet selv :)

Skrevet

Jeg skal gi gavekort på kino til kjæresten min:) Som han må bruke sammen med meg, selvfølgelig.

Anonymkode: a4022...dc1

Skrevet

Jeg slet med å finne julegave til samboeren, for det var ingenting "stort" han ønsket seg. Bare masse småting. 

Så lagde en adventskalender med 24 smågaver. Mye av det er ting vi trenger i leiligheten + at vi venter baby i april så tenkte det var bedre med en sånn ting enn en stor en når jeg ikke hadde snøring. Ting jeg har lagt med:

- Sengesett til baby
- Babysokker
- Verktøy
- Pepperkakehus
- Tøfler
- Julepynt
- Hårvax
- Babyleker /bamser
- Isskrape til bilen

Osv.

I tillegg får han en gave på julaften :) 

Anonymkode: 60790...44b

• Liker 1
Skrevet

Hva med å lage hjemmelaget likør?

• Liker 1
Skrevet

GUTT på 24? Gå på juleforumet og se der

Anonymkode: 71940...c57

• Liker 2
Skrevet

Gutt...?

Anonymkode: 6c4ff...63c

• Liker 2
Skrevet

GUTT på 24? Gå på juleforumet og se der

Anonymkode: 71940...c57

Ja, hva er problemet? Foretrekker du mann? Samboer? 24-åring? Voksen? Nå kverulerer du bare :) 

Tusen takk til dere andre! :) 

Skrevet

Vanskelig å si uten å vite noe om ham.. Her er noen generelle forslag :)

Ullgenser, turbukse, turkniv, hodelykt, aktivitetsmåler, primus, fiskestang, skibriller.

Genser, sko, ullundertøy, treningstøy, t-skjorter, finskjorte, litt finere boksere i f.eks. bambus, pyjamasbukse. 

Billett eller gavekort på fotballkamp, hockeykamp, kino, massasje, gokart, klatrepark, ølsmaking, konsert, standup osv. 

Filmer, bøker, playstationspill, dataspill, abonnement på sumo, netflix osv. 

Klokke, smykke, mansjettknapper, lommebok, en god parfyme, skikkelige solbriller. 

Abonnement på et blad (illustrert vitenskap, pondus, motor osv.)

Dockingstasjon til mobil, pc veske, pc-cover, smoothieblender, barbermaskin, fjernstyrt helikopter, brettspill.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...