Gå til innhold

Til dere menn i 30-års alderen;


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva slags egenskaper (rangert fra topp til bunn) bør/skal deres kvinnelige livsledsager inneha/være utstyrt med - indre/YTRE kvaliteter. Smaken er som baken, men likevel nysgjerrig på generelle infallsvinkler på dette - hva teller mest?

Og hvor viktig er egentlig HUMOR og humør på en dame? Ok f.eks. om hun er litt tilkneppet/selvhøytidlig/elegant (stille og beskjeden) el. er det best om hun er lett og ledig (sjarm). Frampå/snakkesalig/sprudlende etc. el. kjølig/tilbakeholden/avbalansert osv. Kanskje en god blanding? Hva er finner dere SÅ mest frastøtende/avtennende. Helt ærlig nå - let godt i fantasien deres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hvor lett det er å definere, men humor, sjarm, kjærlig og varm er viktig!

Hun bør være ryddig og ærlig, men det bør vi vel alle være!

Hun må gjerne sprudle, men hvem gjør det hele tiden, så hun måtte vel også få lov til å være litt tilbakeholden og beskjeden når hun føler for det!

Så må hun gjerne vite hva hun vil og ha klare meninger, men selvfølgelig kunne være med på kompromisser og forhandlinger.

Ytre?

Jeg lar meg sjarmere av mennesker av alle slags utseende, og jeg klarer ikke helt definere hva! Men jeg øyne og blikk er momenter jeg legger merke til!

Punkter jeg ikke liker er selvopptatthet, egoisme og forbruk utover det man har råd til!

Det jeg misliker er punkter jeg misliker ved mennesker uansett hvem det er!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Alltid vanskelig dette her, men jeg foretrekker en kvinne med en viss karisma/utstråling. Hun må stå for noe, ikke alltid like viktig hva det er bare hun har noe hun står for og tror på. Humor og sjarm rager alltid høyt.

Utseende betyr mer og mer merker jeg. Tidligere syntes jeg ikke dette hadde noe å si, men de siste årene merker jeg hvor viktig det er å kunne være stolt av dama. Du ser andre menn kikker og du tenker at "dette er dama mi, så det så".

Trofasthet, ærlighet er også disse klassiske tingene, men ufattelig viktig.

Ja også at man kan prompe sammen..johoi. Det er moro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...