Gå til innhold

Sexleke for begge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en leke/vibrator som både mann og kvinne kan få nytelse av? Noe en kan bruke sammen?

Anonymkode: 3b6c4...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvorfor ingen har svart enda... hmmm...

Stikk innom aliexpress . c o m så finner du ganske mye. Husker ikke hva den vi kjøpte heter, men de har ett ganske stort utgave. Hitachi stavene (de store) skal være veldig fine å leke med for både begge, og med ekstra tilbehør så går den til alt. Vi har tenkt å bestille en slik en etterhvert. Bare søk etter "magic wand" så ser du fort hva jeg mener ;-)

Anonymkode: b7171...83e

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med vibratorer, egentlig? Vibrasjoner gjør meg bare nummen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og dama har hver vår magic wand type vibrator. Det er begges favoritt. Enten bruker vi den på hverandre. På oss selv samtidig eller hver for oss. Den er i bruk hver dag. 

Her er en billig utgave til under 100-lappen. Hvis du vil prøve. 

http://www.aliexpress.com/item/New-Mini-Powerful-Multispeed-Fairy-Female-Personal-Massage-Wand-Massager/1540970126.html?spm=2114.031010208.3.27.4vZJfZ&ws_ab_test=searchweb201556_3_79_78_77_80,searchweb201644_5,searchweb201560_6

Sort til meg, og rosa til hun. Det bær være såppas til vibrasjon at det må gå på 220V. Slike batteriting blir man bare frustrert og nummen av. 
Vi syns den blir litt vel intens på hodet/klit. Så det kan være greit med et klesplagg i mellom. F.eks utenpå undertøyet. Da kan du komme i det, og bare hive det til vask. Raskt enkelt og greit ;)

Anonymkode: abb86...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...