AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Har et litt merkelig spørsmål. Kan hende det går mer under kategorien helse. For noen dager siden rota jeg med en mekanikerlærling. Greia er den at hendene hans ofte er litt skitne.. han sier de er sånn hele tiden. Han fingra meg. Vi hadde ikke sex. Men kuken hans var såvidt borti tissen min. Jeg sugde han. De siste dagene har jeg klødd sånn!! klør og klør i underlivet. Er litt rød og har mer utflod enn vanlig.Kan jeg ha fått en kjønnsykdom? eller kommer de av hendene ? Noen som har vært borti noe lignende? Anonymkode: 9740b...3ed
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 "Hei kvinneguiden,har noen av dere fått motorolje i dåsa? Kan dere beskrive følelsen?"Jeg tviler på at motorolje og annet mekanisk dritt er bra å få inn i fitta. Symptomer på kjønnssykdommer kommer ikke så fort. Sannsynligvis er du bare stresset.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Har du tenkt veldig mye på at han var skitten på hendene, og at han fingra deg? Det er jo sant som han sier at noen har hender som ser skitne ut hele tiden, selv om de ikke er det. Og hvis han sa han hadde vasket seg, så kan du vel stole på det?Det er mulig at du opplever dette fordi du har tenkt så mye på det. Anonymkode: bce96...49e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Ja du kan ha fått kjønnssykdom av at bare penisen såvidt sveipet borti deg.Jeg fikk det en gang helt uten penetrering, hadde til og med på meg truse, men pga hans "væske" og min "væske" såvidt var nær hverandre så smittet klamydian gjennom trusekanten min når jeg satt oppå han i typ 2 minutter å bare klina. Anonymkode: af5a9...742
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Jeg er samboer med en anleggsreperatør, og hendene hans er alltid skitne. Dvs, han vasker og vasker etter jobb, og har ellers normal håndhygiene, men hendene hans er bare svarte. Jeg har aldri hatt noen problemer der nede av den grunn. Du kan ikke få kjønnssykdommer av motorolje. Men du kan sikkert få sopp? Jeg tviler på at olja er bra for bakteriefloraen der nede. Gå til legen du, og spør om sopp. Anonymkode: 3b739...4d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå