Gjest Caroline91 Skrevet 5. desember 2015 #21 Skrevet 5. desember 2015 Tia og BellaMange tenker ikke "ey det er Harry Potter navn!". Tia er kort for Amortentia (kjærlighetsdrikk) og Bella (Bellatrix). Begge har de lange versjonene på papiret, men bruker kun Tia og Bella til daglig. De bor hos foreldrene mine dessverre men ser på de som mine for det. For jeg bodde hjemme hos mamma og pappa da vi fikk de, og jeg ga de navn. Har tenkt å skaffe meg en katt til, og da skal han hete Ludo (Ludo Bagman) Tenkt litt på Oliver (Oliver Wood) også, så det står mellom Oliver og Ludo. Men Ludo og Bingo hadde passet ypperlig, min nåværende katt heter Bingo Ja, jeg overtenker ting når det kommer til navn til dyrene mine. Ingenting er tilfeldig haha. Edit:Det er morsomt å gi dyrene HP navn, men som ikke lyser HP lang vei. RufusMollyLuna (mange bruker det navnet)DudleifTeddy eller TheodorCharlieFelix (Felix Felicis)NoxLulu (Lumos)+++++ Er kun en liten brøkdel av mulighetene. Du har Norsk, Engelsk, Fransk, Tysk etc språk også! Altså "offisielle" oversettelser av navn, ikke bare Norsk og Engelsk. Lumos på papiret, men Lulu til daglig, eller Amortentia på papiret og Tia til daglig. Mange muligheter. Det er mange navn folk ikke skjønner er harry potter navn en gang. Til og med blodfan ser det ikke med en gang. Har møtt flere som fikk et a-ha moment da jeg forklarte navnene til dyrene mine Jeg tror jeg elsker deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå