Ida33200 Skrevet 30. november 2015 #1 Del Skrevet 30. november 2015 hei sliter voldsomt med og oversette dette😁hadde vert supert med hjelp<3-å puste lettet ut-eg fikk pusten tilbake-hva hadde jeg gjort-innen noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #2 Del Skrevet 30. november 2015 hei sliter voldsomt med og oversette dette😁hadde vert supert med hjelp<3-å puste lettet ut-eg fikk pusten tilbake-hva hadde jeg gjort-innen noen timer Når du oversetter er det alltid litt avhengig av konteksten, men det blir noe sånn som det her:- to breathe a sigh of relief- I could finally catch my breath again- What had I done?- Within a few hours Anonymkode: 65726...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plotty Skrevet 30. november 2015 #3 Del Skrevet 30. november 2015 -hva hadde jeg gjortPå denne hadde jeg ville sagt:What would I have done Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 30. november 2015 #4 Del Skrevet 30. november 2015 På denne hadde jeg ville sagt:What would I have done Riktig! Ellers enig med AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #5 Del Skrevet 30. november 2015 Riktig! Ellers enig med AB. AB sin tolkning er like riktig, men betydningene er ganske forskjellige. What had I done? = Herregud, hva hadde jeg gjort?What would I have done ? = Hva ville jeg ha gjort i den situasjonen?Vi vet jo ikke hva TS er ute etter, men dersom det er noen sammenheng i disse setningene h*n vil ha hjelp til, ville jeg tippet at ABs variant er den riktige. Anonymkode: 82221...73a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #6 Del Skrevet 30. november 2015 hei sliter voldsomt med og oversette dette😁hadde vert supert med hjelp<3-å puste lettet ut-eg fikk pusten tilbake-hva hadde jeg gjort-innen noen timer @AnonGangerTo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #7 Del Skrevet 30. november 2015 hei sliter voldsomt med og oversette dette😁hadde vert supert med hjelp<3-å puste lettet ut-eg fikk pusten tilbake-hva hadde jeg gjort-innen noen timer a sigh of reliefgot mah breath backwhat would I have donewhithin some hours Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå