Gå til innhold

på Facebook:Hva tenker dere om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en facebookvenn sperrer av slik at ingen av fb-vennene kan gi likes eller kommentarer når hun har lagt ut nytt profilbilde..Hva tenker dere da?

Anonymkode: be541...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at personen ikke er ute etter likes og det skjønner jeg godt.

Hvordan gjør jeg det på fb? Liker å legge ut bilder selv av forskjellige motiver, men jeg er ikke ute etter likes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en facebookvenn sperrer av slik at ingen av fb-vennene kan gi likes eller kommentarer når hun har lagt ut nytt profilbilde..Hva tenker dere da?

Anonymkode: be541...cfb

Sikker på at det ikke bare du som ikke har tilgang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at personen ikke er ute etter likes og det skjønner jeg godt.

Hvordan gjør jeg det på fb? Liker å legge ut bilder selv av forskjellige motiver, men jeg er ikke ute etter likes.

Så vidt meg bekjent er det kun mulig å gjøre med profilbildet (og eventuelt forsidebildet). Når du publiserer bildet huker du av for at du kun vil være synlig for deg. Alle vil jo se det, men ingen kan like eller kommentere. 

Jeg gjør det alltid med mine profilbilder og jeg synes faktisk det er rart at noen bruker tid på å fundere over dette, og til og med oppretter en tråd for å høre hva andre tenker om det. Jeg bruker Facebook kun for å få med meg informasjon angående kullet, studentorganisasjoner, arrangementer og diverse samt å holde kontakt med venner. Jeg er lite opptatt av legge ut bilder, men jeg føler jeg bør oppdatere minst hvert år. Jeg har profilbilde av den enkle grunn at andre skal kjenne meg igjen, ikke for at jeg skal få likes eller kommentarer. 

Anonymkode: 7c4b4...55f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke bare du som ikke har tilgang?

Ja,helt sikker:)

Anonymkode: be541...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en facebookvenn sperrer av slik at ingen av fb-vennene kan gi likes eller kommentarer når hun har lagt ut nytt profilbilde..Hva tenker dere da?

Anonymkode: be541...cfb

Ingen verdens ting. Hva skal man tenke om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen verdens ting. Hva skal man tenke om det?

Jeg synes det var litt rart,for hun pleier å få mange likes på profilbildene hun har lagt ut før,og hun er veldig veldig pen.

Anonymkode: be541...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt rart,for hun pleier å få mange likes på profilbildene hun har lagt ut før,og hun er veldig veldig pen.

Anonymkode: be541...cfb

Kanskje hun er lei av presset. Eller prøver å skape seg et nytt "image". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt rart,for hun pleier å få mange likes på profilbildene hun har lagt ut før,og hun er veldig veldig pen.

Anonymkode: be541...cfb

Javel kanskje hun er dritt lei av likesene da og syns at folk som virkelig syntes hun er pen skal være tøff og mann nok til å si det rett ut direkte til henne og be hun på en date, enn å drive å like bildene hennes som eneste "sjekketriks".

Anonymkode: 68178...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det gjør eg også, for det værste eg vet er kommentarer som: nåååååå fina <3 <3 <3

La meg skifte profilbilde når eg vil, uten sånne teite kommentarer.... blir bare flau! 

Anonymkode: dbe3b...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så tenker jeg at de er redd for å ikke få nok likes.

Anonymkode: e13d8...f75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at man kunne det. Det skal jeg jammen gjøre selv neste gang!

Jeg også. 

Jeg må snart få byttet bilde, da det er flere år gammelt, men jeg gremmes ved tanken på at folk kan komme til å kommentere. Folk som skriver "ååååå fina", "pene du dah" osv er noe av det flaueste jeg vet på Facebook

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ingenting. Det er ikke min sak om folk vil sperre for det eller ei. Ofte legger jeg ikke merke til at folk bytter heller forsåvidt, de fleste i min krets bruker Facebook for å holde kontakten med folk ikke jakte likes og spamme alle med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så tenker jeg at de er redd for å ikke få nok likes.

Anonymkode: e13d8...f75

Selv om personen har mange likes på tidligere profilbider?

Anonymkode: be541...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig, så tenker jeg at de er redd for å ikke få nok likes.

Anonymkode: e13d8...f75

Hva er "nok likes"? Jeg har aldri samlet "likes", og jeg skriver svært sjelden noe som helst på "synlige" deler av Facebook (er der stort sett for å være medlem av grupper hvor jeg får informasjon om lag og foreninger, og får å bruke messenger) . 

Jeg bryr meg katten om folk liker bildet mitt eller ei, og skulle gjerne latt det samme gamle bildet stå (men jeg begynner å få en del kommentarer på at jeg er så lite lik meg selv osv, så jeg er i ferd med å bukke under for presset ;) ) Jeg vil først og fremst bare ha minst mulig oppmerksomhet om byttet. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt rart,for hun pleier å få mange likes på profilbildene hun har lagt ut før,og hun er veldig veldig pen.

Anonymkode: be541...cfb

TS, hvor gammel er denne personen? Kan jo ha noe med oppmerksomheten å gjøre. Har hun/ han lagt ut mange bilder før?

Anonymkode: e2ea6...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at personen ikke er ute etter likes og det skjønner jeg godt.

Hvordan gjør jeg det på fb? Liker å legge ut bilder selv av forskjellige motiver, men jeg er ikke ute etter likes.

Jeg legger aldri ut noe, i 'frykt' for at folk skal tro jeg er ute etter likes. De aller fleste er ikke det. 

Anonymkode: abb20...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvor gammel er denne personen? Kan jo ha noe med oppmerksomheten å gjøre. Har hun/ han lagt ut mange bilder før?

Anonymkode: e2ea6...bfd

Hun er 36 eller 37 år.Ikke helt sikker,fordi hun har ikke fødselsdag og fødeslsår synlig for noen på facebook.Hun legger sjelden ut bilder,har nesten bare profilbilder.Eller er det mest delte innlegg fra nyhetssaker,underskriftskampanjer,konkurranser,og noen få visdomsord.Tror ikke hun bruker facebook så mye egentlig.

Anonymkode: be541...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...