Gå til innhold

Prostata-orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om det er noen av dere som vet noe om prostata-orgasmer. Jeg vet at man kan FÅ dem, men lurer litt på hvordan man går frem, og hvor lang tid det kan ta før jeg "er i mål".

Har eksperimentert litt i dusjen, og har hatt noen ganske behagelige fornemmelser, men jeg vet ikke om jeg er på riktig sted. Det virker liksom som om det punktet jeg har truffet, ligger litt for dypt inn. Jeg har brukt en gummidildo som har gått ca 10-15 cm inn.

Som sagt, behagelige fornemmelser, til dels VELDIG behagelige,men ikke i nærheten av å kunne kalles en orgasme. Er det bare jeg som gir meg for fort?

Anonymkode: f3867...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har gitt deg for tidlig. For meg så tar det fra 20 min og lengre tid med prostatastimulering før jeg får orgasme. Det kommer en del pre-cum underveis, og penisen blir hard og slapp noen ganger frem til orgasmen.

Skrevet

Tror du har gitt deg for tidlig. For meg så tar det fra 20 min og lengre tid med prostatastimulering før jeg får orgasme. Det kommer en del pre-cum underveis, og penisen blir hard og slapp noen ganger frem til orgasmen.

Hva er det best å bruke? Gummidingsen jeg har er en slags mellomting mellom en didlo og en buttplug. Den har en relativt myk kjerne og et litt stivere ytterlag, og tuppen er som en kule på et litt slankere skaft. Så er det to kuler ved roten.

Jeg har en sak av stål, også, som er kurvet. Den har en stor kule i den ene enden og flere små i den andre. Men jeg innbiller meg at den kanskje er lettere å komme til med i en avslappet stilling, siden den altså kurver seg nesten 90*.

Den er ganske dekorativ, forresten, og om det ikke var for at folk ville fått et alt for korrekt inntrykk av meg, kunne jeg godt hatt den liggende fremme :)

Skrevet

Bruk det du føler treffer prostata best. Det er ikke noen fasit på hva som best. 

Skrevet

Har du prøvd med prostatavibrator? Vet at kondomeriet har noen :)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om det er noen av dere som vet noe om prostata-orgasmer. Jeg vet at man kan FÅ dem, men lurer litt på hvordan man går frem, og hvor lang tid det kan ta før jeg "er i mål".

Har eksperimentert litt i dusjen, og har hatt noen ganske behagelige fornemmelser, men jeg vet ikke om jeg er på riktig sted. Det virker liksom som om det punktet jeg har truffet, ligger litt for dypt inn. Jeg har brukt en gummidildo som har gått ca 10-15 cm inn.

Som sagt, behagelige fornemmelser, til dels VELDIG behagelige,men ikke i nærheten av å kunne kalles en orgasme. Er det bare jeg som gir meg for fort?

Hei! Det skal ikke være ubehagelig eller vondt, husk å bru tid på oppvarming å mye glideolje. Det kan godt være at du er litt langt inn, men kan variere fra gutt til gutt, hvor dypt inn du skal inn. Kan være at du ikke treffer helt. En rett dildo treffer ikke så bra.

Prostata ligger 5-10 cm inn og opp mot magen. Den er en valnøttstor klump som kjennes godt med fingrene, spesielt når du blir kåt. Da hovner den opp å blir hard og ruglete. Ikke minst kjenner du det, som deilig intense strømninger som brer seg innenfra og ut i hele kroppen.

Hvor lenge du må stimulere prostata før prostataorgasme varierer veldig,  for meg tar det alt fra sekunder til en halvtimes tid. Det er intenst, langvarig og ekstremt sterk orgasme.

Hvordan, best med en krumbøyd designet buttplug med vibrator, eller fingertuppene. Ikke så lett å komme til selv, best å få partneren din til å hjelpe deg. Husk, 5-10 cm inn å vend fingertuppen i en kom til meg bevegelse. Eller den krummede enden av butten, vendt opp mot magen. Du vil fort merke når du treffer prostata:-). 

Skrevet

Har du prøvd med prostatavibrator? Vet at kondomeriet har noen :)

Har en som visstnok skulle være skreddersydd for formålet, men den gir null respons.

Skrevet

Hei.

Prostata skal ligge bare noen få cm inn mot magen , ca 5 cm. Jeg gir ofte mannen min det og han kommer ekstremt fort og heftig når han får prostata stimulert samtidig som jeg suger han . Jeg trykker med en finger mot et ruglete område mot magen hans, mens jeg suger kuken samtidig. Om du legger deg på rygg med en finger inni og bøyer denen mot magen din, skal du kjenne området, en liten kul og ruglete overflate. Lykke til 

Anonymkode: 3a6dc...cd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...