Gå til innhold

Flere enn meg som spiser utflodet sitt?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Men ikke vær gjerrig, del litt med andre. F.eks. kan du servere stekt utflod til familien din. Kanskje en ny juletradisjon, en deilig rett på julaften? 

Anonymkode: 853c1...f41

• Liker 6
Skrevet

Jente på 20 år her.. Greia er den at jeg har litt utflod og jeg elsker å spise den! Tar fingrene nedi trusa flere ganger om dagen, "graver" rundt der nede for å få mest mulig med, lukter litt på det og spiser.. Syns egentlig det smaker godt. 

Flere som gjør det samme? Er dette normalt? 

Anonymkode: b3205...b95

Nei. 

Hvordan begynte du med det her egentlig?

Skrevet

Helt normalt. Men ikke vær gjerrig, del litt med andre. F.eks. kan du servere stekt utflod til familien din. Kanskje en ny juletradisjon, en deilig rett på julaften? 

Anonymkode: 853c1...f41

Setter en ekstra spiss på riskremen :ph34r:

(Bare ikke fortell noen oppskriften)

• Liker 3
Skrevet

Jeg lo så høyt at jeg satt spagettien i nesen:laugh: Det var ikke digg! 

Hahahah! 

Skrevet

Setter en ekstra spiss på riskremen :ph34r:

(Bare ikke fortell noen oppskriften)

Slutt å gi ts nye ideer nå da. Kan hende det faktisk er noe vedkommende vurderer og kanskje ts er noen en eller flere av oss kjenner :sprettoy:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Men helt seriøst ts, det er ditt liv og du gjør som du føler er best. Men tviler sterkt på at dette er det beste for deg. Snakk med en  som kan hjelpe deg hvis du sliter med å slutte. Tenk om din   fremtidige mann åpner døra til do mens du sitter og gnukker fingeren så hardt du kan ned i trusa og han ser du putter det i munn. Tror du han kommer til å tenke at det er ikke så farlig, for jeg slikker henne  jo nedentil innimellom?  Det er ikke på tull jeg nevner dette, men det kan bli pinlig hvis du fortsetter,  for en dag så vil en mest sannsynlig oppdage det. Er ikke det litt kjedelig da?

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Skrevet

Slutt å gi ts nye ideer nå da. Kan hende det faktisk er noe vedkommende vurderer og kanskje ts er noen en eller flere av oss kjenner :sprettoy:

Går fint. Jeg er laktoseintolerant uansett... Kos dere med riskrem på julaften :plystre:

• Liker 2
Skrevet

Å herlighet så kvalmt... :eeeh:

• Liker 1
Skrevet

Troll, much?

Anonymkode: 9276c...09f

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker å greve ut utfloden min med en skje og så serverer jeg det som "saus" til middagen

Anonymkode: cbe53...5c9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...