Gå til innhold

Er så jævlig kosete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn når jeg er skikkelig forelska :) da kan jeg kose hele dagen og syntes det er et herk å gå på jobb for da kan jeg jo ikke ligge å kose:fnise: Har heldigvis ikke opplevd en partner som ikke har vært sånn selv. Tror det hadde blitt litt kræsj..

Anonymkode: 86d39...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva legger dere i "kos"? Stryke på armene og håret? Knulle? 

Anonymkode: d477b...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger dere i "kos"? Stryke på armene og håret? Knulle? 

Anonymkode: d477b...112

Kyssing, stryking, massering, slikking, suging og ja knulle er også kos for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjenner behovet for kos virkelig melder seg nå på denne tiden av året spesielt. Men det er ikke så lett å få kos når man er singel buhu 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt rart ut at hun sier sånt da, er jo ikke hver dag dere er sammen og ikke så ofte heller..

Jeg skjønner det ikke... men som sagt...folk er jo forskjellige...:/

Enkelte har ikke et behov for å ta på hverandre hele tiden, selv om man ikke ser hverandre så ofte. Andre vil også ha litt annet innhold i forholdet enn bare tafsing og kosing. Det finnes mange årsaker. Jeg synes kosing er kjempehyggelig, men jeg ville nok ikke ha vært med en så pjuskete kar som ville kose hele dagen alle gangene vi var sammen. Det finnes mange måter å tilbringe tid sammen på, og jeg ville nok ha følt at et forhold som kun var preget av kosing var litt innholdsløst. 

Anonymkode: 2aa35...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE sånn. Kan alltids ha beina til dama over fanget når vi ser en film, og til nød kile henne på leggen. Men å ligge å tafse hele tida får jeg fnatt av. Spesielt hvis forholdet har vart en stund. Men det er kanskje mest fordi det ellers blir sex ut av alle situasjoner. Får jo aldri sett en hel film ferdig da jo.

Endret av Intruder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte har ikke et behov for å ta på hverandre hele tiden, selv om man ikke ser hverandre så ofte. Andre vil også ha litt annet innhold i forholdet enn bare tafsing og kosing. Det finnes mange årsaker. Jeg synes kosing er kjempehyggelig, men jeg ville nok ikke ha vært med en så pjuskete kar som ville kose hele dagen alle gangene vi var sammen. Det finnes mange måter å tilbringe tid sammen på, og jeg ville nok ha følt at et forhold som kun var preget av kosing var litt innholdsløst. 

Anonymkode: 2aa35...631

Ja det er jo klart, som jeg sa, at folk er forskjellige..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE sånn. Kan alltids ha beina til dama over fanget når vi ser en film, og til nød kile henne på leggen. Men å ligge å tafse hele tida får jeg fnatt av. Spesielt hvis forholdet har vart en stund. Men det er kanskje mest fordi det ellers blir sex ut av alle situasjoner. Får jo aldri sett en hel film ferdig da jo.

Film er da ikke så viktig vel...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig kosete av meg, og trenger en som også er det. Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke liker å stryke og kose sitte inntil og armkrok osv.

Knullekose er deilig.

Men, tafsing er ikke kos. Tafsing er når man klår. Og klåing er ikke kos for meg, da er det bare rett på pupper og fitte og det kalles "oppvarming" i min ordbok. Og å bli "overfalt" i sofaen plutselig hadde jeg blitt irritert over også. 

 

Anonymkode: bf28e...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film er da ikke så viktig vel...? ;)

Nei, kommer jo an på hvem som har valgt filmen ;) 

Men klarer fint å gå uker uten kosing. Men mulig det er blitt sånn fordi det er det jeg er vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kommer jo an på hvem som har valgt filmen ;) 

Men klarer fint å gå uker uten kosing. Men mulig det er blitt sånn fordi det er det jeg er vant til.

Du har nok et poeng der... En ting er ivertfall sikkert.. Jeg ska fråtse når jeg får muligheten..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...