Gå til innhold

Hva trener dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva du/dere trener og hvor ofte? Jeg og sambo trener på sats 5-7 ganger i uken. Noen ganger svømmer vi litt/ går på ski, løper eller går i fjellet. Han spiller også litt golf.

Anonymkode: 151f2...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg løper 10 ganger i uken. Kjøp vekter å tren hjemme isteden for SATS. 

Ikke alle har plass til et stort styrkerom. Mange bor i leiligheter. 

Uansett TS: vi trener mellom 4-6 ganger i uka. Trener på treningssenter. Jeg trener kondisjon, men aller mest styrke. Samboer trener aller mest styrke, men også kondisjon gjennom at han spiller fotball. Vi går masse på langrenn om vinteren og fjelltur om sommeren, men ser ikke på dette som trening. Samme med at jeg sykler til jobb hver dag, men det er ikke trening, men bare litt fysisk aktivitet. Hvis ikke kunne jeg sagt at jeg trener 3 ganger daglig (sykling frem og tilbake pluss vanlig trening) :) 

Anonymkode: bafd2...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig begynt på kickboxing :fnise: Blir nok 2-3 ganger i uka framover. Så trener jeg på treningsstudio noen ganger, og da foretrekker jeg å trene styrke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste treningen jeg har klart å gjøre regelmessig, over flere år, er løping. Det er det eneste jeg liker, og jeg løper to langturer i uken ute (10-15 km), og en intervalldag på tredemøllen. Ellers blir det skippertaksperioder med styrketrening. Prøver å lure inn så mye "styrkeøvelser" jeg kan i hverdagen, som armhevinger hver dag, tunge løft, pull-ups i trapp...Alt monner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...