AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #21 Skrevet 30. november 2015 Jo. Du kan nekte så mye du vil, men når du anmelder så vil du innprente i underbevisstheten din at du er et offer. Og saken blir henlagt uansett,. Se fremover og glem den saken. Anonymkode: 07f7f...77fDette blir for dumt. Jeg har selv anmeldt forhold (en voldsepisode) tidligere, uten å ende opp med å se på meg selv som et offer. Men jeg tenker det er moralsk riktig mtp samfunnsvernet å anmelde slike ting. Saken jeg skriver om over her er jo av en litt annen karakter, og anmeldelse er utelukket. Dog, HADDE jeg anmeldt, hadde jeg fremdeles ikke følt meg som et offer. ts Anonymkode: 7df1d...bde 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #22 Skrevet 30. november 2015 jeg kommer ikke til å anmelde, det kommer til å ødelegge for mye for mange, og DE fortjener ikke det. Jeg kan heller ikke se for meg at dette er noe han har gjort mot mange. Hele greia er jo litt i grenseland og, han opplevde det vel som om jeg var dels delaktig (tok jo denne penisen inn i munnen tross alt), og antakelig ikke skjønner hvilken følelse jeg satt igjen med. Men. Litt tricky situasjon å løse, altså.Anonymkode: 7df1d...bdeGodt poeng. Fyllesex er ikke voldtekt. Anonymkode: 07f7f...77f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #23 Skrevet 30. november 2015 Godt poeng. Fyllesex er ikke voldtekt. Anonymkode: 07f7f...77fGodt poeng. Fyllesex er ikke voldtekt. Anonymkode: 07f7f...77fja ikke sant, for det er så vanskelig å vite hva som er hva tenker jeg! Derfor hele situasjonen er så utrolig kjip ts Anonymkode: 7df1d...bde
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #24 Skrevet 30. november 2015 ja ikke sant, for det er så vanskelig å vite hva som er hva tenker jeg! Derfor hele situasjonen er så utrolig kjip tsAnonymkode: 7df1d...bdeDet er ikke vanskelig, han som postet vet ikke hva han snakket om. Du var ute av stand til å motsette deg handlingen. Det finnes masse rettspraksis på området, det er ikke komplisert i det hele tatt. Noen svin ønsker at det ikke skulle være slik, men sånn er lovene våre, og slik praktiseres dem. Hva AB måtte mene er irrelevant. 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #25 Skrevet 30. november 2015 Det er ikke vanskelig, han som postet vet ikke hva han snakket om. Du var ute av stand til å motsette deg handlingen. Det finnes masse rettspraksis på området, det er ikke komplisert i det hele tatt. Noen svin ønsker at det ikke skulle være slik, men sånn er lovene våre, og slik praktiseres dem. Hva AB måtte mene er irrelevant.takk. Ts Anonymkode: 7df1d...bde
Sveva Skrevet 4. desember 2015 #26 Skrevet 4. desember 2015 AmbivalentReaction gir deg veldig gode svar. Det var et overgrep, og du kan anmelde det om du ønsker det. Det gjør deg heller ikke til noe "offer".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå