Gå til innhold

Norge - et Mekka for single kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri bjeffa mot en mann noen gang (unntatt han jeg ferska i utroskap foran nesa på meg) og heller aldri stilt store krav til noen mann. Og allikevel klarer jeg ikke å holde på de. Tvert i mot virker det som de blir lei fordi jeg er for enkel. Det er for lite motstand i meg tydeligvis for mine etterkommere er mye mer kravstore. Så jeg tror ikke noe på deg. 

Jeg øver på å bli litt mer krevende nå da :P

Anonymkode: a7f20...ee0

Å være krevende og  å ha krav er to forskjellige ting. Men vil ikke ha krevende damer men enkle damer, samtidig har de ikke respekt for dem hvis de ikke har noen form for krav til forholdet eller mannen.. Sånn er det jo begge veier. Mennesker som vet hva de vil ha og hva de vil med livet sitt er attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnfolk har det ekstremt lett i Norge - vil gå så langt i å si at de faktisk ikke har noen klagerett. 

De fleste kvinne bekjentskaper rundt meg har vel noen sånt som 4-5 menn som de har rundt seg til enhver tid.
Vel de minst populære har ihvertfall 1-2 rundt seg. Alle mennene spiller sine spill uvitende om hverandre selvsagt.

Går du inn på et utested eller nattklubb så er det vel ca 5 mannfolk på 1 jente.

Likevel hører jeg det faktisk finnes single kvinnfolk helt oppi 40årene. Det får meg til å lure hva som egentlig er deres greie?
Urealistiske krav? hvilken kravspec er det egentlig de stiller? 

Har man ikke funnet dame før man er 30år så tror jeg man må utenlands. Det er en grunn til at det er mye #import av damer til Norge. 

 

Anonymkode: 2c9ae...6bf

jo ja,de fleste kvinner har vel en skare av menn som er villige til å putte pikken i musa deres,men du må lære deg at kvinner flest vil ha forhold. Menn kan pule rundt til de kreperer omtrent,men det er ikke et ønske hos (kvalitets)kvinner.

Mange menn skal leke ungkar så lenge de klarer og da er det ikke rart kvinner forblir single etter å ha møtt på mann nr 40 som "ikke er klar for å binde seg"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Tja tror ikke strømmen av muslimske menn vil ha noe virkning på mulighetene til kvinnene i dette landet. Men det er jo faktisk slik at når kvinner blir mangelvare så blir de mer verdifulle. Menn er villig til å holde på en. Det er ikke uten grunn at menn surfer ungkarslivet så lenge de kan. Damene står jo i kø. Hvorfor i all verden skal man binde seg til et slitsomt familieliv med unger og alt det når man er i 20-30-årene? Nei da rir man heller på bølgen av spenning med ny dame hver uke. På den måten kan man både dyrke sine egne hobbyer, jobbe så mye man vil og pule så mye man vil.
Kvinner velger jo selv om de vil spille dette lotteriet med disse mannfolka. Det er noen kvinner som vinner. De finner sin super attraktive drømmemann i ungkarsdammen. Noen ender opp med å kaste bort all tiden sin i håpet om å vinne lotteriet.
Sitter du som kvinne og blir dumpet gang etter gang så har du kun deg selv å takke. Er du ikke fornøyd med vinnersjansene i dette lotteriet så slutt å spill. Bytt til noe der vinnersjansene er større. Sjarmerende ungkars hunk med god økonomi har lav vinnersjanse, og vinner sjansen reduseres jo flere som deltar. Og samtlige deltar så lykke til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge opplever nå en ekstrem innvandring, og de fleste som kommer er unge, single menn. Det betyr at vi nå vil få en ekstrem ujevnhet mellom kjønnene. Menn vil komme kraftig i overtall og kvinner vil derfor øke sin verdi. Gode nyheter for kvinnene, særlig de som synes deter eksotisk med hunks fra sydlige trakter. Dårlig nytt for single norske menn som vil få enda hardere konkurranse. 

Anonymkode: 9c971...fdb

Det sier jo mest om norske menn, da, hvis de blir danka ut av utlendinger som ikke en gang kan språket, ikke har jobb, bosted eller noe som helst å slå i bordet med. Da bør man jammen gå i seg selv og se på egen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo mest om norske menn, da, hvis de blir danka ut av utlendinger som ikke en gang kan språket, ikke har jobb, bosted eller noe som helst å slå i bordet med. Da bør man jammen gå i seg selv og se på egen person.

Tror nok dette var satt på spissen av ts. Frykter selv overhodet ikke "konkurranse" fra en befolkning som til dels er analfabeter, som i stor grad er veldig lavt utdannet og som på mange måter lever livet i tråd med religiøse dogmer.

Derimot tror jeg det dessverre blir flere motsetninger, flere konflikter og generelt et mindre varmt samfunn enn vi har hatt til nå. 

Anonymkode: 966be...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge opplever nå en ekstrem innvandring, og de fleste som kommer er unge, single menn. Det betyr at vi nå vil få en ekstrem ujevnhet mellom kjønnene. Menn vil komme kraftig i overtall og kvinner vil derfor øke sin verdi. Gode nyheter for kvinnene, særlig de som synes deter eksotisk med hunks fra sydlige trakter. Dårlig nytt for single norske menn som vil få enda hardere konkurranse. 

Anonymkode: 9c971...fdb

De 30 000 flyktningene som har kommet i 2015 fordelt over hele landet (noen av dem i tillegg barn/familier), har ikke akkurat skapt EKSTREM UJEVNHET mellom kjønnene... Jeg har ikke lagt merke til en eneste ny flyktning. Fortsatt like singel som i 2014 gitt.

Endret av Jacuzzi
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De 30 000 flyktningene som har kommet i 2015 fordelt over hele landet (noen av dem i tillegg barn/familier), har ikke akkurat skapt EKSTREM UJEVNHET mellom kjønnene... Jeg har ikke en gang lagt merke til en eneste ny flyktning. Fortsatt like singel som i 2014 gitt.

Det er ikke mulig å ikke være valgfri singel. Å finne seg en partner er ikke vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo ja,de fleste kvinner har vel en skare av menn som er villige til å putte pikken i musa deres,men du må lære deg at kvinner flest vil ha forhold. Menn kan pule rundt til de kreperer omtrent,men det er ikke et ønske hos (kvalitets)kvinner.

Mange menn skal leke ungkar så lenge de klarer og da er det ikke rart kvinner forblir single etter å ha møtt på mann nr 40 som "ikke er klar for å binde seg"

Må dere spre beina så veldig lett da ? det er jo så veldig lett å avsløre disse "player" mannfolkene, fatter ikke at det skal være 
en utfordring engang. De viser dere jo helt klart at de kjenner dere ikke engang utenom på utseendet. 

Jeg for min del (mann34+) prøver å ta initiativ og innlede med å vise genuin interesse for personen uten å legge frem det første og beste forslaget som omhandlet fyll og fest.

Men det funker dårlig er min erfaring....

Anonymkode: 2c9ae...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere spre beina så veldig lett da ? det er jo så veldig lett å avsløre disse "player" mannfolkene, fatter ikke at det skal være en utfordring engang. De viser dere jo helt klart at de kjenner dere ikke engang utenom på utseendet. 

Jeg for min del (mann34+) prøver å ta initiativ og innlede med å vise genuin interesse for personen uten å legge frem det første og beste forslaget som omhandlet fyll og fest.

Men det funker dårlig er min erfaring....

Anonymkode: 2c9ae...6bf

poenget er jo nettopp at enkelte kvinner IKKE sprer beina og da venter og venter og venter på en mann.

man må oppsøke andre arenaer enn byen hvis du vil se jenter som ikke ligger med alle vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide at Norske menn begynner å finne frem ballene sine og ta litt ansvar, kontra å skylde på ditt og datt da?

For ikke så lenge siden var det ramaskrik over dødsfallet til "gentlemannen". At det nå er ankommet flere menn som er anerledes i fremtoningen vil nok være til glede for noen og til besvær for andre. Kanskje feminismetene og norske kvinner vil etter hvert sette pris på unge Ola Normann.

Anonymkode: 7e88b...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Absolutt!

For meg handlet det ikke om å være for kravstor men rett og slett mangel på menn med baller. Menn som er trygge på seg selv og står for det de måtte mene og ønske. Og som også liker det litt mer tradisjonelle. 

Ja, jeg skjønner at menn heller reiser til utlandet enn å takle en del av de norske kvinnene, men det finnes masse bra kvinner her hjemme som ikke vil glefse eller le av dem, men de får de ikke kontakt med sånn som de er.

 

 

 

Ja er enig i veldig mye av det du sier. Jeg skjønner godt at du verdsetter de egenskapene, men allt er en konsekvens av noe....også med relasjoner til kvinner. Menn er ikke så fryktelig kresne på så mye hos kvinner faktisk. Det handler først og fremst for mange om å finne en som er snill og empatisk...en med ett utseende man tiltrekkes. (Og la meg si det med en gang....mange menn kan like svææææært mange forskjellige kvinnetyper og utseende, så selv om man ikke ser ut som fotomodell, er det stor sjans for at kjekke menn kan falle pladask for en alikvel ;))

Poenget mitt var bare at det er ikke rart at norske menn er lite trygge på seg selv og tør stå for det de mener lenger, når ett surt lite (men høylytt) kvinnekor har trykket ned over skallen deres i en årrekke, hvor utrolig ekle og ufine de er, hvor voldtektsfokusert vi er, hvor skitne vi er, hvor lite følsomme vi er, hvor lite lyttende vi er, hvor lite forsåelsesfulle vi er, hvor lite husarbeid vi gjør, hvor lite vi steller barn, at vi er late og aldri tar hensyn til kvinner, at vi jobber og tjener mer enn mange kvinner, at vi bruker tid med venner, hvor ubrukelig vi er seksuellt...vi kommer enten for raskt eller så er det satans galt at vi holder ut i 30 minutter også!.... osv osv osv osv osv osv......Jeg kan fortsette i det uendelige. Så kan man spørre seg da....hvorfor ikke leite andre steder etter kvinner som ikke spiser dem levende og krever allt av dem til alle døgnets tider? Livet skal da være godt og harmonisk sammen...ikke bare slit og kav? Begge bør stå på og hjelpe til der det passer best for hvert enkelt par, mener nå jeg.

 

Hvordan tenker kvinner på dette? Nei det er ikke synd på oss menn. Vi har klart oss fint til alle tider, og vil trolig klare oss bra videre også. Men er det ikke synd på oss, er det jommen ikke synd på kvinnene som blir sittende aleine heller.

 

Jeg vet det finnes fantastiske norske kvinner. Men når statistikken går dit den går, vil det jo være nitrist om norske kvinner blir valgt bort i fremtiden? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke så lenge siden var det ramaskrik over dødsfallet til "gentlemannen". At det nå er ankommet flere menn som er anerledes i fremtoningen vil nok være til glede for noen og til besvær for andre. Kanskje feminismetene og norske kvinner vil etter hvert sette pris på unge Ola Normann.

Anonymkode: 7e88b...f6d

Det har vi gjort lenge og det kommer vi til å fortsette med.

Anonymkode: 44881...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Jeg har aldri bjeffa mot en mann noen gang (unntatt han jeg ferska i utroskap foran nesa på meg) og heller aldri stilt store krav til noen mann. Og allikevel klarer jeg ikke å holde på de. Tvert i mot virker det som de blir lei fordi jeg er for enkel. Det er for lite motstand i meg tydeligvis for mine etterkommere er mye mer kravstore. Så jeg tror ikke noe på deg. 

Jeg øver på å bli litt mer krevende nå da :P

Anonymkode: a7f20...ee0

Hahahaha akkurat der er det lov å bjeffe da :laugh:

 

Da kan det være du har vært veldig uheldig med mannfolka dine....Mange menn er vel bare ute etter ett uforpliktende seksuellt forhold vil jeg tro, så derfor er det viktig at man så tidlig som mulig avklarer hva hver enkelt ønsker av relasjonen. Men det finnes også mange mange menn som ønsker seg fast kjæreste og hus og unger. Ett stabilt familieliv. Men jeg tror samtidig at mange får litt hetta og svetta når de merker krav fra partner. "Du får ikke ha anlegg i stua! Du får ikke lov spille playstation! Du får ikke lov å beholde den stolen der! Du får ikke kjøpe den buksa der! Du får ikke! Du får ikke! :opplyser::fnise:

 

Leste en tekst fra en samlivsterapeut forleden, hvor hun sa at de aller fleste parene som benytter seg av terapi, var det nesten bestandig menn som ville UT av forholdet, pga kjefting og smelling fra kvinnen. I en nærmere undersøkelse på dette fenomenet, kom det klart frem at dette var det mest ydmykende og det værste mennene måtte tåle og at det var dette som fikk dem til å sprekke og ville ut av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å ikke være valgfri singel. Å finne seg en partner er ikke vanskelig.

For kvinner vel å merke. 

Anonymkode: 9c971...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...