Gå til innhold

Feige menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gitt opp norske menn. Har ikke vært borti mer tafatte, feige og mer feminine menn enn i dette landet. Kan kanskje være feministenes feil at det har blitt slik. 

Trenger heldigvis ikke å dra så langt unna Norge for å finne mer dugelige, maskuline mannfolk. 

Anonymkode: 71ed8...5b1

Hvor hvor hvor???

Anonymkode: 65a97...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor hvor hvor???

Anonymkode: 65a97...c8c

Bare å reise litt rundt i Europa det :) Jeg ville holdt meg unna UK og Tyskland samt de mest sørligste landene i EU da disse mennene som oftest er mer mannsjåvinistiske. 

Anonymkode: 71ed8...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt opp norske menn. Har ikke vært borti mer tafatte, feige og mer feminine menn enn i dette landet. Kan kanskje være feministenes feil at det har blitt slik. 

Trenger heldigvis ikke å dra så langt unna Norge for å finne mer dugelige, maskuline mannfolk. 

Anonymkode: 71ed8...5b1

Vel, norske kvinner ser bare ut til å like feminin kledde menn med justin Bieber eller svenske klipp så ikke faen meg ikke rart gutter er mer feminine nå til dags. Umulig å tilfredsstille kvinner nå til dags.   kvalmt...

Anonymkode: e429a...ba6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, norske kvinner ser bare ut til å like feminin kledde menn med justin Bieber eller svenske klipp så ikke faen meg ikke rart gutter er mer feminine nå til dags. Umulig å tilfredsstille kvinner nå til dags.   kvalmt...

Anonymkode: e429a...ba6

Så hold deg unna disse kravstore kvinnene som gjør deg kvalm, da. Problem solved. 

TS: Jeg synes du krisemaksimerer her nå. Du har ikke hørt fra han på en dag, også begynner du å sutre. Send en melding selv, da, vel. Eventuelt smør deg med bittelitt tålmodighet.

Anonymkode: c6732...7e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er menn så feige? Var på date i går og har ikke hørt noe fra han siden. Kan de ikke bare sende en melding og si at det ikke blir noe mer? Vits å holde jenter på pinebenken?

Anonymkode: 8f411...e83

hvorfor er du så feig at du ikke tør sende en mld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd at en kvinne har tatt kontakt for å avvise. Stort sett bare slutter de å svare, eventuelt sier "har ikke tid i dag" til fyren tar hintet og gir opp.

Anonymkode: 005dc...283

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen, du har jo fått være på deit. Hvorfor skal han kontakte deg hvis han ikke synes du var verdt å pleie noe videre omgang med? Det var en deit, ikke et forhold, jente! Det blir litt sånn:"Å, folk er så slemme fordi de aldri gjør hva jeg fantaserer om at de skal gjøre!" Han trenger da for pokker ikke slå opp med ei han aldri har vært sammen med?

Hvis han er interessert i å treffe deg mer, tar han vel kontakt, før eller siden. Inntil da er dere tilfeldige forbipasserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, norske kvinner ser bare ut til å like feminin kledde menn med justin Bieber eller svenske klipp så ikke faen meg ikke rart gutter er mer feminine nå til dags. Umulig å tilfredsstille kvinner nå til dags.   kvalmt...

Anonymkode: e429a...ba6

Hvor gammel er du og hvor gammel er disse jentene du sikter til?

Anonymkode: cc1db...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, norske kvinner ser bare ut til å like feminin kledde menn med justin Bieber eller svenske klipp så ikke faen meg ikke rart gutter er mer feminine nå til dags. Umulig å tilfredsstille kvinner nå til dags.   kvalmt...

Anonymkode: e429a...ba6

Vokste opp med sånne gutter (det vil være en fornærmelse å skulle kalle de menn). Jeg var så lei av det hele tida og jeg hata det. Uberfeminine gutter med rosa pikeskjorter og flott dandert hår. Nå er det ikke noe bedre med hipstermoten. Mennene ser kanskje mer maskuline ut, men er fortsatt tafatte, feige og feminine. 

Kan ikke ta en mann i håret engang før han utbryter "ikke ødelegg sveisen min!" Takk og lov at det finnes alternativer rett utenfor landegrensa vår, men arbeidsinnvandringa fører jo også mer dugelige mannfolk inn i landet. 

Anonymkode: 71ed8...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han hørt fra deg da eller er du for feig til å ta kontakt ? Kanskje han sitter der trist å tenker at du holder han på pinebenken. Hvorfor sender du ikke melding for å si hvor landet ligger?

Det har gått en HEL dag, herregud det er jo en evighet! Få ut fingeren av ræva di

skjerp deg.. En dag er ingenting., det kan gå opp til 1 uke mer og han  er interesert. Hvorfor kan ikke DU sende melding ., pust gjør noe. Vis at du har et liv utenom. Ikke svar 2 min etter du event får  meldingen

Anonymkode: cf83c...4cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...