sonush Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Si meg, er det virkelig marked for såkalte gullnummer? Kjøper folk virkelig gullnummer og betaler vannvittige summer for det. Ser på Finn.no at det legges ut til flere hundretusener. 🙄Får jeg solgt mitt tro?Den er sånn: AAB CA AAB.
ajarRun Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Ditt er ikke et gullnummer, det er et drittnummer. Mitt er AA B CCCDE
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Jeg vet om noen som har et gullnummer, tror.A BB AA BB A Vet også om noen som har AAA BB AAADet tror jeg er klassifisert som et gullnummer.. Anonymkode: 1dbf3...ee1
sonush Skrevet 29. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2015 Vel ditt er ikke akkurat gullnummer heller. Et telefon nummer skrives ikke slik du prøver å skrive. Den skrives i utg.pkt slik xx.xx.xx.xx eller xxx.xx.xxxså ditt blir AA.BC.CC.DE eller AAB.CC.CDE. Wannebe gold. Spørsmålet mitt var egentlig, er det virkelig marked for slik.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Mitt er A BB C BB AB . Betalte 2000 for det.
Gjest NorthDakota Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Har hørt at gullnummer er når du har fire like siffer på på starten eller slutten? Correct me if i`m wrong!Jeg har AB BA CCCC og har fått høre at det er et gullnummer. MEN, tror ikke det er verdt mer enn toppen et par tusen lapper. Virker ikke som at det er ett stort marked for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå