Gå til innhold

Jeg har tabbet meg ut...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan være han ikke er interessert mer. At han syntes det var så dårlig gjort at han ikke engang synes at du fortjener et svar. At han har gått videre. 

Anonymkode: c4bb6...1e7

Vet ikke om du bare hoppet inn i samtalen, men jeg har fått svar, og vi har møttes etter lørdagens tull ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, hvor relevant er det? 😝 Jeg syns såklart han er veldig kjekk!! 

Hehe, kanskje ikke relevant, men gøy å høre. 8/10?

Skrevet

Da har du aldri vært på fylla. 

Tenker det samme, er du på fylla kan alt skje

• Liker 1
Skrevet

Så bra det ordnet seg, TS :)

Jeg har også sovnet da jeg kom hjem fra fylla. Ventet til og med på folk som skulle på nach hos meg. De ringte meg i evigheter og nermest voldtok ringeklokka. Jeg hørte ingenting og sov som en stein :P 

• Liker 1
Skrevet

Haha, godt å høre at det er flere som sover som en stein på fylla.. 😋 Han skal komme på middag i dag, jeg er skikkelig spent! 😊 

Skrevet

Synes ikke at han viser tegn på å være dårlig kjæreste-materiale..du derimot blinker som et neonskilt..

Hadde ikke orket være sammen med noen der det kreves at jeg må se gjennom linjene hele tiden når de ikke klarer å forholde seg til avtaler. 

Anonymkode: f863d...564

Skrevet

Synes ikke at han viser tegn på å være dårlig kjæreste-materiale..du derimot blinker som et neonskilt..

Hadde ikke orket være sammen med noen der det kreves at jeg må se gjennom linjene hele tiden når de ikke klarer å forholde seg til avtaler. 

Anonymkode: f863d...564

Bra du ikke skal være sammen med meg, da! Da sparte du deg for et dårlig kjærestemateriale, og jeg sparte meg for en fordomsfull og dømmende mann på nettet 😉

Skrevet

Bra du ikke skal være sammen med meg, da! Da sparte du deg for et dårlig kjærestemateriale, og jeg sparte meg for en fordomsfull og dømmende mann på nettet 😉

Ikke hør på han, du er sikkert en bra dame ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...