Gå til innhold

Jeg HATER kvinner!


Patetisk

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinnehater. Jeg er han som sitter på twitter og disser jenter for hvordan de kler seg eller som innerst inne tenker at gutter er smartere, bedre, viktigere. Du vil kanskje tenke at jeg er drittsekk, men det er ikke helt sant, bare nesten. Fordi når jeg ser en kvinne, det kan være hvor som helst, når som helst. Det kan være hun som sitter ved siden av meg på bussen, så hater jeg. Jeg hater, fordi hun er alt jeg ikke er. Jeg hater fordi hun kan gå rakrygget og ikke jeg. Jeg hater fordi hun er riktig og jeg er feil! 

Du har kanskje hørt om det å være "Født i feil kropp". Jeg er det... Jeg hater i bein sjalusi. Når jeg ser hu jenta i den fine lette sommerkjolen mumler jeg gjerne noe stygt, for meg selv. Jeg ser ned på henne. Men dypt inni der et sted, er jeg sjalu. Fordi jeg er stuck, jeg er stuck i en kropp som ikke føles min. Jeg er stuck i en kropp som ikke passer. 

Jeg hater kanskje aller verst meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida du er ikke noen drittsekk og du hater ikke damene du ser. Du har bare i overkant mye vonde følelser i deg og hanskes med. Finn noen å snakke med og prøv å få sortert alle disse tankene og følelsene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan operere deg... Folk sier det, som om det er det enkleste i verden. Som om det bare er å møte på nærmeste legekontor og så blir du satt i kø for full behandling. Neida. Først skal gjerne en psykolog finne ut om du faktisk er kvinne i mannskropp, eller om du bare er stein hakke galen! Tenk å få høre det siste. Tenk å ha gått i mange år og mannet seg opp, gått i mange år med de følelsene og så sitter en psykolog og forteller deg at du tar feil. Jeg kjenner mange som har opplevd det, jeg vil ikke bli den neste. 

Og uansett, du blir aldri hel. Du vil for alltid være HAN som ble HUN, raringen. Han i dameklær, han som aldri passa inn, han som folk smiler til fordi det er bare sånn man gjør med sånne som meg. Utskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Friedland

Det finnes håp! Og det finnes hjelp der ute. Vet ikke hvor du bor, men på Østlandet er det muligheter. Bitterhet og (selv)hat spiser deg opp innenfra og hindrer deg i å leve som den du er. Du kan få det bra med deg selv og andre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Friedland

Du kan operere deg... Folk sier det, som om det er det enkleste i verden. Som om det bare er å møte på nærmeste legekontor og så blir du satt i kø for full behandling. Neida. Først skal gjerne en psykolog finne ut om du faktisk er kvinne i mannskropp, eller om du bare er stein hakke galen! Tenk å få høre det siste. Tenk å ha gått i mange år og mannet seg opp, gått i mange år med de følelsene og så sitter en psykolog og forteller deg at du tar feil. Jeg kjenner mange som har opplevd det, jeg vil ikke bli den neste. 

Og uansett, du blir aldri hel. Du vil for alltid være HAN som ble HUN, raringen. Han i dameklær, han som aldri passa inn, han som folk smiler til fordi det er bare sånn man gjør med sånne som meg. Utskudd!

Finn en psykolog/terapeaut/lege som kan noe om dette. Dessverre så har ikke helsevesenet så mye kunnskap ennå, men det finnes kompetanse på dette i Norge. Det er heldigvis vanskelig å spå om fremtiden og det handler om å finne et sted hvor du kan få den riktige hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ved første øyekast leste jeg Patrik. Du er ikke Patetisk. Å føle seg hel omhandler å ikke hate: Dette gjelder seg selv, samt andre. Ved hjelp av andre, og det en har er det mye en kan gjøre. Vi er enkeltindivider, alle og enhver av oss velsignet med forskjellige former som skiller oss ut fra andre. Disse kan være skinnbein, øyne, bare for å nevne noe, som en kan fremheve. Ved hjelp av en jente: Dette kan dessuten være en god støttespiller. Ingen kan kunsten bedre enn en jente. Det å bli kjent, komme i tale med en en tror en hater vil dessuten hjelpe med å bryte denne barrieren. Det er tross alt mye av hatet til det ukjente som har ført til selvhat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida du er ikke noen drittsekk og du hater ikke damene du ser. Du har bare i overkant mye vonde følelser i deg og hanskes med. Finn noen å snakke med og prøv å få sortert alle disse tankene og følelsene dine.

Off topic : Er det bilde av deg ? :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinnehater. Jeg er han som sitter på twitter og disser jenter for hvordan de kler seg eller som innerst inne tenker at gutter er smartere, bedre, viktigere. Du vil kanskje tenke at jeg er drittsekk, men det er ikke helt sant, bare nesten. Fordi når jeg ser en kvinne, det kan være hvor som helst, når som helst. Det kan være hun som sitter ved siden av meg på bussen, så hater jeg. Jeg hater, fordi hun er alt jeg ikke er. Jeg hater fordi hun kan gå rakrygget og ikke jeg. Jeg hater fordi hun er riktig og jeg er feil! 

Du har kanskje hørt om det å være "Født i feil kropp". Jeg er det... Jeg hater i bein sjalusi. Når jeg ser hu jenta i den fine lette sommerkjolen mumler jeg gjerne noe stygt, for meg selv. Jeg ser ned på henne. Men dypt inni der et sted, er jeg sjalu. Fordi jeg er stuck, jeg er stuck i en kropp som ikke føles min. Jeg er stuck i en kropp som ikke passer. 

Jeg hater kanskje aller verst meg selv!

Jeg har akkurat funnet ut at jeg synes kvinner er mye penere enn menn hvis de først er pene, så jeg forstår deg faktisk. De er jo mye penere!!!!!!! Jeg blir forelsket i ansiktet til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er kanskje feil å si at jeg hater kvinner, fordi det gjlr jeg virkelig ikke. Men min sårhet eller min bitterhet kan for andre rundt meg virke som et hat. Og jeg skriver dette, jeg har valgt å forsøke å skrive dette, fordi kanskje det å skrive en slags dagbok kan gjøre meg mer bevisst på hva jeg egentlig føler, hvordan jeg egentlig har det og hva jeg kan gjøre med det.

Jeg hadde en skikkelig ryddesjau i dag og nå er klesskapet mitt delt i to, da ble det plutselig veldig synlig for meg. Jeg har to store skapdører. Åpner du den til venstre ser du bukser, hullete t-skjorter, hoodies og kjoler. Åpner du den til høyre ser du skjørt, leggings, kjoler, topper, tunikaer.. Jeg har to liv. Et privat med mine nærmeste venner, folk jeg stoler på og et offentlig, som en grå rotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paljetter får hjertet mitt til å hamre ekstra hardt. Samtidig som det er vanskelig. Jeg går i butikken og jeg liker det, jeg elsker virkelig alt som glimrer, jeg er som en kråke, en transseksuell kråke. Så er det depresjonen, den veldig mange kvinner føler på; At de fine tingene aldri passer. Og så er det den ekstra, om at ingenting egentlig passer meg. Det er ikke skapt for min kropp. 

Jeg hadde et paljettskjørt, jeg elsket det, gikk med det hele tiden. Jeg kunne gå i paljettskjørt slik andre går i joggebukse. Og en gang kom jeg i skade for å kjøpe en bolero, paljettbolero og jeg tenkte at den skulle passe, størrelsen pleide å passe meg i alt annet. Men selvfølgelig... Jenter har gjerne smalere skuldre. Og det er noe med den følelsen. 

Du er i butikken, "Kvinner" deg opp til å tørre å kjøpe noe, er fornøyd, gleder deg, kommer hjem, det passer ikke og du får det dobbelt igjen. Ikke bare fordi det ikke passer men fordi du igjen blir minnet på at du er feil, at du ikke er kvinne, at du er juks. At du er et misfoster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slutter å bry deg om kroppen din! Fordi uansett hva jeg veier, hvilke hårfrisyre jeg har på det korte håret mitt eller om jeg er i god form eller ikke, kroppen føles ikke min. At uansett hvor mye jeg hadde jobbet med min egen kropp ville jeg aldri blitt fornøyd fordi det er en guttekropp! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville du gått bort til en jente, som ikke bar sminke, eller som ikke gikk i skjørt, eller som.. Og spurt om hun var trans? Eller om hun likte å kle seg ut som mann? Nei, selvfølgelig ikke. Mens jeg får høre det, hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...