Jetlag Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Gresk Sparta befolkningen har begynt å brenne flagget til USA og Tyrkia.
maskineple Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Godt, Tyrkia støtter terror ved å kjøpe billig olje fra IS, spark dem ut. Tyrkia har også blokkert twitter for sine egne borgere, spark dem ut av NATO. 4
Jetlag Skrevet 27. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2015 Godt, Tyrkia støtter terror ved å kjøpe billig olje fra IS, spark dem ut. Tyrkia har også blokkert twitter for sine egne borgere, spark dem ut av NATO. Saudi Arabia er våre bestevenner
Psilocybe Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Jeg tror Tyrkia skjøt ned flyet på vegne av hele NATO, og trolig på direkte ordre fra USA. USA er svært misfornøyd med at Russland angriper terrorister CIA har vært med på å trene opp og finansiere. IS er Pentagons hjertebarn, og Putin skal straffes fordi han våger å tukte dem. 2
Drizzt Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Hvorfor er Tyrkia i NATO i det hele tatt? Dette landet har sine flyer i gresk luftrom flere ganger daglig hver dag uten at det har fått konsekvenser for dem, men da et russisk fly var i tyrkisk luftrom i noen få sekunder, ble det krise? Jeg er som regel ingen fan av Russland, men i dette tilfellet er jeg på deres side. 3
Jetlag Skrevet 27. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2015 (endret) Russland har gitt Tyrkia og Europa alliansen ris i rompa mange ganger før. Tyrkia og Europa alliansen ønsker mer ris i rompa i 2015. Tyrkia og Europa alliansen er gammel og det er derfor Tyrkia er med i NATO. Europa og Tyrkia ønsker hevn for at de tapte krigen mot Russland i gamle dager. Endret 27. november 2015 av Jetlag
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Vet ikke hvem som er verst av Tyrkia og Russland jeg. Synes igrunn det var greit at Tyrkia skjøt ned flyet. Meen... Tyrkia er jo kjent for å yppe seg over luftgrensa til Hellas, på samme måte som Russland ypper over norsk grense.Det er ikke godt mot vondt i denne saken, det er tullinger på begge sider. Anonymkode: 133dc...407 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 I mine øyne er nok Russland versting. Latterlig å se Putin i diverse samtaler med andre ledere om dagen... Anonymkode: 133dc...407 1
Jetlag Skrevet 27. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2015 I mine øyne er nok Russland versting. Latterlig å se Putin i diverse samtaler med andre ledere om dagen...Anonymkode: 133dc...407Tyrkia er verre. Tyrkia driver med å bombe Kurderne som sloss mot Det Islamske Stat. Vet du ingenting om Tyrkia. Tyrkia driver med å drepe kurdiske kvinner og er verre enn Russland. 2
Psilocybe Skrevet 27. november 2015 #10 Skrevet 27. november 2015 (endret) Latterlig å se nordmenn som holder med Tyrkia i denne situasjonen. Tydelig at anti-Russland-propagandaen mediene har kjørt i flere år, har virket bra. Det har ikke gått én dag uten at man har kunnet lese Putin-demoniserende artikler i norske aviser de siste tre årene. Folk kritiserer Russland for å drepe IS og andre USA-finansierte terrorister. Russland er "aggressive" fordi de annekterer Krim, som rettmessig tilhører Russland. De samme folkene som kaller Russland aggressive, har ingenting imot at USA -- det eneste landet som har brukt atomvåpen mot uskyldige mennesker -- har invadert to land bare de siste femten årene, og har drept og torturert millioner av uskyldige mennesker rundt om på kloden. Jeg håper Russland -- sammen med Kina, Syria, Iran og Irak -- får tatt knekken på IS og andre USA-finansierte, Israel-skapte, Tyrkia-allierte terrorister. Endret 27. november 2015 av Psilocybe 1
Jetlag Skrevet 28. november 2015 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2015 Latterlig å se nordmenn som holder med Tyrkia i denne situasjonen. Tydelig at anti-Russland-propagandaen mediene har kjørt i flere år, har virket bra. Det har ikke gått én dag uten at man har kunnet lese Putin-demoniserende artikler i norske aviser de siste tre årene. Folk kritiserer Russland for å drepe IS og andre USA-finansierte terrorister. Russland er "aggressive" fordi de annekterer Krim, som rettmessig tilhører Russland. De samme folkene som kaller Russland aggressive, har ingenting imot at USA -- det eneste landet som har brukt atomvåpen mot uskyldige mennesker -- har invadert to land bare de siste femten årene, og har drept og torturert millioner av uskyldige mennesker rundt om på kloden. Jeg håper Russland -- sammen med Kina, Syria, Iran og Irak -- får tatt knekken på IS og andre USA-finansierte, Israel-skapte, Tyrkia-allierte terrorister. Irak, Syria, Lybia og Jemen.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #12 Skrevet 28. november 2015 Gresk Sparta befolkningen har begynt å brenne flagget til USA og Tyrkia. En skjerm dump med bilder fra RT (Russia to day) LOL ?Synes ikke det var så mange på demonstrasjonen.Synes heller de kan demonstrere i mot at Russland bomber alle som er i mot diktatoren Assad. Det er vel kanskje ikke så rart siden Russland selv ikke er demokratiske. Anonymkode: 5ad96...4e5 3
NordicViking Skrevet 28. november 2015 #13 Skrevet 28. november 2015 Synes heller de kan demonstrere i mot at Russland bomber alle som er i mot diktatoren Assad. Det er vel kanskje ikke så rart siden Russland selv ikke er demokratiske.Enig.
Jetlag Skrevet 28. november 2015 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2015 (endret) En skjerm dump med bilder fra RT (Russia to day) LOL ?Synes ikke det var så mange på demonstrasjonen.Synes heller de kan demonstrere i mot at Russland bomber alle som er i mot diktatoren Assad. Det er vel kanskje ikke så rart siden Russland selv ikke er demokratiske.Anonymkode: 5ad96...4e5https://www.youtube.com/watch?v=O2haWz6VPZc Endret 28. november 2015 av Jetlag
Jetlag Skrevet 28. november 2015 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2015 (endret) Hadde det vært opp til meg ville jeg meldt Norge ut av NATO og inngått en allianse med Kina og Russland. Deretter ville jeg ha gitt 2 - 3 milliarder i militærstøtte til Kurderne som kan beseire den islamske stat.Samtidig kjemper Tyrkia mot opprettelsen av en kurdisk stat på tyrkisk territorium. Det strider imot Vestens interesser, ettersom kurderne er Vestens mest effektive allierte i kampen mot IS.http://www.vg.no/nyheter/utenriks/krigen-mot-terror/derfor-samarbeider-ikke-vesten-og-russland-om-krigen-mot-is/a/23568943/ Endret 28. november 2015 av Jetlag
Apis Skrevet 28. november 2015 #16 Skrevet 28. november 2015 (endret) Hvorfor er Tyrkia i NATO i det hele tatt? Dette landet har sine flyer i gresk luftrom flere ganger daglig hver dag uten at det har fått konsekvenser for dem, men da et russisk fly var i tyrkisk luftrom i noen få sekunder, ble det krise? Jeg er som regel ingen fan av Russland, men i dette tilfellet er jeg på deres side. Jeg tipper at hovedgrunnen er Tyrkias strategiske beliggenhet og muligheten til å kontrollere Bosporos stredet, slik kan Nato ha kontroll på svartehavsflåten til Russland http://www.atlanterhavskomiteen.no/post/170983/ Endret 28. november 2015 av Apis
Jetlag Skrevet 28. november 2015 Forfatter #17 Skrevet 28. november 2015 (endret) Jeg tipper at hovedgrunnen er Tyrkias strategiske beliggenhet og muligheten til å kontrollere Bosporos stredet, slik kan Nato ha kontroll på svartehavsflåten til Russland http://www.atlanterhavskomiteen.no/post/170983/Enda et bevis på at det spiller ingen rolle om landet er god eller dårlig. Om landet er slem eller snill.Saudi Arabia som er alliert med Norge og USA. Er et perfekt eksempel på dette. Endret 28. november 2015 av Jetlag
Gjest Cartman Skrevet 28. november 2015 #18 Skrevet 28. november 2015 Grekerne er bare en gjeng bråkebøtter. De levde over evne og gikk konkurs. Deretter skylder de på hele jævla verden. EU er slemme med dem. Merkel er verstingen. Tyrkia er arvefienden. USA er imperialister. Makedonia har ikke rett til å kalle seg Makedonia. Albanerne liker de heller ikke. Kanskje grekerne burde ta seg fem minutter og tenke seg litt om.
Gjest Cartman Skrevet 28. november 2015 #19 Skrevet 28. november 2015 Tyrkia er verre. Tyrkia driver med å bombe Kurderne som sloss mot Det Islamske Stat. Vet du ingenting om Tyrkia. Tyrkia driver med å drepe kurdiske kvinner og er verre enn Russland. YPG i Syria og PKK i Tyrkia er samme parti. PKK har drevet med utpressing, terrorangrep og mafiavirksomhet i Tyrkia. Derfor er Tyrkia mot de syriske kurderne. Ikke misforstå, Tyrkia er en drittstat, men du bør være litt mer balansert.
Raven Emerald Skrevet 29. november 2015 #20 Skrevet 29. november 2015 Ryddet for latterliggjøring.Raven Emerald, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå