Olympia Skrevet 4. mars 2002 #1 Skrevet 4. mars 2002 Holder på å sette opp budsjettet,men er her det mange hull gitt.Så jeg håper det er noen her som kan hjelpe meg med cirka-priser på følgende: -Kjøkkenhjelp(skal koke kaffe,ordne koldtbordet og sørge for drikke),hvor mye betaler vi henne? -Brudebuketten.Skal ha en bukett med champagnefarga roser som jeg setter sammen selv.Noen som vet pris på roser?? -Brudgommens antrekk.Cirka-pris på smoking/kjole og hvitt? -Dunilin-duker(hvor kjøper jeg disse??),hva koster de,og er det Dunilin-servietter også??? -Manikyr,pedikyr og ansiktsbehandling(av den vanlige sorten) Jepp,tror et var alt foreløpig.Er sååå takknemlig hvis noen kan hjelpe meg her.
Junibrud Skrevet 4. mars 2002 #2 Skrevet 4. mars 2002 Hei:-) Har bare ett svar til deg... Vet at man kan få leid "brudgomklær" til ca 1400,- 12
Skorpion72 Skrevet 4. mars 2002 #3 Skrevet 4. mars 2002 Hva mener du med ordne koldtbordet? Hva med 1000,- 1500,-, nei jeg vet ikke jeg. Leie av antrekk til brudgommen tror jeg ligger på ca 1500 kr. Roser, har ikke anelse. Manikyr ca 600,- Pedikyr ca. 400,- Ansiktsbehandling ligger på alt mellom 400 - 600, kommer an på hva du skal gjøre. Vil anbefale deg å ta den behandlingen uker før bryllupet, da huden ofte reagerer på sånne behandlinger ved å skille ut kviser o.l.
Engel Skrevet 4. mars 2002 #4 Skrevet 4. mars 2002 Prisen på roser varierer kraftig etter type og størrelse, skal du ha store, flotte roser koster de gjerne 40-45 kr pr stk.12
scorpion73 Skrevet 4. mars 2002 #5 Skrevet 4. mars 2002 Servitøren vil nok koste deg ca 100 kr timen. Ansikts behandling, manikyr, pedikyr kan en få kjøpt i pakker til ca 1000 kr. Brudgommens klær vil nok variere i en pris på 1500 til 2500 kommer litt an på hva han skal ha, pluss sko i tilegg. Blomster vet jeg ikke helt, men du må nok regne en ca 25-45 kr stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå