Olympia Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Holder på å sette opp budsjettet,men er her det mange hull gitt.Så jeg håper det er noen her som kan hjelpe meg med cirka-priser på følgende: -Kjøkkenhjelp(skal koke kaffe,ordne koldtbordet og sørge for drikke),hvor mye betaler vi henne? -Brudebuketten.Skal ha en bukett med champagnefarga roser som jeg setter sammen selv.Noen som vet pris på roser?? -Brudgommens antrekk.Cirka-pris på smoking/kjole og hvitt? -Dunilin-duker(hvor kjøper jeg disse??),hva koster de,og er det Dunilin-servietter også??? -Manikyr,pedikyr og ansiktsbehandling(av den vanlige sorten) Jepp,tror et var alt foreløpig.Er sååå takknemlig hvis noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei:-) Har bare ett svar til deg... Vet at man kan få leid "brudgomklær" til ca 1400,- 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Hva mener du med ordne koldtbordet? Hva med 1000,- 1500,-, nei jeg vet ikke jeg. Leie av antrekk til brudgommen tror jeg ligger på ca 1500 kr. Roser, har ikke anelse. Manikyr ca 600,- Pedikyr ca. 400,- Ansiktsbehandling ligger på alt mellom 400 - 600, kommer an på hva du skal gjøre. Vil anbefale deg å ta den behandlingen uker før bryllupet, da huden ofte reagerer på sånne behandlinger ved å skille ut kviser o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Prisen på roser varierer kraftig etter type og størrelse, skal du ha store, flotte roser koster de gjerne 40-45 kr pr stk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Servitøren vil nok koste deg ca 100 kr timen. Ansikts behandling, manikyr, pedikyr kan en få kjøpt i pakker til ca 1000 kr. Brudgommens klær vil nok variere i en pris på 1500 til 2500 kommer litt an på hva han skal ha, pluss sko i tilegg. Blomster vet jeg ikke helt, men du må nok regne en ca 25-45 kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå