AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hvordan finner jeg ut om jeg vil ha barn? Jeg vet fortsatt ikke. Fortsatt er svaret TJA både når andre spør og når jeg spør meg selv. Jeg må jo finne ut av det snart, har vært i tvil i 10 år nå. Tips for å bli sikker? Anonymkode: dc43a...2e9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Hvordan finner jeg ut om jeg vil ha barn? Jeg vet fortsatt ikke. Fortsatt er svaret TJA både når andre spør og når jeg spør meg selv. Jeg må jo finne ut av det snart, har vært i tvil i 10 år nå. Tips for å bli sikker?Anonymkode: dc43a...2e9Nope,men antagelvis betyr det at du ikke vil ha barn. Og det er helt greit Følte det slik fra jeg var 14 år at jeg ikke visste om jeg ville ha barn eller ei og nå i de siste par årene skjønte jeg at ikke ville ha barn, er 34 Anonymkode: 62903...8c5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Behøver du å tenke så mye på dette da? Har du en samboer som gjerne vil, eller er du såpass gammel at du føler at den biologiske klokke tikker? Hvor gammel er du? Anonymkode: dcdd0...b49
Djungelvrål Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Hvis du har en mann/kjærest og ønsker å utvide familien så vet du det bare..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Behøver du å tenke så mye på dette da? Har du en samboer som gjerne vil, eller er du såpass gammel at du føler at den biologiske klokke tikker? Hvor gammel er du?Anonymkode: dcdd0...b49Jeg er 32. Det er noe alle kvinner vil vite når jeg dater. Føler nesten at jeg må finne ut av det før jeg dater mer. Anonymkode: dc43a...2e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå