AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Tips til hvordan man lydisolerer en seng?Vi har fått ny nabo som klikker i vinkler hver gang vi har sex fordi da får hun ikke sove. Nei vi er overhode ikke høylytte (sånn i det hele tatt, vi er dritkjipe sånn sett) og naboen sier heller ingenting om sex. Naboen klager på tramping og "flytting av møbler" og klagene kommer de gangene vi har kost oss litt selv om han sier han plages mye av dette. Antar derfor det er snakk om at senga lager lyd. I går stod han på døra kl 21.30 og klaget. Naboen har bodd der snart to mnd og vi har svært lite sex for tiden pga gravididet, men jeg kjenner jeg kvier meg for å ha sex pga dette. Naboen var sykt ufin og hylte og skrek. Vi har bodd her i 7 år og aldri fått en klage før.Hvordan kan vi få senga til å bråke mindre? Vi kan jo ikke slutte å ha sex 😳 forøvrig jobber vi ofte sent begge to så det er ikke veldig lett å ha sex på dagtid heller, ikke at det hadde gjort noen forskjell, han klager samme når. Hjelp! Anonymkode: d5a54...544
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå