Gjest Hindenburg Skrevet 27. november 2015 #141 Skrevet 27. november 2015 @Hindenburg Pleier du å smile på bilder? Det er situasjonsbetinget. @incognita Om du skulle vært med i en reality serie, hvilken ville du valgt?@Lady Liker du sterk mat?@Snørr Hvilket underforum er din favoritt på KG?@Runforit Hva gjør du helst en fredags kveld?@jabx Er du fornøyd med dagens regjering? @maskineple Hva er ditt syn på behandlingen av syriske flyktninger?@2shy Har du noen gang vært ulykkelig forelsket?@fruBeist Hvilken årstid er din favoritt?@Ardwinna Hvilken fast food kjede er din favoritt? @Chandra Er du babysyk?@Thylacine Sykler du til jobb?@Honeyblossom Hvilken blogger liker du best?@Hoppetaujenta Hva er din personlige bestenotering i hoppetau?@heipåådeg Gleder du deg til jul?@Blomsterert Beskriv deg selv med tre ord@Meline37 Hvor ofte ser du film?@nicecar Hvor mye tid tilbringer du på KG?
Lady Skrevet 27. november 2015 #142 Skrevet 27. november 2015 Det har forekommet. Men incognita har snakketøyet i orden, så jeg forteller de rimelig fort hvor de har meg. @Lady Hva er det eldste du kunne gått f Bra!Hmm, synes det er litt vanskelig spørsmål. Tenker i utgangspunktet ca 30år.. Men man vet aldri. @incognita. hva er det eldste du kunne gått for?
Lady Skrevet 27. november 2015 #143 Skrevet 27. november 2015 Det er situasjonsbetinget. @incognita Om du skulle vært med i en reality serie, hvilken ville du valgt?@Lady Liker du sterk mat?@Snørr Hvilket underforum er din favoritt på KG?@Runforit Hva gjør du helst en fredags kveld?@jabx Er du fornøyd med dagens regjering? @maskineple Hva er ditt syn på behandlingen av syriske flyktninger?@2shy Har du noen gang vært ulykkelig forelsket?@fruBeist Hvilken årstid er din favoritt?@Ardwinna Hvilken fast food kjede er din favoritt? @Chandra Er du babysyk?@Thylacine Sykler du til jobb?@Honeyblossom Hvilken blogger liker du best?@Hoppetaujenta Hva er din personlige bestenotering i hoppetau?@heipåådeg Gleder du deg til jul?@Blomsterert Beskriv deg selv med tre ord@Meline37 Hvor ofte ser du film?@nicecar Hvor mye tid tilbringer du på KG?Jaa!! det er den beste maten jeg får. Er over snittet glad i sterk mat tror jeg. @Hindenburg Er du flau eller stolt over norske komikere?
Gjest Skrevet 27. november 2015 #144 Skrevet 27. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #145 Skrevet 27. november 2015 Bra!Hmm, synes det er litt vanskelig spørsmål. Tenker i utgangspunktet ca 30år.. Men man vet aldri. @incognita. hva er det eldste du kunne gått for? Hmm 33 kanskje? Jeg er usikker. @Lady Er du fornøyd med deg selv? @Hindenburg Hvilke kvaliteter er helt avgjørende for deg i en kjæreste?
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #146 Skrevet 27. november 2015 Overså deg der, beklager. Ja, utseendet spiller dessverre litt rolle. Personligheten kan gjøre mye, men det første jeg ser på hos en jente er utseendet.@incognita - Hva er snittet ditt fra VGS?Haha det vil jeg ikke si. @Intruder Er du glad i å gå på byen?
Lady Skrevet 27. november 2015 #147 Skrevet 27. november 2015 Hmm 33 kanskje? Jeg er usikker. @Lady Er du fornøyd med deg selv? @Hindenburg Hvilke kvaliteter er helt avgjørende for deg i en kjæreste?Både og.. Kunne ønske jeg var penere og er ting ved kroppen jeg ikke er fornøyd med.. Jeg er egentlig altfor flink til å rakke ned på meg selv. Kunne ønske jeg ikke var så slem mot meg selv. @incognita er du fornøyd med deg selv?
Ardwinna Skrevet 27. november 2015 #148 Skrevet 27. november 2015 (endret) @Ardwinna Hvilken fast food kjede er din favoritt? Aner ikke. Jeg er innom fastfoodkjeder ca hvert femtende år og nå er det nok femten år siden sist. Minst. Jeg husker ærlig talt ikke.@Hindenburg Har du noen gang humret/fnist litt i skjegget over at du har en eksploderende falloslignende dings i avataren din?@WubWub Hva er det hyggeligste noen noensinne har gjort for deg? Endret 28. november 2015 av Ardwinna Får ikke til å tagge folk! Gah!
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #149 Skrevet 27. november 2015 Både og.. Kunne ønske jeg var penere og er ting ved kroppen jeg ikke er fornøyd med.. Jeg er egentlig altfor flink til å rakke ned på meg selv. Kunne ønske jeg ikke var så slem mot meg selv. @incognita er du fornøyd med deg selv?Jeg er nok som deg, og som jenter flest, altfor streng med meg selv. På en god dag er jeg veldig fornøyd, men i det siste har jeg vært slem mot meg selv. Kanskje fordi livet generelt er litt så-som-så for tiden, og da går det ut over alt, også selvtilliten. Hvis jeg tenker meg godt om vet jeg at jeg er det beste jeg kan være, og det må nesten være godt nok egentlig. @Lady Er du interessert i vitenskap?
Gjest nicecar Skrevet 27. november 2015 #150 Skrevet 27. november 2015 Det er situasjonsbetinget. @incognita Om du skulle vært med i en reality serie, hvilken ville du valgt?@Lady Liker du sterk mat?@Snørr Hvilket underforum er din favoritt på KG?@Runforit Hva gjør du helst en fredags kveld?@jabx Er du fornøyd med dagens regjering? @maskineple Hva er ditt syn på behandlingen av syriske flyktninger?@2shy Har du noen gang vært ulykkelig forelsket?@fruBeist Hvilken årstid er din favoritt?@Ardwinna Hvilken fast food kjede er din favoritt? @Chandra Er du babysyk?@Thylacine Sykler du til jobb?@Honeyblossom Hvilken blogger liker du best?@Hoppetaujenta Hva er din personlige bestenotering i hoppetau?@heipåådeg Gleder du deg til jul?@Blomsterert Beskriv deg selv med tre ord@Meline37 Hvor ofte ser du film?@nicecar Hvor mye tid tilbringer du på KG?Hahahahaha! Ser det ut som om jeg er her 24/7 ? Bruker å surfe gjennom noen tråder om kvelden når jeg har tid, så kan det gå litt tid til å svare på innlegg. Tror at tiden jeg bruker på KG varierer veldig utifra hvor mye dødtid jeg har og hvor mange interessante diskusjoner jeg kommer over
Gjest Skrevet 27. november 2015 #151 Skrevet 27. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest nicecar Skrevet 27. november 2015 #152 Skrevet 27. november 2015 Nei, ikke så veldig, har bedre ting å gjøre stort sett. Jeg kan være glad i gå I byen.@Lady - Hva er det viktigste for deg i et forhold?@energibånd - Hvor mye gleder du deg til jul, på en skala fra 1-10?@nicecar - Hvordan bil har du?@incognita - Hvilken farge liker du best?Akkuratt nå har jeg ingen bil, men er fortsatt bilinteressert. Og drømmebilen er Porche Cayenne
Gjest Hindenburg Skrevet 27. november 2015 #153 Skrevet 27. november 2015 (endret) Jaa!! det er den beste maten jeg får. Er over snittet glad i sterk mat tror jeg. @Hindenburg Er du flau eller stolt over norske komikere? Flau. Else Kåss har kledd seg naken i tre år og tror fremdeles det er god humor. @Hindenburg Hvilke kvaliteter er helt avgjørende for deg i en kjæreste?For meg er det avgjørende at jeg trives i hennes selskap. Videre må hun være vakker og reflektert, snill og omtenksom, samtidig som hun deler min noe spesielle sans for humor.@incognita Hva er det yngste du kunne gått for?@Lady Om du skulle spilt et instrument, hvilket ville det vært? Endret 27. november 2015 av Hindenburg
Ardwinna Skrevet 27. november 2015 #154 Skrevet 27. november 2015 Aner ikke. Jeg er innom fastfoodkjeder ca hvert femtende år og nå er det nok femten år siden sist. Minst. Jeg husker ærlig talt ikke.@Hindenburg Har du noen gang humret/fnist litt i skjegget over at du har en eksploderende falloslignende dings i avataren din?@WubWub Hva er det hyggeligste noen noensinne har gjort for deg?Hvorfor blir det ikke sånne fine rosa linker i innlegget mitt?
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #155 Skrevet 27. november 2015 cognita - Hvilken farge liker du best?Hmm kommer an på hva det gjelder da.. Å bare se på er det nok blå. Men det betyr ikke at jeg maler veggene mine blå eller går i blå klær liksom. @incognita Hva er det yngste du kunne godt for? Haha word, jeg har sett Else naken mer enn jeg er komfortabel med, foråsidetsånn Hmm yngste.. Kanskje et år yngre enn meg? Ikke noe særlig lavere tror jeg. @Hindenburg Tror du på kjærlighet ved første blikk? @Lady Hvem er du i friends?
maskineple Skrevet 27. november 2015 #156 Skrevet 27. november 2015 @maskineple Hva er ditt syn på behandlingen av syriske flyktninger?Mitt syn på syriske flyktninger er ikke dårlig de kan bli så lenge de ikke blir statsborgere med stemmerett, jeg er sur på de politikerne fra venstresiden som tjener på slikt mtp stemmer og støtte fra media. Jeg er også sur på at NATO ikke lar Russland knuse IS.
Lady Skrevet 27. november 2015 #157 Skrevet 27. november 2015 Jeg er nok som deg, og som jenter flest, altfor streng med meg selv. På en god dag er jeg veldig fornøyd, men i det siste har jeg vært slem mot meg selv. Kanskje fordi livet generelt er litt så-som-så for tiden, og da går det ut over alt, også selvtilliten. Hvis jeg tenker meg godt om vet jeg at jeg er det beste jeg kan være, og det må nesten være godt nok egentlig. @Lady Er du interessert i vitenskap? Nei.. @incognita hva er ditt beste motivasjonstips til trene når man overhode ikke har ork? Den første egenskapen jeg ser etter er humor.. Viktig for meg at vi kan le sammen og få hverandre til å le. Men er selvfølgelig kvaliteter som lojal, trofast, ærlig, omsorgsfull, kjærlig, omtenksom jeg også setter høyt. Vanskelig å si hva som er viktigst.. @Intruder Hvordan liv har du?
Lady Skrevet 27. november 2015 #158 Skrevet 27. november 2015 Flau. Else Kåss har kledd seg naken i tre år og tror fremdeles det er god humor. For meg er det avgjørende at jeg trives i hennes selskap. Videre må hun være vakker og reflektert, snill og omtenksom, samtidig som hun deler min noe spesielle sans for humor.@incognita Hva er det yngste du kunne godt for?@Lady Om du skulle spilt et instrument, hvilket ville det vært?Haha enig! hmm, spilte tverrfløyte da jeg var liten. Så må bli det.@hindenburg Hvilke verdier er det viktig å ha for deg?
Lady Skrevet 27. november 2015 #159 Skrevet 27. november 2015 Hmm kommer an på hva det gjelder da.. Å bare se på er det nok blå. Men det betyr ikke at jeg maler veggene mine blå eller går i blå klær liksom.Haha word, jeg har sett Else naken mer enn jeg er komfortabel med, foråsidetsånn Hmm yngste.. Kanskje et år yngre enn meg? Ikke noe særlig lavere tror jeg. @Hindenburg Tror du på kjærlighet ved første blikk? @Lady Hvem er du i friends?Jeg har faktisk ikke sett på Friends @incognita Hvem er du i sex og singelliv ?
Gjest incognita Skrevet 28. november 2015 #160 Skrevet 28. november 2015 Nei.. @incognita hva er ditt beste motivasjonstips til trene når man overhode ikke har ork? Som Nike sier; just do it! Ikke kjenn etter om du har lyst, bare gjør det. Tenk på trening som tannpuss, det gjør jo alle minst to ganger i døgnet..for det må vi jo bare, ellers forfaller tennene. Slik er det med trening for kroppen. Jeg har faktisk ikke sett på Friends @incognita Hvem er du i sex og singelliv ?Ikke sett friends? Erre mulig? Hmmm.. Jeg er nok Charlotte i sex og sigelliv tror jeg. @Lady Hvem er DU i sex og sigelliv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå