Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 timer siden, Winza skrev:

Så dødt det er her :P

Hei Winza, jeg kan stille et spørsmål til deg: Hva forestiller avataren din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 minutter siden, Perelandra skrev:

Hei Winza, jeg kan stille et spørsmål til deg: Hva forestiller avataren din? 

Det er Cacnea, en Pokémon :) Jeg synes den er så søt, en liten kaktus med krone på hodet :rodmer:

@Perelandra Har du noen nær deg som du kan prate med etter det med katten din? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Winza, jeg har ikke noe peiling på Pokémon-figurer, men tenkte det kanskje var det. Den et søt, men ser også litt skummel ut.

Heldigvis kan jeg få trøst av familien. Er sammen med min mamma nå. Hun var også glad i pusen. 

@Daryl Dixon, har du kjæledyr? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig @Daryl Dixon! Røde katter er nydelige. Min forrige var det. :ninuskapus:

Jeg har aldri hatt andre dyr enn katter. Har passet hunder noen ganger, men ikke hatt hund selv. 

@Winza Har du noen gang passet dyr for andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 timer siden, Perelandra skrev:

@Winza, jeg har ikke noe peiling på Pokémon-figurer, men tenkte det kanskje var det. Den et søt, men ser også litt skummel ut.

Heldigvis kan jeg få trøst av familien. Er sammen med min mamma nå. Hun var også glad i pusen. 

@Daryl Dixon, har du kjæledyr? 

 

Flott at du har noen å være med nå, du er et fantastisk menneske og jeg er glad for at jeg har deg som venn :klem1:

2 timer siden, Perelandra skrev:

Da er du heldig @Daryl Dixon! Røde katter er nydelige. Min forrige var det. :ninuskapus:

Jeg har aldri hatt andre dyr enn katter. Har passet hunder noen ganger, men ikke hatt hund selv. 

@Winza Har du noen gang passet dyr for andre? 

Bare en gang, sist år så måtte jeg gå tur med hunden til ei venninne. Var veldig ubehagelig, jeg føler meg ikke komfortabel rundt dyr og jeg er redd for å bli angrepet O: Men synes dyr er søte for det om :)

@Perelandra Hvilke serier liker du?

@Daryl Dixon Hva følger du med på av serier for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger ikke så mye med på serier. Den siste serien jeg fulgte med på var den fjerne sesongen av Broen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 23.43, Daryl Dixon skrev:

Jeg følger ikke med på noe for tiden. Gjør du?

Norske Talenter, Scorpion, Pokemon, Parenthood, Greys Anatomy og Madam Secretary :)

@Daryl Dixon Har du hatt et annet brukernavn før?

@godjenten Hvor gammel er du? Hvis du føler at det blir for privat å svare på så går det greit :) 

@Yvonne Når ble du først Moderator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...