Dr. A. Kula Skrevet 6. mai 2017 #14101 Skrevet 6. mai 2017 8 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ja, det er Man.C som spilte hjemmekampene på Maine Road. Stemmer ikke det ? Følger du med på norsk fotball @Dr. A. Kula ? Det er korrekt! Ja, følger med der også, men jeg holder meg ikke like oppdatert som før. Følger jo ekstra med på "lokallaget", men selv på det er jeg mindre oppdatert enn før @Loki Laufeyson har du vært på Ullevål og sett en Cup-finale (gjelder begge kjønn/alle aldersklasser)?
Kruset Skrevet 6. mai 2017 #14102 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Det vet jeg ikke (og nei, jeg har ikke tenkt å spille meg opp på en fot for å finne det ut heller). @Moonwalker står du ofte på ett ben lenge om gangen? Ja, var vitnemål jeg tenkte og flott svar. En klapp på skuldra fra meg. Ja, jeg har noe mat jeg unngår å spise. Har ikke fått påvist noe allergi, men de gangene jeg har fått dette i meg har det selv sørget for å komme raskt opp igjen. Ser ikke vitsen i å utfordre den reaksjonen mer, spesielt ikke om jeg skulle få det servert i selskap. @Kruset har du noen gang fått servert mat som viste seg å være noe helt annet enn hva du trodde? Takker Ja, det visste jeg jo egentlig. Tenkte vel mer på mat som virker litt ekkelt, som snegler, smalahove og sånn. Eller om man skulle bli servert helstekt katt, liksom. Men det er kanskje ingenting? Nei, aldri, men jeg har spist mat jeg ikke helt har visst hva var. Tror ikke jeg har spist noe veldig rart, men man vet jo aldri. @Dr. A. Kula Har du?
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2017 #14103 Skrevet 6. mai 2017 14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det er korrekt! Ja, følger med der også, men jeg holder meg ikke like oppdatert som før. Følger jo ekstra med på "lokallaget", men selv på det er jeg mindre oppdatert enn før @Loki Laufeyson har du vært på Ullevål og sett en Cup-finale (gjelder begge kjønn/alle aldersklasser)? Nei. Har du @Dr. A. Kula ?
annebanane Skrevet 6. mai 2017 #14104 Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Moonwalker hvordan knakk du beinet, hvilket bein/ledd røyk, hvor mye gipset er foten (eller er det "slalomstøvelgips"), når, hvor? Fortell, fortell! God bedring! Trakka litt ekstra skeivt på clutch-foten og tok ankelen et par steder når jeg først var i gang. Har heldigvis ikke gips. Den var bare i veien de få ukene den var på @Dr. A. Kula Hvilke "ferdig-laga" spillelister på Spotify hører du mest på?
applestories Skrevet 7. mai 2017 #14105 Skrevet 7. mai 2017 På 2.5.2017 den 0.04, Monstrum skrev: Det må være tålmodigheten hans, og stå-på-viljen. @Kruset Har du prøvd å slanke deg noen gang? Fikk gladnyhet på tirsdag! Hvis alt går bra blir vi foreldre i desember @GratefulOctopus Er du Apple- eller Samsung-menneske? Innimellom, det kan godt stå på i bakgrunnen liksom @Winza/Jacklost Har du ett favorittmøbel i hjemmet? Oops, en smule kanskje Hørtes lurt ut å gåut ja @applestories Hva jobber du med? Jobber i det offentlige. Sitter mest på kontor nå, kunne hatt mye mer variert arbeidsdag om jeg hadde bil og er derfor på jakt etter en. Det viste seg å være lettere sagt enn gjort å finne en grei bruktbil, jeg vil jo egentlig ikke ha bil i det hele tatt Hva jobber du med? @Monstrum
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #14106 Skrevet 7. mai 2017 På 2.5.2017 den 17.11, Dr. A. Kula skrev: Det må være noe jeg selv ikke vet om enda. Ser ikke for meg at jeg skulle bli spesielt berømt for noe. @Kruset har du noen gang vært i avis/radio/TV? Sommerferien er ikke planlagt, men skal på noen reiser i mai. @Dark Angelina snakeer du fransk, og vil prøve deg i sommer? Sean Connery, første og beste. Han er også bra i mange andre filmer, deriblandt nevnte Highlander. @Winza/Jacklost hvorfor Shrek som profilbilde? Om Silva er den beste, kan sikkert diskuteres, men at han er blandt de aller beste er helt sikkert. Har sansen for han. Ser ikke like mye på spansk liga, men er mest fordi jeg "glemmer det litt ut". Ser gjerne spansk også om jeg kommer over. "El Classico" er jo definitivt en klassiker. @Loki Laufeyson har jeg oppfattet riktig at Barcelona er favorittlaget ditt på den Iberiske halvøya? Jeg er vel pr definisjon skadefri, frisk og sykdomsfri. Men jeg har flere operasjoner bak meg, og må bruke litt støttemidler når jeg spiller fotball, men ikke i det daglige. Dog begynner jeg å ane konturene av at deler av kroppen ikke henger like bra med som før. Tenker en dobbel-gratulasjon er på sin plass , virkelig kjekt å høre at lykken er med deg for tiden. @Monstrum ønsker du/dere å vite kjønnet? Fotball er nok favoritten, selv om jeg strengt tatt er "altetende" når det kommer til sport. Både som tilskuer og forsiktig utprøvende utøver. FPL= Fantasy Premier League, et gratis nettspill der man setter opp et lag basert på virkelige utøvere i Engelske Premier League, og man får poeng ettersom spillerne man har på laget faktisk gjør det runde for runde i den virkelige ligaen. @GratefulOctopus med tanke på ditt nevnte innkjøp, sikter du som dommer/veileder i FLL (First Lego League)? Jeg skulle nok kommet meg frem, men det er ikke sikkert eventuelle passasjerer hadde satt pris på turen. @Moonwalker når kjørte du snøscooter sist? Våkne til korpsmusikk utenfor, få barn til oppstilling for barnetog, stille seg opp for å se (eller delta selv), ta med seg barn hjem - videre til skolens arrangement, spise pølser og is, gjerne være vakt på leker. Hjem eller til familie, mer is/pølser, skifte og delta i folke/borgertog, tilbake, mer pølser/is/grillmat. Hjem slappe av. Sånn ca. Høres det kjent ut? @Raven.WritingDesk hvem var mest pådriver for å få PS4 i hus, barna, du eller mann? (Og mener du skikkelig pinball/flipperspill eller "bare" virtuelt på PC/nettbrett/telefon?) Fordi han er kul @Dr. A. Kula Liker du Shrek? På 2.5.2017 den 17.19, Loki Laufeyson skrev: Det er helt riktig, Barcelona er mitt favoritt lag. @Dr. A. Kula Hvem tror du vinner CL, i år? Er ikke det. @Winza/Jacklost Hvilken Disney tegnefilm liker du best? Må bli Løvenes Konge, for en herlig film @Loki Laufeyson Din da? På 2.5.2017 den 18.48, Kruset skrev: Nei, aldri. Da jeg var i yngre heller det motsatte, siden jeg var i tynneste laget. Det funket ikke den gangen, men nå har jeg mer en sunn og god vekt. @Monstrum Hva er drømmereisemålet? Som medlem? Aldri. Jeg har lest en og annen tråd der, men aldri deltatt. @Winza/Jacklost Hva setter du mest pris på å få i gave? Jeg har vært i avisen et par ganger, type lokalavis. @Dr. A. Kula Kunne du tenke deg å deltatt i en realityserie? I tilfelle, hvilken? Penger @Kruset Har du fått lyst å slette deg noen gang? På 2.5.2017 den 19.06, Bootyhunter skrev: M @Loki Laufeyson siste du har spist? Ja liker det sånn passe. Hva mener du med å se der? @Winza/Jacklost siste du sa til noen? Husker ikke @Bootyhunter Er dette ditt faste brukernavn nå?
Kruset Skrevet 7. mai 2017 #14107 Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Fordi han er kul @Dr. A. Kula Liker du Shrek? Må bli Løvenes Konge, for en herlig film @Loki Laufeyson Din da? Penger @Kruset Har du fått lyst å slette deg noen gang? Husker ikke @Bootyhunter Er dette ditt faste brukernavn nå? Jeg har slettet meg tidligere, men da med hensikt å komme tilbake Har vurdert å forsvinne fra forumet et par ganger også, men jeg trives vel egentlig litt for godt her inne. @Winza/Jacklost Hva skal du spise til middag i dag?
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #14108 Skrevet 7. mai 2017 8 minutter siden, Kruset skrev: Jeg har slettet meg tidligere, men da med hensikt å komme tilbake Har vurdert å forsvinne fra forumet et par ganger også, men jeg trives vel egentlig litt for godt her inne. @Winza/Jacklost Hva skal du spise til middag i dag? Håper ikke du forsvinner, du er en veldig hyggelig bruker og vi trenger folk som deg på kg Hm vet ikke 🤔 @Kruset Du da?
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. mai 2017 #14109 Skrevet 7. mai 2017 52 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Fordi han er kul @Dr. A. Kula Liker du Shrek? Må bli Løvenes Konge, for en herlig film @Loki Laufeyson Din da? Penger @Kruset Har du fått lyst å slette deg noen gang? Husker ikke @Bootyhunter Er dette ditt faste brukernavn nå? Løvenes konge og To gode venner @Winza/Jacklost Ser du frem til 17 mai ?
Kruset Skrevet 7. mai 2017 #14110 Skrevet 7. mai 2017 18 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Håper ikke du forsvinner, du er en veldig hyggelig bruker og vi trenger folk som deg på kg Hm vet ikke 🤔 @Kruset Du da? Takk Nei, jeg forsvinner nok ikke med det første, det er mange fine folk her. Hm, jeg hadde egentlig tenkt å lage chili sin carne, men jeg sitter i eksamensforberedelser, og har ikke helt guts. Pannekaker eller en omelett, kanskje, det er typisk på sånne dager. @Winza/Jacklost Hvis du ble sjef for forumet, er det noen endringer du ville gjort?
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #14111 Skrevet 7. mai 2017 50 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Løvenes konge og To gode venner @Winza/Jacklost Ser du frem til 17 mai ? Bryr meg ikke egentlig @Loki Laufeyson Skal du gå i tog? 33 minutter siden, Kruset skrev: Takk Nei, jeg forsvinner nok ikke med det første, det er mange fine folk her. Hm, jeg hadde egentlig tenkt å lage chili sin carne, men jeg sitter i eksamensforberedelser, og har ikke helt guts. Pannekaker eller en omelett, kanskje, det er typisk på sånne dager. @Winza/Jacklost Hvis du ble sjef for forumet, er det noen endringer du ville gjort? Hva studerer du? Ville begrenset tilgangen til anonymbrukerfunksjonen og gjort slik man ikke kunne være anonym i denne forum delen eller TV delen @Kruset Du da?
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. mai 2017 #14112 Skrevet 7. mai 2017 21 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Bryr meg ikke egentlig @Loki Laufeyson Skal du gå i tog? Hva studerer du? Ville begrenset tilgangen til anonymbrukerfunksjonen og gjort slik man ikke kunne være anonym i denne forum delen eller TV delen @Kruset Du da? Nei Hva er ditt drømme yrke @Winza/Jacklost ?
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #14113 Skrevet 7. mai 2017 7 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Nei Hva er ditt drømme yrke @Winza/Jacklost ? Å lage TV spill, har mange gode ideer for gode spill historier @Loki Laufeyson Liker du Nintendo?
Kruset Skrevet 7. mai 2017 #14114 Skrevet 7. mai 2017 (endret) 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Bryr meg ikke egentlig @Loki Laufeyson Skal du gå i tog? Hva studerer du? Ville begrenset tilgangen til anonymbrukerfunksjonen og gjort slik man ikke kunne være anonym i denne forum delen eller TV delen @Kruset Du da? To spørsmål, det er juks! Neida. Jeg tar lærerutdanning Litt innskjerping av modereringen, og tydeliggjøring av reglene, slik at det modereres rettferdig. Skulle vært strengere i noen deler av forumet, mindre sensur i andre. Enkelte lønnede moderatorer hadde nok ikke vært dumt, spesielt i noen forumrom. Reagerer eksempelvis også på at det noen ganger kan ta lang tid før grove regelbrudd og eksempelvis personangrep ryddes. Anonymfunksjonen setter jeg riktignok pris på også i dette rommet, rett og slett fordi jeg setter pris på også noen av dem @Winza/Jacklost Skriver du selv som AB iblant? Endret 7. mai 2017 av Kruset
Gjest Axl Rose Skrevet 7. mai 2017 #14115 Skrevet 7. mai 2017 3 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Husker ikke @Bootyhunter Er dette ditt faste brukernavn nå? Ja håper det Så lenge jeg får fred så blir det det. Tidligere har noen plaget/vert etter meg, men det har gitt seg. Barnslige troll kaller jeg sånne. @Winza/Jacklost hva med deg?
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #14116 Skrevet 7. mai 2017 6 minutter siden, Bootyhunter skrev: Ja håper det Så lenge jeg får fred så blir det det. Tidligere har noen plaget/vert etter meg, men det har gitt seg. Barnslige troll kaller jeg sånne. @Winza/Jacklost hva med deg? Ja Da får jeg vernet brukernavnene mine og alle vet at Jacklost og Winza er meg Er dog irriterendes at noen tror jeg er den andre Jacklost @Bootyhunter Hvorfor ikke Boobhunter?
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #14117 Skrevet 7. mai 2017 17 minutter siden, Kruset skrev: To spørsmål, det er juks! Neida. Jeg tar lærerutdanning Litt innskjerping av modereringen, og tydeliggjøring av reglene, slik at det modereres rettferdig. Skulle vært strengere i noen deler av forumet, mindre sensur i andre. Enkelte lønnede moderatorer hadde nok ikke vært dumt, spesielt i noen forumrom. Reagerer eksempelvis også på at det noen ganger kan ta lang tid før grove regelbrudd og eksempelvis personangrep ryddes. Anonymfunksjonen setter jeg riktignok pris på også i dette rommet, rett og slett fordi jeg setter pris på også noen av dem @Winza/Jacklost Skriver du selv som AB iblant? Ja @Kruset Jeg begynner å gå tom for spørsmål nå Hm Er det sol hos deg?
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. mai 2017 #14118 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Å lage TV spill, har mange gode ideer for gode spill historier @Loki Laufeyson Liker du Nintendo? Ja, men liker bedre playstation. Hvilket nintendo spill er favoritten @Winza/Jacklost ?
Kruset Skrevet 7. mai 2017 #14119 Skrevet 7. mai 2017 25 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ja @Kruset Jeg begynner å gå tom for spørsmål nå Hm Er det sol hos deg? Her er det overskyet, men opphold. Krysser fingrene for at det holder seg omtrent akkurat slik de neste dagene. Eller, det er kanskje litt egoistisk. Det er jo deilig med sol @Winza/Jacklost Beskriv drømmedama?
Gjest Axl Rose Skrevet 8. mai 2017 #14120 Skrevet 8. mai 2017 23 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ja Da får jeg vernet brukernavnene mine og alle vet at Jacklost og Winza er meg Er dog irriterendes at noen tror jeg er den andre Jacklost @Bootyhunter Hvorfor ikke Boobhunter? Se da Er det rart jeg er rumpejeger? Jeg er mer rumpemann enn puppemann selv om jeg elsker pupper i alle størrelser også. Hotteste rumpa jeg vet om er dama si. Samme med boobsa. Hva med deg @Winza/Jacklost er du mer rumpemann eller puppemann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå