Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 timer siden, Monstrum skrev:

Det må være tålmodigheten hans, og stå-på-viljen.

@Kruset Har du prøvd å slanke deg noen gang?

Fikk gladnyhet på tirsdag! Hvis alt går bra blir vi foreldre i desember :hjerte:

@GratefulOctopus Er du Apple- eller Samsung-menneske?

Innimellom, det kan godt stå på i bakgrunnen liksom :)

@Winza/Jacklost Har du ett favorittmøbel i hjemmet?

Oops, en smule kanskje :P Hørtes lurt ut å gåut ja ;)

@applestories Hva jobber du med?

Nei, aldri. Da jeg var i yngre heller det motsatte, siden jeg var i tynneste laget. Det funket ikke den gangen, men nå har jeg mer en sunn og god vekt.

@Monstrum Hva er drømmereisemålet?

10 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Nei :)

@Loki Laufeyson er du?

Nei :)

@Kruset Har du vært på diskusjon.no før?

Sengen :P

@Monstrum Favoritt mat?

Som medlem? Aldri. Jeg har lest en og annen tråd der, men aldri deltatt.

@Winza/Jacklost Hva setter du mest pris på å få i gave?

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Det må være noe jeg selv ikke vet om enda.  Ser ikke for meg at jeg skulle bli spesielt berømt for noe.

@Kruset har du noen gang vært i avis/radio/TV?

Sommerferien er ikke planlagt, men skal på noen reiser i mai.

@Dark Angelina snakeer du fransk, og vil prøve deg i sommer?

Sean Connery, første og beste. Han er også bra i mange andre filmer, deriblandt nevnte Highlander.

@Winza/Jacklost hvorfor Shrek som profilbilde?

Om Silva er den beste, kan sikkert diskuteres, men at han er blandt de aller beste er helt sikkert. Har sansen for han.

Ser ikke like mye på spansk liga, men er mest fordi jeg "glemmer det litt ut". Ser gjerne spansk også om jeg kommer over. "El Classico" er jo definitivt en klassiker.

@Loki Laufeyson har jeg oppfattet riktig at Barcelona er favorittlaget ditt på den Iberiske halvøya?

Jeg er vel pr definisjon skadefri, frisk og sykdomsfri. Men jeg har flere operasjoner bak meg, og må bruke litt støttemidler når jeg spiller fotball, men ikke i det daglige. Dog begynner jeg å ane konturene av at deler av kroppen ikke henger like bra med som før.

Tenker en dobbel-gratulasjon er på sin plass :):blomst: , virkelig kjekt å høre at lykken er med deg for tiden.

@Monstrum ønsker du/dere å vite kjønnet?

Fotball er nok favoritten, selv om jeg strengt tatt er "altetende" når det kommer til sport. Både som tilskuer og forsiktig utprøvende utøver. FPL= Fantasy Premier League, et gratis nettspill der man setter opp et lag basert på virkelige utøvere i Engelske Premier League, og man får poeng ettersom spillerne man har på laget faktisk gjør det runde for runde i den virkelige ligaen.

@GratefulOctopus med tanke på ditt nevnte innkjøp, sikter du som dommer/veileder i FLL (First Lego League)?

Jeg skulle nok kommet meg frem, men det er ikke sikkert eventuelle passasjerer hadde satt pris på turen.

@Moonwalker når kjørte du snøscooter sist?

Våkne til korpsmusikk utenfor, få barn til oppstilling for barnetog, stille seg opp for å se (eller delta selv), ta med seg barn hjem - videre til skolens arrangement, spise pølser og is, gjerne være vakt på leker. Hjem eller til familie, mer is/pølser, skifte og delta i folke/borgertog, tilbake, mer pølser/is/grillmat. Hjem slappe av. Sånn ca. Høres det kjent ut?

@Raven.WritingDesk hvem var mest pådriver for å få PS4 i hus, barna, du eller mann? (Og mener du skikkelig pinball/flipperspill eller "bare" virtuelt på PC/nettbrett/telefon?)

Jeg har vært i avisen et par ganger, type lokalavis.

@Dr. A. Kula Kunne du tenke deg å deltatt i en realityserie? I tilfelle, hvilken?

Gjest Axl Rose
Skrevet
På 30.4.2017 den 20.23, Loki Laufeyson skrev:

:)

Din da?@bootyhunter

M

@Loki Laufeyson siste du har spist?

På 1.5.2017 den 11.36, Winza/Jacklost skrev:

2 :)

@Bootyhunter Liker du smash bros? Hvem kunne du tenkt å se der?

Ja liker det sånn passe. Hva mener du med å se der?

@Winza/Jacklost siste du sa til noen? :P 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
21 minutter siden, Bootyhunter skrev:

M

@Loki Laufeyson siste du har spist?

Ja liker det sånn passe. Hva mener du med å se der?

@Winza/Jacklost siste du sa til noen? :P 

Fiskesuppe.

@Bootyhunter Hvilke språk kan du?

AnonymBruker
Skrevet

Klopp, hvor er du?

Anonymkode: a502b...339

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Dr. A. Kula Det var faktisk jeg som kjøpte PS4, dog i gave til han. Kjøpte også GTA5, som han spilte først, så spilte vi litt sammen, også gikk jeg "total psycho" og spilte så ofte jeg kunne, og nekta han å spille på "mitt spill" (ettersom han døde oftere enn meg og det kostet fyren min penger..) - jeg tror alle i huset utenom mor var lykkelig når spillet endelig ble runda 🙈🙊 - Mener skikkelig Pinball ja. @Dr. A. Kula Drar du noen gang ut på diskotek og hører på elektronika/trance/ ? 

Skrevet
På 2.5.2017 den 17.11, Dr. A. Kula skrev:

Sommerferien er ikke planlagt, men skal på noen reiser i mai.

@Dark Angelina snakeer du fransk, og vil prøve deg i sommer?

Snakker veeeldig lite fransk, kan noen ord her og der, men har funnet ut at jeg må lære meg "jeg tåler IKKE egg" på fransk, slik at jeg ikke risikerer å bli syk da jeg er der.. 

@Dr. A. Kula er du allergisk mot noe? 

Skrevet
På 2.5.2017 den 17.40, Loki Laufeyson skrev:

Athletico, men hadde vært gøy om Monaco vant ( outsideren)

@Dr. A. Kula Hvilken spiller liker du best i PL ?

Har ikke gjort meg opp noen mening om absolutt favoritt, men har sansen for tekniske midtbanespillere med oversikt, slik som nevnte Silva samt Mata, Coutinhu og Hazard.

Ellers imponerer jo Lukaku med "puttingen" sin.

@Loki Laufeyson har du vært på Camp Nou?

På 2.5.2017 den 18.13, Moonwalker skrev:

Er nok en 5-6 år siden. Om ikke mer.

@Dr. A. Kula Hva synest du er det beste radioprogrammet? 

Om du ser bort i fra sesongprogrammet til Viggo Valle (Påskelabyrinten) så faller det nok ned på "20 Spørsmål", "PopQuiz", "Utakt" eller "Løitnant V show" (Ja, jeg hører mest på NRK)

@Moonwalker noen av programmene du kjenner godt til eller ikke kjenner i det hele tatt?

På 2.5.2017 den 18.48, Kruset skrev:

Nei, aldri. Da jeg var i yngre heller det motsatte, siden jeg var i tynneste laget. Det funket ikke den gangen, men nå har jeg mer en sunn og god vekt.

@Monstrum Hva er drømmereisemålet?

Som medlem? Aldri. Jeg har lest en og annen tråd der, men aldri deltatt.

@Winza/Jacklost Hva setter du mest pris på å få i gave?

Jeg har vært i avisen et par ganger, type lokalavis.

@Dr. A. Kula Kunne du tenke deg å deltatt i en realityserie? I tilfelle, hvilken?

I utgangspunktet har jeg ikke behov for å delta i reality. Men tenker aktuelle kandidater om jeg først skulle meldt meg på måtte være et valg mellom "Anno", "Farmen" eller "Robinsonekspedisjonen". Litt fordi det kreves fysisk arbeide og et skarpt hode. Ulempen er at jeg ikke kunne drevet dette taktikkeriet som er stygt mot andre.

@Kruset i hvilken reality tror DU jeg hadde egnet meg best?

På 3.5.2017 den 16.50, Raven.WritingDesk skrev:

@Dr. A. Kula Det var faktisk jeg som kjøpte PS4, dog i gave til han. Kjøpte også GTA5, som han spilte først, så spilte vi litt sammen, også gikk jeg "total psycho" og spilte så ofte jeg kunne, og nekta han å spille på "mitt spill" (ettersom han døde oftere enn meg og det kostet fyren min penger..) - jeg tror alle i huset utenom mor var lykkelig når spillet endelig ble runda 🙈🙊 - Mener skikkelig Pinball ja. @Dr. A. Kula Drar du noen gang ut på diskotek og hører på elektronika/trance/ ? 

Skikkelig Pinball :tommelopp: Har "bare" PS3 (og PS2), men har lyst på PS4. Anbefaler Ratchet & Clank serien, tror du også ville satt pris på humoren som finnes i serien.

Jeg drar nok ikke ut alene, men blir gjerne med om noen andre skal. Men det er nok en stund siden (altfor lenge) siden sist. Mulig det blir en liten festval/konsert i høst.

@Raven.WritingDesk siste konsert/festival du var på ?

4 timer siden, Dark Angelina skrev:

Snakker veeeldig lite fransk, kan noen ord her og der, men har funnet ut at jeg må lære meg "jeg tåler IKKE egg" på fransk, slik at jeg ikke risikerer å bli syk da jeg er der.. 

@Dr. A. Kula er du allergisk mot noe? 

Heldigvis har jeg sluppet unna allergier (i hvertfall som jeg vet om). Dog finnes det mat jeg ikke synes veldig om, som jeg unngår .

@Dark Angelina har du rigget musikkspilleren med franske låter frem mot ferien, og i så fall hvilke?

Skrevet
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Om du ser bort i fra sesongprogrammet til Viggo Valle (Påskelabyrinten) så faller det nok ned på "20 Spørsmål", "PopQuiz", "Utakt" eller "Løitnant V show" (Ja, jeg hører mest på NRK)

@Moonwalker noen av programmene du kjenner godt til eller ikke kjenner i det hele tatt?

Eneste jeg ikke kjenner til er "Utakt". Påskelabyrinten er jeg vokst opp med på hytten. 20 spørsmål ble jeg lært opp til, så det sto på på soverommet før jeg la meg i en periode (måtte høre radioteateret etterpå), og så har det nå gått litt i de 2 andre også. Liker jo spill, så både 20spm og Popquiz var fine. 

@Dr. A. Kula Hvor er det du hører mest på radio?

Skrevet
19 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Har ikke gjort meg opp noen mening om absolutt favoritt, men har sansen for tekniske midtbanespillere med oversikt, slik som nevnte Silva samt Mata, Coutinhu og Hazard.

I utgangspunktet har jeg ikke behov for å delta i reality. Men tenker aktuelle kandidater om jeg først skulle meldt meg på måtte være et valg mellom "Anno", "Farmen" eller "Robinsonekspedisjonen". Litt fordi det kreves fysisk arbeide og et skarpt hode. Ulempen er at jeg ikke kunne drevet dette taktikkeriet som er stygt mot andre.

Skikkelig Pinball :tommelopp: Har "bare" PS3 (og PS2), men har lyst på PS4. Anbefaler Ratchet & Clank serien, tror du også ville satt pris på humoren som finnes i serien.

Jeg drar nok ikke ut alene, men blir gjerne med om noen andre skal. Men det er nok en stund siden (altfor lenge) siden sist. Mulig det blir en liten festval/konsert i høst.

Heldigvis har jeg sluppet unna allergier (i hvertfall som jeg vet om). Dog finnes det mat jeg ikke synes veldig om, som jeg unngår .

@Dark Angelina har du rigget musikkspilleren med franske låter frem mot ferien, og i så fall hvilke?

Hva med Paradise Hotel? :fnise: Neida. Egentlig er jeg litt på dypt vann nå, for jeg ser normalt ikke realityserier, men da jeg stilte spørsmålet så jeg vel kanskje for meg at du kunne passe inn på Farmen eller liknende, nettopp på grunn av det du nevner her :)

@Dr. A. Kula Hvilke fag likte du best og minst da du gikk på skolen?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
22 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, har vært på Camp Nou :ball:

Hva slags bil har du? @Dr. A. Kula

Skrevet
21 timer siden, Moonwalker skrev:

Eneste jeg ikke kjenner til er "Utakt". Påskelabyrinten er jeg vokst opp med på hytten. 20 spørsmål ble jeg lært opp til, så det sto på på soverommet før jeg la meg i en periode (måtte høre radioteateret etterpå), og så har det nå gått litt i de 2 andre også. Liker jo spill, så både 20spm og Popquiz var fine. 

@Dr. A. Kula Hvor er det du hører mest på radio?

Det er i grunnen blitt mindre radiolytting i det siste. Etter at jeg begynte med Spotify, får som regel den prioritet når jeg har anledning til å høre på radio/musikk. Tidligere var jeg mye på en hytte hvor radio ble brukt regelmessig, men den er ikke like tilgjengelig lenger. Også i bilen pleide jeg å høre på radio, men nå tar jeg gjerne bussen t/r jibb, så da blir det Spotify, og gjerne det om jeg kjører også.

@Moonwalker har du DAB+ ?

3 timer siden, Kruset skrev:

Hva med Paradise Hotel? :fnise: Neida. Egentlig er jeg litt på dypt vann nå, for jeg ser normalt ikke realityserier, men da jeg stilte spørsmålet så jeg vel kanskje for meg at du kunne passe inn på Farmen eller liknende, nettopp på grunn av det du nevner her :)

@Dr. A. Kula Hvilke fag likte du best og minst da du gikk på skolen?

Veldig glad i realfag og gymnastikk. Mindre glad i forming.

@Kruset hva var din beste og dårligste karakter fra videregående?

1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Ja, har vært på Camp Nou :ball:

Hva slags bil har du? @Dr. A. Kula

7-seter med tilnærmet null bagasjeplass om alle setene er i bruk. Brukes vanligvis som ordinær 5-seter.

@Loki Laufeyson har du sett Barcelona mot noen norske lag (og vært på stadion, ikke TV)?

Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nope. Jeg laster ned podcaster av radioprogram, så da har jeg ikke særlig behov for det.

@Dr. A. Kula Har du knekt noe ben i din kropp?

Skrevet
9 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nope. Jeg laster ned podcaster av radioprogram, så da har jeg ikke særlig behov for det.

@Dr. A. Kula Har du knekt noe ben i din kropp?

Ja, har hatt konsultasjoner med mange ortopeder.

@Moonwalker Har du vært operert?

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, har hatt konsultasjoner med mange ortopeder.

@Moonwalker Har du vært operert?

Har testet det ut, ja. 

@Dr. A. Kula Hvor lenge kan du stå på ett ben?

Skrevet
29 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er i grunnen blitt mindre radiolytting i det siste. Etter at jeg begynte med Spotify, får som regel den prioritet når jeg har anledning til å høre på radio/musikk. Tidligere var jeg mye på en hytte hvor radio ble brukt regelmessig, men den er ikke like tilgjengelig lenger. Også i bilen pleide jeg å høre på radio, men nå tar jeg gjerne bussen t/r jibb, så da blir det Spotify, og gjerne det om jeg kjører også.

7-seter med tilnærmet null bagasjeplass om alle setene er i bruk. Brukes vanligvis som ordinær 5-seter.

@Loki Laufeyson har du sett Barcelona mot noen norske lag (og vært på stadion, ikke TV)?

Regner med vi snakker om vitnemålet nå? Teller eksamenskarakterer? I tilfelle hadde jeg 6 på religion (muntlig) og hovedmål (skriftlig) eksamen. Ellers tror jeg kanskje det høyeste var 5. Laveste var 3.

@Dr. A. Kula Er det noen type mat du ikke ville spist om du fikk det servert?

Skrevet
14 timer siden, Moonwalker skrev:

Har testet det ut, ja. 

@Dr. A. Kula Hvor lenge kan du stå på ett ben?

Det vet jeg ikke (og nei, jeg har ikke tenkt å spille meg opp på en fot for å finne det ut heller).

@Moonwalker står du ofte på ett ben lenge om gangen?

13 timer siden, Kruset skrev:

Regner med vi snakker om vitnemålet nå? Teller eksamenskarakterer? I tilfelle hadde jeg 6 på religion (muntlig) og hovedmål (skriftlig) eksamen. Ellers tror jeg kanskje det høyeste var 5. Laveste var 3.

@Dr. A. Kula Er det noen type mat du ikke ville spist om du fikk det servert?

Ja, var vitnemål jeg tenkte og flott svar. En klapp på skuldra fra meg.

Ja, jeg har noe mat jeg unngår å spise. Har ikke fått påvist noe allergi, men de gangene jeg har fått dette i meg har det selv sørget for å komme raskt opp igjen. Ser ikke vitsen i å utfordre den reaksjonen mer, spesielt ikke om jeg skulle få det servert i selskap. 

@Kruset har du noen gang fått servert mat som viste seg å være noe helt annet enn hva du trodde?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
16 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, ikke mot norske lag.

@Dr. A. Kula Har du sett fotball på en stadion i England ?

Skrevet
9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@Moonwalker står du ofte på ett ben lenge om gangen?

Gjør det nå for tiden da jeg har et knekt ben. Ellers blir det lite av det da jeg trives best med god balanse.

@Dr. A. Kula Er hele familien din fotballfans, eller sitter du oftere alene og følger med på fotball?

Skrevet
9 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Nei, ikke mot norske lag.

@Dr. A. Kula Har du sett fotball på en stadion i England ?

Har vært på Maine Road, Old Trafford og Anfield.

@Loki Laufeyson de to siste er enkle, men hvem spilte hjemmekamper på førstnevnte - vet du det (uten å Google)?

3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Gjør det nå for tiden da jeg har et knekt ben. Ellers blir det lite av det da jeg trives best med god balanse.

@Dr. A. Kula Er hele familien din fotballfans, eller sitter du oftere alene og følger med på fotball?

Ouch. Høyre eller venstre? Har selv hatt venstre i gips, men da kan man likevel kjøre om man har automatgir. Litt verre om det er høyrefoten.

Ikke alle er like interessert, og de som er, er oftest ikke hjemme når det vises kamper. Så det blir mye alene, ja.

@Moonwalker hvordan knakk du beinet, hvilket bein/ledd røyk, hvor mye gipset er foten (eller er det "slalomstøvelgips"), når, hvor? Fortell, fortell!

God bedring!

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Har vært på Maine Road, Old Trafford og Anfield.

@Loki Laufeyson de to siste er enkle, men hvem spilte hjemmekamper på førstnevnte - vet du det (uten å Google)?

Ouch. Høyre eller venstre? Har selv hatt venstre i gips, men da kan man likevel kjøre om man har automatgir. Litt verre om det er høyrefoten.

Ikke alle er like interessert, og de som er, er oftest ikke hjemme når det vises kamper. Så det blir mye alene, ja.

@Moonwalker hvordan knakk du beinet, hvilket bein/ledd røyk, hvor mye gipset er foten (eller er det "slalomstøvelgips"), når, hvor? Fortell, fortell!

God bedring!

Ja, det er Man.C som spilte hjemmekampene på Maine Road. Stemmer ikke det ?

Følger du med på norsk fotball @Dr. A. Kula ?

Endret av Catalina Culès
Glemte en setning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...