Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. januar 2017 #12501 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg ler ca 1 gang pr dag av noe jeg leser her inne. @Strixa Hvordan kom du på brukernavnet? Ingen favoritt. @pika Hva er din favorittbrus? Hmm. Sikkert 4 flasker. Så kan du få gjette om det er store eller små flasker. @Moonwalker Hvordan har 2017 vært mot deg til nå? Ikke mer? @EpleDrue er du en litt alvorlig fyr? Brukernavnet mitt er et gammelt kallenavn fra barndommen.
Gjest EpleDrue Skrevet 5. januar 2017 #12502 Skrevet 5. januar 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Ikke mer? @EpleDrue er du en litt alvorlig fyr? Brukernavnet mitt er et gammelt kallenavn fra barndommen. Ja, jeg kan være det. @Strixa Har du spist en skje med kanel før?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. januar 2017 #12503 Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg kan være det. @Strixa Har du spist en skje med kanel før? @EpleDrue Why so serious? Nei, men jeg har sett noen gjøre det...
Gjest EpleDrue Skrevet 5. januar 2017 #12504 Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue Why so serious? Nei, men jeg har sett noen gjøre det... Livet er ikke en dans på roser alltid, kjære. @Strixa Hvor gammel var du da du lærte å lage eggerøre? Jeg lærte det i kveld.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. januar 2017 #12505 Skrevet 5. januar 2017 9 minutter siden, EpleDrue skrev: Livet er ikke en dans på roser alltid, kjære. @Strixa Hvor gammel var du da du lærte å lage eggerøre? Jeg lærte det i kveld. Husker ikke når. Lærte det først i kveld? @EpleDrue Er det man kaller en late bloomer?
Gjest EpleDrue Skrevet 5. januar 2017 #12506 Skrevet 5. januar 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Husker ikke når. Lærte det først i kveld? @EpleDrue Er det man kaller en late bloomer? Ja, du har rett. Bedre sent enn aldri vet du! @Strixa Hva skjer hos deg i kveld? Og hvilke planer har du for årets første helg?
minister-mio Skrevet 5. januar 2017 #12507 Skrevet 5. januar 2017 24 minutter siden, Byjenta! skrev: @Coronas @minister-mio Hva syntes dere om nyttårsforsetter, og har du noen? Syntes ikke noe spesielt om det, om jeg har et i år må det være å ta en dag av gangen @Byjenta! hvordan jakke bruker du når det er veldig kaldt?
annebanane Skrevet 5. januar 2017 #12508 Skrevet 5. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 5.1.2017 den 20.01): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 5. januar 2017 #12509 Skrevet 5. januar 2017 3 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue kan du ta deg selv på tærne når du står oppreist - uten å bøye knærne? Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg er da en ung person enda. @Moonwalker Kan du gå ned i spagat? @calavi Du er savnet!
annebanane Skrevet 5. januar 2017 #12510 Skrevet 5. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 5.1.2017 den 20.46): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. januar 2017 #12511 Skrevet 5. januar 2017 21 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, du har rett. Bedre sent enn aldri vet du! @Strixa Hva skjer hos deg i kveld? Og hvilke planer har du for årets første helg? Det er sant! @EpleDrue er du ellers god på kjøkkenet? Jeg skriver på eksamen og det skal jeg gjøre i helga og.
Gjest EpleDrue Skrevet 5. januar 2017 #12512 Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Har du tro på midlertidige dietter? Nei, alt som er midlertidig har jeg ikke troen på. @Moonwalker Hvilket hotell i Oslo ville du anbefalt videre?
Gjest EpleDrue Skrevet 5. januar 2017 #12513 Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, Strixa skrev: Det er sant! @EpleDrue er du ellers god på kjøkkenet? Jeg skriver på eksamen og det skal jeg gjøre i helga og. Hahah. (Nå har jeg ledd av noe på Kvinneguiden i dag også) Eh. Nei. Jeg kan lage biff, holder lenge det! Og steke grillpølser. @Strixa Hva har du eksamen i?
calavi Skrevet 5. januar 2017 #12514 Skrevet 5. januar 2017 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg er da en ung person enda. @Moonwalker Kan du gå ned i spagat? @calavi Du er savnet! Åh, det var vel hyggelig å høre, @EpleDrue Jeg har vært så dårlig til å følge opp her i tråden , og har generelt vært lite på kg den siste tiden. Vært så opptatt med å feire jul vøtt Hvordan har det nye året behandlet deg så langt, @EpleDrue? Har du noen mål eller ønsker for 2017?
annebanane Skrevet 5. januar 2017 #12515 Skrevet 5. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 5.1.2017 den 20.51): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Byjenta! Skrevet 5. januar 2017 #12516 Skrevet 5. januar 2017 26 minutter siden, minister-mio skrev: Syntes ikke noe spesielt om det, om jeg har et i år må det være å ta en dag av gangen @Byjenta! hvordan jakke bruker du når det er veldig kaldt? Jeg bruker en rød newport jakke =) Kjempe deilig. 10 minutter siden, Moonwalker skrev: @Byjenta! Blir det bra i nyehuset? Fått en del på plass? Det blir bra fått det meste på plass nå ja Nå har vi familie på besøk Mamma, pappa og min nese er her. Min bror og nevø var her også, men de dro hjem i dag. Hvordan har det nye året vært så langt Moonwalker? Og når har du bursdag?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. januar 2017 #12517 Skrevet 5. januar 2017 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Hahah. (Nå har jeg ledd av noe på Kvinneguiden i dag også) Eh. Nei. Jeg kan lage biff, holder lenge det! Og steke grillpølser. @Strixa Hva har du eksamen i? Å, så morsomt...ehhh.... @EpleDrue har noen fortalt deg at du har sær humor? Jeg har et forskningsprosjekt jeg skriver om.
annebanane Skrevet 5. januar 2017 #12518 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Byjenta! skrev (På 5.1.2017 den 20.56): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 5. januar 2017 #12519 Skrevet 5. januar 2017 7 minutter siden, calavi skrev: Åh, det var vel hyggelig å høre, @EpleDrue Jeg har vært så dårlig til å følge opp her i tråden , og har generelt vært lite på kg den siste tiden. Vært så opptatt med å feire jul vøtt Hvordan har det nye året behandlet deg så langt, @EpleDrue? Har du noen mål eller ønsker for 2017? Har du hatt en fin jul? Så langt har 2017 behandlet meg veldig bra! Nei, ingen ønsker, da blir jeg fort skuffet. Årets mål er opptrening igjen til marathon. Det er det mest realistiske målet akkurat nå. @calavi Hadde du besøk av uværet Urd der du bor? Eller har du bare snø og flott vintervær? 6 minutter siden, Moonwalker skrev: No clue. Har ikke testet ut hotellivet i Oslo. @EpleDrue skal du til oslo i næreste fremtid? Nei. @Moonwalker Har du sett serien Black sails? 5 minutter siden, Strixa skrev: Å, så morsomt...ehhh.... @EpleDrue har noen fortalt deg at du har sær humor? Jeg har et forskningsprosjekt jeg skriver om. Nei, du må være den første. @Strixa Hvilken vin nytes best alene?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. januar 2017 #12520 Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Har du hatt en fin jul? Så langt har 2017 behandlet meg veldig bra! Nei, ingen ønsker, da blir jeg fort skuffet. Årets mål er opptrening igjen til marathon. Det er det mest realistiske målet akkurat nå. @calavi Hadde du besøk av uværet Urd der du bor? Eller har du bare snø og flott vintervær? Nei. @Moonwalker Har du sett serien Black sails? Nei, du må være den første. @Strixa Hvilken vin nytes best alene? Ah, sorry... Jeg drikker ikke alene. @EpleDrue gjør du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå