Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Nei, hvorfor?

@Strixa Hva er det dummeste rådet du har gitt noen på kvinneguiden?

Loke måtte flykte fra Åsgård fordi han hadde drept Balder. Mens gudene jaktet på han, skapte han seg om til en fisk og hoppet i fossen. Da Tor endelig fikk tak i fisken var den så glatt at den gled mellom Tors fingre. Tor måtte klemme hardt for at han ikke skulle miste fisken og dermed ble halepartiet klemt nesten helt flatt... derfor har fisken den formen den har i dag.

Dummeste råd? Hm? Ikke hør på meg?

@EpleDrue hender det du ler høyt av ting du leser på KG?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, EpleDrue skrev:

Tenkte du forstod det var eple ;) 

Jeg har Samsungs standard ringelyd. Og ja, jeg tror jeg er kjempepopulær hver gang jeg hører ringelyden. Veldig sjeldent det faktisk er min som ringer, men jeg lever i håpet.

@pika Hvilken er din favoritt i Twixposen?

Japp! Din da @EpleDrue ? Du burde spørre meg hva min favorittbrus er da :P

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 3.1.2017 den 19.34):

Endret av annebanane
Skrevet

Store tigre trenger også halsbånd i tilfelle de kommer seg bort fra eieren sin, vet du. 

@Strixa Hva om det ikke er båt det er snakk om da?

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Ikke båt? @Sphere sikker på jeg trenger tau i bil? Jeg kan ikke taue noen om det trengs altså...

Skrevet
3 minutter siden, Strixa skrev:

Ikke båt? @Sphere sikker på jeg trenger tau i bil? Jeg kan ikke taue noen om det trengs altså...

Men da hadde du sikkert tatt andre rep... Sorry, grep. 

@Strixa Hva synes du om slike unger som alltid må gjøre et stort nummer ut av direkte ordre, når de vet at de kommer til å gi etter til slutt uansett? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
2 minutter siden, Sphere skrev:

Men da hadde du sikkert tatt andre rep... Sorry, grep. 

@Strixa Hva synes du om slike unger som alltid må gjøre et stort nummer ut av direkte ordre, når de vet at de kommer til å gi etter til slutt uansett? 

Jeg har jo opplevd en del av dem igjennom jobben min, og funnet ut av hvis jeg bare ser litt strengt på dem, så gir de opp til slutt. Null stress!

@Sphere hva tror du kvinner tenker om deg med og uten tøy på?

Skrevet
Akkurat nå, Strixa skrev:

Jeg har jo opplevd en del av dem igjennom jobben min, og funnet ut av hvis jeg bare ser litt strengt på dem, så gir de opp til slutt. Null stress!

@Sphere hva tror du kvinner tenker om deg med og uten tøy på?

Men noen gjør jo litt mer ut av det enn andre da. Kjekt å sette skikkelige grenser. 

Det kommer nok veldig an på kvinnen. 

@Strixa Hvordan tar du direkte ordre? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
5 minutter siden, Sphere skrev:

Men noen gjør jo litt mer ut av det enn andre da. Kjekt å sette skikkelige grenser. 

Det kommer nok veldig an på kvinnen. 

@Strixa Hvordan tar du direkte ordre? 

Ganske god på å sette ned foten.

@Sphere hvilken kvinne?

Direkte ordre, nja, kommer an på settingen. På jobb MÅ man ofte gå i takt med resten, ellers er jeg ganske klar på hvordan jeg selv vil ha det, og da pleier det ofte å bli sånn.

Skrevet
På 1/3/2017 den 12.47, EpleDrue skrev:

Nei, jeg er ikke fan av Starwars. Har du sett den? Selvfølgelig har du sett den. :P Jeg så faktisk "Why him?" På kino. Jeg lo litt. @Coronas Hva blir 2017s høydepunkt?

873 stk. Du kan jo adde meg epledrue123 els. 

Selvfølgelig har jeg sett den. Var ikke så bra som den jeg så i fjor sommer. *sjekke ut why him jeg*

Høydare i år er å ikke bli mer sykmeldt hihi. Jævla kropp, jeg nekter å bli gammel!! :fnise:

@EpleDrueHar du en slik kaffemaskin som er populært å ha nå?

Skrevet
På 1/3/2017 den 12.07, pika skrev:

Åååjaa.. :fnise:

Ååå, det var et veldig vanskelig spørsmål! Liker godt å spise på kvelden, men tenker veldig mye på både frokost og lunsj også! hahah... Det kommer nok mest an på HVA jeg spiser - skulle ønske jeg kunne spise hele tiden :P

@Coronas Hva har/skal du spist til lunsj i dag?

I dag slo jeg til med knekkebrød. Pålegget var ost og skinke :) Kjedelig ja, men helt greit. Er veldig glad i mat jeg og. Om jeg bare kunne ha spist god mat konstant uten å legge meg ut eller få vondt i magen :bolledeig:

@pikaEr det sol hos deg? Og har morgenen vært ok? :) 

Skrevet
3 timer siden, Coronas skrev:

I dag slo jeg til med knekkebrød. Pålegget var ost og skinke :) Kjedelig ja, men helt greit. Er veldig glad i mat jeg og. Om jeg bare kunne ha spist god mat konstant uten å legge meg ut eller få vondt i magen :bolledeig:

@pikaEr det sol hos deg? Og har morgenen vært ok? :) 

Nå har solen gått ned, men har vel vært litt sol i dag ja. :) Har vært veldig trøtt de siste dagene og det har vært vanskelig å stå opp og slitsomt å være på jobb, men var i det minste litt bedre i dag enn i går - får håpe det blir litt lysere ute snart så hjeper nok det også! :) :sove:

@Coronas Må du stå opp tidlig på morningen? Kommer du deg isåfall lett opp eller må du ha på flere alarmer?

Skrevet
På 3.1.2017 den 11.56, pika skrev:

Lørdag - og liker kvelden best (noe som er litt dumt når man må opp så tidlig :( ).

Du da @Byjenta! ? :)

Ååja ;) Fredag og lørdag er de dagene jeg liker best,  i kveldinga ;)

@pika har du søsken? 

Skrevet
1 minutt siden, Byjenta! skrev:

Ååja ;) Fredag og lørdag er de dagene jeg liker best,  i kveldinga ;)

@pika har du søsken? 

:hjerte:kvelden

Det har jeg :)

@Byjenta! har du et nært forhold til familien din?

Skrevet
Akkurat nå, pika skrev:

:hjerte:kvelden

Det har jeg :)

@Byjenta! har du et nært forhold til familien din?

Jeg har et utrolig nært forhold til familien min ja! ♥

Hva med deg @pika ?:)

Skrevet
56 minutter siden, Byjenta! skrev:

Jeg har et utrolig nært forhold til familien min ja! ♥

Hva med deg @pika ?:)

Samme her :hjerte:

@Byjenta! Hvordan traff du din kjære?

Skrevet
17 timer siden, pika skrev:

Nå har solen gått ned, men har vel vært litt sol i dag ja. :) Har vært veldig trøtt de siste dagene og det har vært vanskelig å stå opp og slitsomt å være på jobb, men var i det minste litt bedre i dag enn i går - får håpe det blir litt lysere ute snart så hjeper nok det også! :) :sove:

@Coronas Må du stå opp tidlig på morningen? Kommer du deg isåfall lett opp eller må du ha på flere alarmer?

Jeg er oppe i 0530 tiden. Og jeg har ikke problemer med å stå opp. Er egentlig et A menneske, å se soloppgang er bare så digg. Føler at en våkner hihi Nå er det jo en stund til den står opp så tidlig som meg da.

@pika Hvilke morgenrutiner MÅ du gjennomføre før du går ut av døra?

Skrevet
17 timer siden, pika skrev:

Samme her :hjerte:

@Byjenta! Hvordan traff du din kjære?

Han traff jeg via nettet.

Vært i mange bryllup @pika?

Gjest EpleDrue
Skrevet
På Tuesday, January 03, 2017 den 20.57, Strixa skrev:

@EpleDrue hender det du ler høyt av ting du leser på KG?

Ja, jeg ler ca 1 gang pr dag av noe jeg leser her inne. @Strixa Hvordan kom du på brukernavnet?

På Tuesday, January 03, 2017 den 20.57, pika skrev:

Japp! Din da @EpleDrue ? Du burde spørre meg hva min favorittbrus er da :P

Ingen favoritt. 

@pika Hva er din favorittbrus?

På Tuesday, January 03, 2017 den 20.57, Moonwalker skrev:

@EpleDrue Hvor mye pepsi max drikker du i uken?

Hmm. Sikkert 4 flasker. Så kan du få gjette om det er store eller små flasker.

@Moonwalker Hvordan har 2017 vært mot deg til nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...