Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12461 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Museum er best, helt enig! Helst historiske eller arkeologiske. Liker begge deler. Litt av hvert er en fin kombo. @EpleDrue er dette en scene fra filmen om ditt liv? "Strikker mora di mariusgenser? Vil du gifte deg med meg?" Historiske museum er toppers! Ta meg gjerne med Ja, helt klart! Hvordan tror du slutten på den filmen ville blitt, @Strixa?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12462 Skrevet 3. januar 2017 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Historiske museum er toppers! Ta meg gjerne med Ja, helt klart! Hvordan tror du slutten på den filmen ville blitt, @Strixa? Klarer du å snike deg inn til tross for aldersgrensen på museet? "Kjære Eplet! Selv om du er aldri så sexy i mors strikkegenser, så velger jeg heller Hans, han kan strikke selv. Jeg er lei meg for at det endte sånn, eplemann" @EpleDrue er ikke det en sannsynlig slutt?
pika Skrevet 3. januar 2017 #12463 Skrevet 3. januar 2017 28 minutter siden, EpleDrue skrev: Holder at evt svigermor strikker @pika Hva vil du si er dine beste kvaliteter som kjæreste? Haha - har du ingen i din egen familie som strikker til deg eller? Det var utrolig vanskelig å svare på - har vært i et dødt forhold alt for lenge og det er så mye jeg vil at skal være anderledes neste gang jeg blir sammen med noen så jeg vet egentlig ikke Men jeg er veldig god til å kline da @EpleDrue Hva er favorittbrusen din?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12464 Skrevet 3. januar 2017 Ja, jeg tar bare på briller og løsbart. Hørtes ut som en dårlig norvegia reklame.. Stemmer nok veldig godt hvordan livet mitt blir. @Strixa Hvordan ville starten på din film vært? Og hvem andre fra Kvinneguiden hadde fått roller i filmen?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12465 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, pika skrev: Haha - har du ingen i din egen familie som strikker til deg eller? Det var utrolig vanskelig å svare på - har vært i et dødt forhold alt for lenge og det er så mye jeg vil at skal være anderledes neste gang jeg blir sammen med noen så jeg vet egentlig ikke Men jeg er veldig god til å kline da @EpleDrue Hva er favorittbrusen din? Jo, selvfølgelig. Finnes gamlinger i min familie også. Tippoldeforeldre f.eks. Favorittbrusen er Pepsi Max. Drikker faktisk det akkurat nå. Følte du ville vite det. @pika Liker du gele? Eller bare geleshots?
pika Skrevet 3. januar 2017 #12466 Skrevet 3. januar 2017 Blæ - pepsi max! Gele er godt - og tro det eller ei best uten sprit! @EpleDrue Når syns du julepynten bør ryddes bort?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12467 Skrevet 3. januar 2017 (endret) 8 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg tar bare på briller og løsbart. Hørtes ut som en dårlig norvegia reklame.. Stemmer nok veldig godt hvordan livet mitt blir. @Strixa Hvordan ville starten på din film vært? Og hvem andre fra Kvinneguiden hadde fått roller i filmen? Stolt pappa: "Verdens framtidshåp er født", sånn starter den. En film om meg skal handle om meg og bare meg! Eller kanskje @Sphere skulle fått en søt, bitte liten mini-rolle, omtrent som fortjent? @EpleDrue liker du Norvegia? Endret 3. januar 2017 av Annetnavn_
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12468 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, pika skrev: Blæ - pepsi max! Gele er godt - og tro det eller ei best uten sprit! @EpleDrue Når syns du julepynten bør ryddes bort? Hvilken smak er best? Vil ha gele nå.. Hmm, jeg ryddet det bort i dag. Ikke at jeg hadde så veldig mye av det. Føler liksom det er en fin tid nå. @pika Hvordan lager du den beste kakaoen?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12469 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Stolt pappa: "Verdens framtidshåp er født", sånn starter den. En film om meg skal handle om meg og bare meg! Eller kanskje @Sphere skulle fått en søt, bitte liten mini-rolle, omtrent som fortjent? @EpleDrue liker du Norvegia? Noen få ganger. Noen ganger er hvitost hvitost for meg. Jarlsberg. Norvegia. Samma det. @Strixa Har du noen gode middagsforslag?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12470 Skrevet 3. januar 2017 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Noen få ganger. Noen ganger er hvitost hvitost for meg. Jarlsberg. Norvegia. Samma det. @Strixa Har du noen gode middagsforslag? @EpleDrue mann er mann? Fisk i en eller annen form.
pika Skrevet 3. januar 2017 #12471 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Hvilken smak er best? Vil ha gele nå.. Hmm, jeg ryddet det bort i dag. Ikke at jeg hadde så veldig mye av det. Føler liksom det er en fin tid nå. @pika Hvordan lager du den beste kakaoen? Ananas! Men av de vanlige på butikken er bringebær og sitron best (men det tar jo noen timer før det stivner da - den ferdig geleen er jo ikke noe god)! Følger oppskriften på pakka vel + (ekte) krem @EpleDrue Hvilken farge på seigmannen liker du best(altså smak)?
Sphere Skrevet 3. januar 2017 #12472 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, Strixa skrev: Stolt pappa: "Verdens framtidshåp er født", sånn starter den. En film om meg skal handle om meg og bare meg! Eller kanskje @Sphere skulle fått en søt, bitte liten mini-rolle, omtrent som fortjent? @EpleDrue liker du Norvegia? 😂😂 @Strixa Hvis du var en liten kattepus, hva ville stått på halsbåndet ditt?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12473 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue mann er mann? Fisk i en eller annen form. Nei, håper virkelig ikke det. @Strixa Hvilken form liker du laksen best? 3 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Hvilken farge på seigmannen liker du best(altså smak)? Den grønne er favoritten nå. Og den røde. Vil vi ende opp med seigmenn-krig om vi skulle delt en pose seigmenn? @pika Hvilken ringelyd har du på mobilen?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12474 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: 😂😂 @Strixa Hvis du var en liten kattepus, hva ville stått på halsbåndet ditt? Spheres kitten??? @Sphere hvor liten er den egentlig?
pika Skrevet 3. januar 2017 #12475 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Den grønne er favoritten nå. Og den røde. Vil vi ende opp med seigmenn-krig om vi skulle delt en pose seigmenn? @pika Hvilken ringelyd har du på mobilen? Det kommer an på om du mener den mørke grønne(ananas) eller den lyse grønne (eple) - jeg liker den mørkegrønne best og den røde(bringebær) er en god nr. 2! Faded - hvilken har du @EpleDrue ?
Sphere Skrevet 3. januar 2017 #12476 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, Strixa skrev: Spheres kitten??? @Sphere hvor liten er den egentlig? Kattepusen? Så liten du bare ønsker, antar jeg. @Strixa Hva er favorittknuten din?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12477 Skrevet 3. januar 2017 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, håper virkelig ikke det. @Strixa Hvilken form liker du laksen best? Hodet først, så en litt bredere kropp og så smalner det inn mot halen og ut igjen. @EpleDrue vet du hvorfor fisken er smalere akkurat ved halen?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12478 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, pika skrev: Det kommer an på om du mener den mørke grønne(ananas) eller den lyse grønne (eple) - jeg liker den mørkegrønne best og den røde(bringebær) er en god nr. 2! Faded - hvilken har du @EpleDrue ? Tenkte du forstod det var eple Jeg har Samsungs standard ringelyd. Og ja, jeg tror jeg er kjempepopulær hver gang jeg hører ringelyden. Veldig sjeldent det faktisk er min som ringer, men jeg lever i håpet. @pika Hvilken er din favoritt i Twixposen?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12479 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: Kattepusen? Så liten du bare ønsker, antar jeg. @Strixa Hva er favorittknuten din? @Sphere hva om jeg liker store katter? Tigre, for eksempel? Favorittknuten er båtmannsknop for den er så kjekk å bruke på båten.
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12480 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: Hodet først, så en litt bredere kropp og så smalner det inn mot halen og ut igjen. @EpleDrue vet du hvorfor fisken er smalere akkurat ved halen? Nei, hvorfor? @Strixa Hva er det dummeste rådet du har gitt noen på kvinneguiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå