altflyter Skrevet 5. desember 2015 #1161 Skrevet 5. desember 2015 Usikker på om du mener personlighet eller utseende, så tar en av hver. Personlighet: At jeg er ekstremt flink til å ta i mot og prosessere informasjon. Jeg kan lære hva som helst, selv det som overhode ikke interesserer meg. Utseende: Ørene mine. Rent estetisk er de helt perfekte. @mini-mio Hva liker du best ved deg selv, ta én av hver du også. @Sola de Kan du noen kule partytriks?Jeg må bare le. Av alle ting man er fornøyd med Men ser den forsåvidt. Sikkert ikke så gøy å ha flaggermusører heller...
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1162 Skrevet 5. desember 2015 Usikker på om du mener personlighet eller utseende, så tar en av hver. Personlighet: At jeg er ekstremt flink til å ta i mot og prosessere informasjon. Jeg kan lære hva som helst, selv det som overhode ikke interesserer meg. Utseende: Ørene mine. Rent estetisk er de helt perfekte. @mini-mio Hva liker du best ved deg selv, ta én av hver du også.Jeg liker det blå i øynene mine (ikke resten av øynene, det hvite har sånne synlige røde streker i seg) og så vil jeg mennesker vel (selvom jeg sikkert kan virke som en kødd, så vil jeg virkelig alle godt)@incognita hva var den siste filmen du så, og hva syntes du om den?@Berit heter du Berit til fornavn eller er det et lurt skalkeskjul?
Berit Skrevet 5. desember 2015 #1163 Skrevet 5. desember 2015 @Berit heter du Berit til fornavn eller er det et lurt skalkeskjul?Nei, jeg heter ikke det. Nå lurer jeg på hvorfor du @mini-mio lurte på det, og så lurer jeg på hva du ser på som det mest positive ved deg?
Daybreak Skrevet 5. desember 2015 #1164 Skrevet 5. desember 2015 Incognito eller inkognito på norsk betyr å være "ukjent".Jeg har en veldig spesiell person i livet mitt som har vist de siste månedene at han er der uansett hva som skjer. Det betyr alt egentlig. @Daybreak Hvilken tv-serie er din favoritt? @Aucaman Ser du også på Alaska-jernbanen minutt for minutt på Discovery nå?Har mange, men av dei eg fylgjer med no er det Heartland. @incognita Kva TV-seriar følgjer du med på for tida?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1165 Skrevet 5. desember 2015 Jeg må bare le. Av alle ting man er fornøyd med Men ser den forsåvidt. Sikkert ikke så gøy å ha flaggermusører heller...Jeg tror at det er mye som er innafor når det gjelder ører, men er de uheldige er det alt man ser. @incognita hva var den siste filmen du så, og hva syntes du om den?Gikk en film på TV i går som sto på i bakgrunnen.. den het "12 men for christmas" eller noe slikt. Synes den var latterlig dårlig, terningkast 1. @altflyter: Hva er du mest fornøyd med ved deg selv da? @mini-mio Det digge pepperkakehuset du har på mystory, skal det spises til jul?
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1166 Skrevet 5. desember 2015 Nei, jeg heter ikke det. Nå lurer jeg på hvorfor du @mini-mio lurte på det, og så lurer jeg på hva du ser på som det mest positive ved deg?Jeg bare så nicket og trengte et spørsmål Det mest positive med meg er vel at jeg er rimelig frisk og rask.@altflyter har du sett på David Letterman da de hadde sån "Will it float"-innslag og bandet spilte "will it float"-sangen og er det inspirasjonen bak nicket ditt?
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1167 Skrevet 5. desember 2015 Jeg må bare le. Av alle ting man er fornøyd med Men ser den forsåvidt. Sikkert ikke så gøy å ha flaggermusører heller...Hun har faktisk påfallende pene ører!
Gjest Aucaman Skrevet 5. desember 2015 #1168 Skrevet 5. desember 2015 @Aucaman Ser du også på Alaska-jernbanen minutt for minutt på Discovery nå?Har ikke TV, så nei. Hadde nok sett på det hvis jeg hadde hatt en dog. Den slags høres sinnssykt kjedelig ut, aka bra bakgrunnsstøy.Sjokolade er oppskrytt i mine øyne (men nå banner jeg sikkert i kirken )@Aucaman Hva er din største drøm i livet (den urealistiske vi alle har) ? Vil ikke si det er å regne som kirkebanning, men det lukter litt hedning. Og når jeg sier "litt" mener jeg mye. Veldig mye. Seriøst, ikke Kindersjokolade engang? Jeg er 25, men fortsatt ikke gitt opp drømmene med å bli profesjonell fotballspiller selv om jeg ikke har talent eller spilt på seks år. Har faktisk ingen store, urealistiske drømmer utover det. Burde kanskje skaffet meg en *skrive på gjøremålslista*.@altflyter Hvis du var en vare, hva skulle slagordet i reklamen din vært?@Incognita Hvis du måtte ha byttet hele navnet ditt, hva ville du hett?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1169 Skrevet 5. desember 2015 Hun har faktisk påfallende pene ører!Ntåååå takk for at du la merke til det
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1170 Skrevet 5. desember 2015 @mini-mio Det digge pepperkakehuset du har på mystory, skal det spises til jul? Ja, det ja! Vi reiser alltid vekk i julen og når vi kommer hjem er om regel pepperkakehuset støvete og udigg.@incognita hvordan reagerte resten av familien din da din søsters kjole tok fyr i jjula den gangen på slutten av 90-tallet?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1171 Skrevet 5. desember 2015 (endret) ABB, bare for å forsikre meg om at han har det jævlig nok.Jeg er den typen som slipper fluer og edderkopper ut av huset fremfor å drepe de. Veldig glad i alle dyr. Hvorfor vet jeg ikke, men det er noe ærlig og lite selvdestruktivt med alt som ikke er mennesker. Bortsett fra pandaer, mer selvutslettende vesen finner du ikke. Men de er fine og spiser bambus, så de er innafor allikevel.Kreativ, reflekterende og litt unødvendig.@_Tvillingjenta_ Hvis du hadde blitt sendt tilbake i tid, hvilken tidsperiode ville du blitt sendt tilbake til og hvorfor?@Sunflower-Delight Om du måtte velge: Gå med shorts og t-skjorte hele vinteren, eller parkas og ullsokker hele sommeren? Hvorfor?@altflyter Av alle årene du har levd (mind you, jeg vet ikke hvor gammel du er så jeg bare satser på at du har levd en del), hvilket skulle du ønske du kunne gjenoppleve i sin helhet? Hvorfor?Det måtte nok ha blitt 50-tallet. Flotte kjoler og frisyrer, dans og morro og rock´n´roll :D Også var det leeenge før internett og mobil tok over hele livet, og man faktisk fant på sprell og morsomheter sammen Går ikke rundt å tenker på det, men skulle gjerne vært mer intelligent.Jeg er mer en dessertperson enn middagsperson. Skal ha hjemmelaget iskrem i dag.Rar på en positiv måte. @Tvillingjenta Hvilke kvaliteter har personene du ser opp til?@Daybreak Beste kompliment du har fått?@Lady Om du skulle gitt penger til en veldedig organisasjon, hvilken ville det vært? De fleste er uselviske og stiller alltid opp for andre, har egne meninger og en formening om hva de vil ha ut av livet Jeg setter stor pris på vitebegjær og intellekt. Da kjolen til søsteren min brått tok fyr på julaften en gang på slutten av nittitallet. Jeg er hverken lam fra halsen og ned eller halsen og opp, så helst ingen av delene.. men om jeg måtte velge.. PH. Hmm. Jeg kan ikke komme på noen kjendiser som jeg er på hils med. Eller jo! Eli Hagen! ..men det har sin naturlige forklaring da. Kan forresten tenkes at hun ville nøyd seg med et smil og et lite nikk, jeg er usikker. Ja. Og ja. Jeg kan ha spisse albuer i visse situasjoner. Særlig i jobbsammenheng. Sommer og 30+, men ikke hvis jeg på sove i varmen. Har ikke noe fast jeg bruker, men pynter meg med kjole på julaften. @_Tvillingjenta_ Skal du noe gøy i kveld?Veldig lite spennende på tapetet i dag. Må prioritere å lese til eksamen den 16 Jeg burde vel ta meg en gåtur ut snart. Vil ta dagen som den kommer, har ikke så mye planer for dagen. Lytter på musikk og kun slapper av akkurat nå. @Lady Har du noen planer for i dag?@_Tvillingjenta_ Hvilken plass i Norge har du ikke besøkt enda men skulle ha likt å dratt til en gang?Det er nesten litt flaut å si, men det er faktisk veldig mange steder i Norge jeg ikke har besøkt. Bergen er en av stedene, jeg har veldig lyst til å besøke akvariet deres @Sunflower-Delight Hva er den fineste plassen du har besøk og hvorfor? Valgfritt om det er nasjonalt eller internasjonalt @incognita Hva er drømmejobben?@Intruder Amsterdam og horer eller Frankrike og romantikk?@Lady Hvordan foregår den perfekte daten (for deg)? @Summers Hva er verdens beste godteri/snop?@Daybreak Normalt, kjedelig A4 liv eller et liv fylt med fart og spenning 24/7? Endret 5. desember 2015 av _Tvillingjenta_ Glemte et ord :p
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1172 Skrevet 5. desember 2015 @incognita hvordan reagerte resten av familien din da din søsters kjole tok fyr i jjula den gangen på slutten av 90-tallet?Med sjokk og vantro! @incognita Hva er drømmejobben?Det må være en aller annen direktørstilling i et byråkrati hvor det er avsatt kaffepauser hvert 20. minutt. ...Neida (joda). Noe man virkelig brenner for og kan strekke seg etter. For min del er jeg på vei dit.. sakte, men sikkert. @mini-mio Synes du det er dårlig stil av meg å ta julekjoleantenningen med humor? @_Tvillingjenta_ Sminker du brynene dine?
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1173 Skrevet 5. desember 2015 @mini-mio Synes du det er dårlig stil av meg å ta julekjoleantenningen med humor? Neinei, det gikk jo bra med din søster og det får meg til å le også.@incognita tok din søster på seg en annen kjole og fortsatte julekosen, eller tok hun på noe mer uformelt?@_Tvillingjenta_ har du en tvillingbror eller tvillingsøster?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1174 Skrevet 5. desember 2015 Med sjokk og vantro! Det må være en aller annen direktørstilling i et byråkrati hvor det er avsatt kaffepauser hvert 20. minutt. ...Neida (joda). Noe man virkelig brenner for og kan strekke seg etter. For min del er jeg på vei dit.. sakte, men sikkert. @mini-mio Synes du det er dårlig stil av meg å ta julekjoleantenningen med humor? @_Tvillingjenta_ Sminker du brynene dine? Når jeg først sminker meg tar jeg brynene også, ja Dog, lenge siden sist, jeg har latt de vokse ut igjen etter å ha innsett at jeg ble litt overivrig med pinsetten @incognita Hva jobber du med akkurat nå? Ble litt nysgjerrig
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1175 Skrevet 5. desember 2015 @incognita tok din søster på seg en annen kjole og fortsatte julekosen, eller tok hun på noe mer uformelt?Det husker jeg ikke. Har bare et tydelig bilde om at hun plutselig er kjoleløs (hun reiv den av seg! ). @mini-mio Har du noen gang vært naken i en litt bisarr situasjon?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1176 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Hva jobber du med akkurat nå? Ble litt nysgjerrig Det er hemmelig (..og nå høres det mye mer spennende ut enn hva det egentlig er )@_Tvillingjenta_ Hvem av guttene på kg synes du utmerker seg i positiv forstand?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1177 Skrevet 5. desember 2015 Neinei, det gikk jo bra med din søster og det får meg til å le også.@incognita tok din søster på seg en annen kjole og fortsatte julekosen, eller tok hun på noe mer uformelt?@_Tvillingjenta_ har du en tvillingbror eller tvillingsøster?Som tidligere nevnt, nei Jeg er bare født i stjernetegnet tvillingene @mini-mio Hvilken telefon har du, og er du fornøyd?
Daybreak Skrevet 5. desember 2015 #1178 Skrevet 5. desember 2015 Det måtte nok ha blitt 50-tallet. Flotte kjoler og frisyrer, dans og morro og rock´n´roll :D Også var det leeenge før internett og mobil tok over hele livet, og man faktisk fant på sprell og morsomheter sammen De fleste er uselviske og stiller alltid opp for andre, har egne meninger og en formening om hva de vil ha ut av livet Jeg setter stor pris på vitebegjær og intellekt. Veldig lite spennende på tapetet i dag. Må prioritere å lese til eksamen den 16 Det er nesten litt flaut å si, men det er faktisk veldig mange steder i Norge jeg ikke har besøkt. Bergen er en av stedene, jeg har veldig lyst til å besøke akvariet deres @Sunflower-Delight Hva er den fineste plassen du har besøk og hvorfor? Valgfritt om det er nasjonalt eller internasjonalt @incognita Hva er drømmejobben?@Intruder Amsterdam og horer eller Frankrike og romantikk?@Lady Hvordan foregår den perfekte daten (for deg)? @Summers Hva er verdens beste godteri/snop?@Daybreak Normalt, kjedelig A4 liv eller et liv fylt med fart og spenning 24/7?Normalt a4 liv.@_Tvillingjenta Kva brukar du å drøyme om?@Rumle Kva blom er din favoritt?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1179 Skrevet 5. desember 2015 Det er hemmelig (..og nå høres det mye mer spennende ut enn hva det egentlig er )@_Tvillingjenta_ Hvem av guttene på kg synes du utmerker seg i positiv forstand?Hehe, skjønner Tenker automatisk litt på politi eller noe liknende, så kanskje jeg bare må late som du er det Tja, nå har jeg faktisk ikke vært så veldig aktiv her på en stund, så det synes jeg er litt vanskelig å svare på. Jeg hadde et veldig godt inntrykk av Gorgonzola en gang i tiden, men det endret seg litt. Vet ikke om han fortsatt er her heller.@incognita Harry Potter eller The Hunger Games? Ja, du må velge en
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1180 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Harry Potter eller The Hunger Games? Ja, du må velge en Hunger games. Lett! @_Tvillingjenta_ Hvor gammel er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå