Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

@Sunflower-Delight

Hva spiser du når du skal kose deg?

Vil alltid variere fra periode til periode. Akkurat nå for tiden har jeg spist en del usunt kos slik som; chips, pringles, sjokolade, lakris, og litt annet type godteri... Men mange ganger har jeg også perioder der jeg spiser mye salat. Salat uten dressing og sånt, da har jeg litt oliven olje oppi og vineddikk, er veldig glad i den spanske salaten. :biggrin: Men hender av og til at jeg lager meg også litt sånn gresk inspirert salat og, liker også feta ost sjølv om feta osten ikke er sånn kjempesunt. ;)  :)  

@incognita Hva liker du å spise på når du koser deg?

Jepp. Jeg er dendrofil ;) Neida.. Jeg bare tuller :P 

Jeg føler at trær symboliserer noe som er konstant og stabilt, noe som ikke forandrer seg, men bare vokser seg større. Det mister bladene sine på høsten, men spirer igjen på våren... det våkner til liv igjen etter å ha vært i dvale, så selv om det har sett stygt ut, blir det alltid vakkert igjen. Om man kutter av det mange av grenene, kommer det nye og friskere fram med tiden... Blir et slags symbol på livet jeg ønsker å leve og livet jeg venter på... wow. Det ble veldig symbolsk, menmen :) 

@Sunflower-Delight Hva er din guilty pleasure?

Fin beskrivelse. :jepp:

Hmm... Har egentlig aldri skjønt helt alt det der med guilty pleasures. Har googlet det og forstår da på et vis hva det menes, da, tror jeg. Vet ikke om dette er en guilty pleasure, men jeg er flink til å utsette en del ting jeg burde få unnagjort til neste dag, og så til neste dag igjen. For eksempel; Hvis jeg ikke ønsker å ta oppvasken så tenker jeg at det kan sikkert utsettes til neste dag, men ofte ender jeg opp med å fortsette med å utsette det.

@altflyter Er dette en form for guilty pleasure da?

@Hummels Ligner du litt på avatarbildet ditt?

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

@incognita Hva liker du å spise på når du koser deg?

Aller helst lakris. Men man må jo begrense seg.. så da går det i oppskåret eple med kanel på. Og pepsi max da, i uanstendige mengder. 

@Sunflower-Delight Hvilke ord pleier du å lire av deg når du får vondt?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet
@Sunflower-Delight Hvilken sang synger du oftest i dusjen? 

Lager for det meste mine egne sanger i dusjen. ;) Men synger ikke så mye i dusjen, liker ikke å få dusjvann i munnen. 

@Aucaman Hva er det bildet på profilbildet ditt for noe?

Skrevet

@Summers Har du ofte hodepine?

Nei, det har jeg knapt hatt i hele mitt liv og de få gangene jeg har hatt har det aldri vært spesielt vondt eller var lenge.

@incognita Da du studerte i utlandet, tok du studiene seriøst eller var det mest for å chille i utlandet?

Skrevet

Går ikke rundt å tenker på det, men skulle gjerne vært mer intelligent.

Jeg er mer en dessertperson enn middagsperson. Skal ha hjemmelaget iskrem i dag.

Rar på en positiv måte. 

@Tvillingjenta  Hvilke kvaliteter har personene du ser opp til?

@Daybreak  Beste kompliment du har fått?

@Lady Om du skulle gitt penger til en veldedig organisasjon, hvilken ville det vært?

Eg må innrømme eg kjem ikkje på nokon kompliment eg har fått :sjenert: 

Jeg har hatt en del å stri med, ja.

@Lady Er du fornøyd med måten du ble oppdratt på av dine foreldre?

Den er litt vrien. ;) Tror jeg må velge andre alternativ. Jeg er lett frossen av meg, så jeg hadde ikke taklet bra med å gå rundt i kun shorts og t-skjorte i løpet av vinteren. Unntatt hvis dette er inne og i tropisk "inne-temperatur". ;)

@Aucaman Er du lett frossen sjølv eller er du mer varmblodig?

Jeg er faktiskt glad i julebrød. Den med rosiner i. :jepp: Men liker også kransekake. Kjempelenge siden jeg har spist det nå. Ellers liker jeg godt noen av de typiske jule/nyttårs kakene over her, som olieboller og appelflapper. :sikle:

@Daybreak Hva er den fineste ponnien?

@altflyter Jeg ser at du har en profilbilde av et tre. Føler du en spesiell tiltrekning mot trær generelt?

@lipgloss Hvem er vedkomende du har profilbilde av?

Fjordhesten! 

@Aucaman Når var sist du var sint, og hvorfor?

@Summers Har du ofte hodepine?

@Citronella Har du noen gang prøvd vippeserum, slike som skal få vippene til å vokse seg lange?

@Daybreak Bruker du ørepynt hver dag?

@Sunflower-Delight Hva spiser du når du skal kose deg?

Omtrent kvar dag i alle fall. 

@Summers Kva eksremsport kunne du tenkt deg å prøve?

@Sunflower-Delight Kva er er yndlingsfargen din?

@incognita Kva fag var du best i på skulen?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

@Sunflower-Delight Hvilke ord pleier du å lire av deg når du får vondt?  

Har blitt en del inspirert av Minions, så det som lirer ut av munnen min har egentlig veldig lite mening. Jeg uttrykker meg sterkt med tonefall og lignende, så de fleste skjønner som regel hva jeg mener, eller iallefall min mann skjønner meg bra. ;)  :tongue: Hvis du kjenner til spillet The Sims, så kan det også minne litt på måten de responderer på. :mrgreen::icon_lol:

@incognita Hva med deg?

Fjordhesten! 

@Sunflower-Delight Kva er er yndlingsfargen din?

Finnes det virkelig også fjordhest ponnier? :overrasket:

Har fått en del sansen på gult i løpet av de siste årene. :) 

@Daybreak Er du mye sjuk i løpet av et år?

Skrevet

Har blitt en del inspirert av Minions, så det som lirer ut av munnen min har egentlig veldig lite mening. Jeg uttrykker meg sterkt med tonefall og lignende, så de fleste skjønner som regel hva jeg mener, eller iallefall min mann skjønner meg bra. ;)  :tongue: Hvis du kjenner til spillet The Sims, så kan det også minne litt på måten de responderer på. :mrgreen::icon_lol:

@incognita Hva med deg?

Finnes det virkelig også fjordhest ponnier? :overrasket:

Har fått en del sansen på gult i løpet av de siste årene. :) 

@Daybreak Er du mye sjuk i løpet av et år?

Innan for hesteverda så er ponni alle hestar som er under 148 cm i mankehøgde (mellom hals og rygg), og fjordhesten er oftast mellom 140 - 150 cm i mankehøgde, så difor vert  dei kategorisert som ponniar. 

Veldig variabelt i grunn, sann vanleg for å jobbe i bakteriane si verd :fnise: 

@Sunflower - Delight Kvifor valde du brukarnamnet ditt? 

Skrevet

Ja spesielt tv-spill 

Har det faktisk helt ok nå. Kunne hatt det bedre, men har hatt det verre også.

@ambivalentReaction hvor mange kjærester har du hatt?

Tre kjærester, to av dem overlappet. Jeg er bare i langvarige forhold (med unntak av nå, siden jeg er fokusert på å oppnå mine andre mål i livet). Var med eksen i sånn 5 år, og det var koselig selv om hun var litt masete.

@Hummels Har du hatt mange kjærester?

Gjest Aucaman
Skrevet

@Aucaman Hva er oppskriften på et lykkelig liv?

Kommer an på hvordan man definerer lykkelig egentlig. Jeg tror lykke ikke er en tilstand, men noe det er en grad av. Så for å få høyest grad av lykke tror jeg man må leve etter sine egne prinsipper og sikte mot mål man virkelig har lyst til, men som antageligvis ikke er rasjonelt fornuftig.

Lager for det meste mine egne sanger i dusjen. ;) Men synger ikke så mye i dusjen, liker ikke å få dusjvann i munnen. 

@Aucaman Hva er det bildet på profilbildet ditt for noe?

Jeg vet ikke hvorfor, men nå så jeg for meg at du hadde verdens største underbitt. Ser poenget tho. Vann er best kaldt som drikke, men ikke som dusjvann. Så det er jo ganske problematisk å få til en behagelig opplevelse av begge samtidig.

Det er en del av en Rorschachtest. Hvorfor akkurat den vet jeg ikke, men jeg prøver å holde meg mest mulig anonym for øyeblikket og en Rorschachtest er såpass random at ingen hadde tenkt på at det kunne være meg.

@incognita Hvis du skulle tilbragt kveldene med å bekjempe kriminalitet i mørket, hva ville superheltnavnet ditt vært? Hvorfor?

@Sunflower-Delight Har du en fobi? Isåfall hvilken, og hvor mye påvirker den hverdagen din?

Gjest incognita
Skrevet

@incognita Da du studerte i utlandet, tok du studiene seriøst eller var det mest for å chille i utlandet?

Tok studiene seriøst, men hadde absolutt tid til å chille også. Reiste litt rundt også, når jeg hadde fri. :) 

@incognita Kva fag var du best i på skulen?

Matte og fysikk.

@incognita Hvis du skulle tilbragt kveldene med å bekjempe kriminalitet i mørket, hva ville superheltnavnet ditt vært? Hvorfor?

umm.. incognita? :ninja:  Fordi jeg er undercover som superhelt på kveldene. 

@Summers Hvilken farge er øynene dine?

@Daybreak Har du neglelakk på i skrivende stund?

@Aucaman Har du noen gang gjort noe veldig hyggelig for noen, men at det var noe de aldri kommer til å få vite at du gjorde?

Skrevet

Tok studiene seriøst, men hadde absolutt tid til å chille også. Reiste litt rundt også, når jeg hadde fri. :) 

Matte og fysikk.

umm.. incognita? :ninja:  Fordi jeg er undercover som superhelt på kveldene. 

@Summers Hvilken farge er øynene dine?

@Daybreak Har du neglelakk på i skrivende stund?

@Aucaman Har du noen gang gjort noe veldig hyggelig for noen, men at det var noe de aldri kommer til å få vite at du gjorde?

Nei.

@incognita Har brukarnamnet ditt ei betydning på eit eller anna språk? :) 

Skrevet (endret)

@MiniMjau Hva er det beste du vet å spise?

Endret av Berit
Gjest Hummels
Skrevet

@Hummels Ligner du litt på avatarbildet ditt?

Litt. Smilet er likt og skjegget og barten. Smilet er skummelt likt, derfor måtte jeg ha det som avatar. Jeg har bittelitt lysere hår. Ellers ligner jeg på en annen litt kjent person så jeg er litt blanding. 

@Sunflower-Delight noen kjendiser du ligner på? 

@Hummels Har du hatt mange kjærester?

6 stk. Nå tok jeg med hun i barnehagen også. Der jeg fikk min første kjæreste. 

Gjest Aucaman
Skrevet

Ganske ofte. Liker å jobbe bak kulissene og hvis jeg vil noen noe godt vil jeg at de skal fokusere på hendelsen/tingen, ikke hvem som har arrangert det. Da er det som regel mest praktisk å være...incognito :ph34r:

@incognita Hva er det mest positive noen har gjort for deg i løpet av de siste tre månedene?

Gjest incognita
Skrevet

@incognita Har brukarnamnet ditt ei betydning på eit eller anna språk? :) 

Incognito eller inkognito på norsk betyr å være "ukjent".

@incognita Hva er det mest positive noen har gjort for deg i løpet av de siste tre månedene?

Jeg har en veldig spesiell person i livet mitt som har vist de siste månedene at han er der uansett hva som skjer. Det betyr alt egentlig.

@Daybreak Hvilken tv-serie er din favoritt?

@Aucaman Ser du også på Alaska-jernbanen minutt for minutt på Discovery nå?

Skrevet

@mini-mio hva er din guilty pleasure?

At jeg liker å høre metal covere av ABBA sanger drithøy

@mini-mio Har du pepperkakehus?

Ja, satt det sammen i dag, sånn kirkepepperkakehus.

@mini-mio - Har du noen gang sagt "Jeg elsker deg" til noen?

Altså det sier jeg hver dag.

@incognita hva liker du best ved deg selv?

@Summers Når du går ut, hvordan sko har du på?

@Intruder hva er den rareste hårklippen du har hatt?

@Lady Hvor mange ganger kan du trikse med en fotball før du mister kontrollen?

Skrevet

@altflyter Hvis du kunne vært hvor som helst, akkurat nå, hvor ville du vært?

Sjokolade er oppskrytt i mine øyne (men nå banner jeg sikkert i kirken ;) )

Hvor som helst... hm... I Bill gates sine sko :P Evt sett på en solnedgang fra Kilimanjaro

@Aucaman Hva er din største drøm i livet (den urealistiske vi alle har) ? 

Gjest incognita
Skrevet

@incognita hva liker du best ved deg selv?

Usikker på om du mener personlighet eller utseende, så tar en av hver. Personlighet: At jeg er ekstremt flink til å ta i mot og prosessere informasjon. Jeg kan lære hva som helst, selv det som overhode ikke interesserer meg.  Utseende: Ørene mine. Rent estetisk er de helt perfekte. 

@mini-mio Hva liker du best ved deg selv, ta én av hver du også.

@Sola de Kan du noen kule partytriks?

Skrevet

@altflyter Er dette en form for guilty pleasure da?

Jeg tenker at en guilty pleasure er noe man liker å gjøre men ikke burde gjort evt ikke har lyst til at andre skal vite

Min er for eksempel at jeg snuser (men skal slutte på nyåret  ) og at min optimale fredagskveld ikke er å være sosial som vennene mine tror og forventer, men derimot å sitte hjemme med en pose potetgull og holidaydip og se på gamle episoder av HIMYM

@Sunflower-Delight Hva drømte du om da du var liten og oppnådde du noen av drømmene? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...