Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

@King in the North: Er du det smarteste mennesket du vet?

Interessant, håper virkelig ikke jeg gir inntrykk av det. Er en notorisk latsabb og middelmådighet på skolen. Som gikk til elendighet på studiene. 

Blitt itt bedre med tiden, dog. 

Skrevet

Veit ikkje om eg kan kalle det fobiar, men eg er lite glad i edderkoppar, høgder, heiser, utstillingsdukker og klovnar :P

Badekar til kos og dusj for å bli ren. Så om jeg må velge dusj. @Lady har du badekar hjemme?

Jeg skal på. @Daybreak hvor langt er du kommet i studiet?

@incognita hva er ditt beste eksamenstips?

Ikkje langt, byrja i haust, så er snart ferdig med 1.semester. 

@incognita Har du ei kronisk skade?

@mini-mio Kva årstid likar du best?'

Orsak for tagginga ikkje fungerar,veit ikkje kva som skjer -.-

Skrevet

@Jacklost hvem ville du datet, Jan Thomas eller Blomster-Finn?

Anonymkode: 26392...03d

Skrevet

@Jacklost Kommer du noensinne til Bergen?

:vetikke:

@jacklost Hvilken norske kjendis synes du er mest attraktiv?

Hvis jeg skal nevne en som jeg kommer på nå som er mest attraktiv så blir det Alexandra Joner :)

Ja. @Jacklost gjør du?

Aldri, jeg synes sport er noe forbanna tøv :)

Jacklost: Hvordan ser en vanlig dag i livet ditt ut?

Jeg står opp, ser på tv, er på nettet og når det er natt så legger jeg meg. I know, høres ganske kjedelig og deprimerendes ut.. :)

Jacklost: Hvor god i verdensgeografi vil du si at du selv er på en skala fra 1-10?

Til alle, eller hvemsomhelst, den som ønsker å svare: Et helt liv uten kaffi og sjokolade, eller et helt liv uten sex med andre?

2-3 sikkert :P

Da hadde jeg valgt å ikke drikke kaffi eller å spise sjokoladen resten av livet

@Jacklost Når pleier du å stå opp på hverdager?

Det varierer, noen ganger står jeg opp i 8 tida og andre ganger i 10 tida :P

@Lady Hvilken norsk kjendis synes du er mest attraktiv da? :)

@incognita Har du hatt dager før hvor du føler deg stygg, verdiløs og at livet er dritt og meningsløst?

Skrevet (endret)

@Summers: Liker du å bake?

Ja om det er noe jeg har laget mange ganger før, nei om det er noe vanskelig jeg skal prøve på. Blir lett frustrert og stressa.

@mini-mio Hvem på KG tror du har mest prestisjefull jobb på KG?

@Intruder Når vi ikke har hørt om dine tidligere nick, hvorfor det?

@Rainstorm  Hva tror du du har forbedringspotensial på?

Endret av Summers
Skrevet (endret)

@Citronella Hvilke politiske meninger i norsk politikk irriterer deg?

@Jacklost Hva mener du Norge bør bidra med i Syriakrisen?

@Hummels Ditt beste råd for å dra damer?

Endret av Summers
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

@Intruder Hva i jula synes du er oppskrytt?

@Stjerner og planeter Om du skulle gitt barnet ditt ett råd i livet, hva ville det vært?

"Ver snill og respekter andre menneske"

Ja. @incognita Har du noengang stått på snowboard?

Ja, to til :) @Lady har du møtt noen herfra?

@Stjerner og planeter hvorfor valgte du det nicket?

Dette spørsmålet har eg fått fleire gonger. Eg trur eg sat og registrerte meg og hadde ei avis framfor meg. Tenkte at eg tek det første eg såg og det var Stjerner og planeter. Trur, huskar eigentleg ikkje for det er maaange år sidan. No har eg det fordi det er unikt på KG, ikkje lov å ha meir enn 16 bokstavar i nicket sitt. Kvar dag går eg forbi ei bok, på veg til undervisning som heiter stjerner og planeter, då tenkjer eg på KG

Jeg misliker det /:

@Stjerner og planeter Har du noen gang opplevd at menn har oppført seg latterlig og eller tåpelig i forsøk på å prøve å sjarmere deg?

@Intruder Har du svart på det jeg spurte deg om tidligere?

Hahah!, Ja, det har skjedd. Eg blir jo sjarmert av sære ting så det som andre kanskje anser som latterleg eller tåpeleg er ikkje sikkert at eg har den same oppfatning av. 

@incognita ditt favroittfag på skulen?

@summers om det er ein ting du huskar frå skulekvardagen din, kva er det?

Skrevet (endret)

Kinamat :sikle: Hvis det tells? Om ikke så hamburgere :sikle: Dog ikke alle plasser har like gode hamburgere.. :P

@Lady Hehe, blir mange spørmål på deg nå :fnise: Hvis du skulle ha gått på date med noen i kveld, eller senere i dag siden det er natt nå :P Hvor ville du ha dratt hen da?

@Pawn Hearts Hva er det på profilbildet ditt egentlig?

Bildet viser en del av omslaget til Genesis’ andre album, Trespass (1970). Paul Whitehead brukte en av Willy Poganys illustrasjoner til Wagners Tannhäuser, men da bandet bestemte seg for å inkludere sangen The Knife, følte de at coveret ikke passet helt lenger. Derfor fikk de Whitehead til å skjære opp lerretet med en kniv. Du kan se hele omslaget her:

http://covers.box.sk/newsimg/dvdmov/max1316006668-frontback-cover.jpg

Edit: Det var egentlig ikke meningen at det skulle bli så blått: The whole thing was then photographed, but came out blue when reproduced due to lighting in the room. (sakset fra Wikipedia)

Endret av Pawn Hearts
Skrevet

@Citronella Hvilke politiske meninger i norsk politikk irriterer deg?

@Jacklost Hva mener du Norge bør bidra med i Syriakrisen?

@Hummels Ditt beste råd for å dra damer?

Med å sende penger ned til der dem bor framfor at halve befolkningen i Norge blir flyktninger

@Rainstorm Hva synes du om meg slik helt generelt?

@Citronella Hva er det yngste du kunne ha datet?

Skrevet (endret)

@summers om det er ein ting du huskar frå skulekvardagen din, kva er det?

Hvor godt jeg trivdes med lærerne og elevene og jeg gikk på 6 forskjellige skoler. Ble alltid tatt god i mot.

Endret av Summers
Skrevet

@Hoppetaujenta Har du hoppet tau i voksen alder før?

Selvfølgelig har jeg det. :jepp: 

Skrevet

@Jellybean78  Smakt de kakene før? Hva synes om i så fall?

Ja, de har jeg smakt faktisk. Pavlovaen var helt klart favoritten, elsker kombinasjonen av marengs og krem :) På annenplass tror jeg Blondies kommer, smakte den perfekte utgaven her i sommer mens jeg hygget meg i Frognerparken faktisk ;) 

@Jellybean78 er du mest smart eller morsom?

Vanskelig å svare på det da, er jo ikke lett å være objektiv om en selv...men med det sagt så håper jeg at jeg er litt av begge deler, mange kan være litt for mye av den ene typen bare. Noe som kan fort bli irriterende for andre, lurt å inneha begge egenskapene tror jeg. Eller som noen skrev til meg i dag, lurt å vite litt om mye, i stedet for mye om lite :fnise:

@Jellybean78 Fortel meir om den daten du hadde i hovudstaden då :jepp: Vert det noko meir? ;) 

Jada, vi har fremdeles kontakt vi. Hadde veldig god kontakt før jeg reiste ned også. Daten var kjempekos, kaker og te hjemme hos henne, samt museumbesøk og omvisning nede i Oslo :)  

@Jellybean78 - Hvordan kom du over KG?

Slik de aller fleste gjorde det, søkte på noe greier jeg lurte på Google og KG var ett av alternativene som spratt opp, snikleste litt på forumet i ca ett år før jeg meldte meg på og resten er historie som de sier :fnise:  Jeg var mest interessert å få mer innsikt i kvinners synspunkter rundt hverdagslige temaer, noe som kan være meget lærerikt for en mann, slik at han slipper å gå i alle de klassiske fellene mange andre gjør :fnise:

Jellybean78 Hvor møtte du henne? :rodmer:

På nettet, som mange gjør disse dager. Fantastisk oppfinnelse internettet, jeg er jo gammel nok til å huske hvordan det var før det dukket opp også :fnise:

@Peanut Hva syns du om Tone Damli Aaberge? Kul kjendis/ikke?

@mini-mio Gjentar spm jeg stilte på side 5 som du hoppet elegant over: Hvor mange Apple produkt eier du?

@Daybreak Det beste med å jobbe med små barn er?

@Intruder Nevn noe få andre vet om deg?

@incognita Hva teller mest for deg hos en mann? Jobb og status eller personlighet?

Skrevet

Helst ingen av delene, men om jeg måtte velge ...ettervekst. 

Njaaa.. jeg vet ikke. Jeg synes veldig mye komplimenter hele tiden kan bli litt slitsomt også. Litt overfladisk, på en måte? Men det er klart, hvis man tenker noe pent om noen burde man si det.

Haha, ja.. en del ganger.

Hadde vært litt spennende som et slags personlig, sosialt eksperiment.. men tror neppe konseptet er noe for meg, om det var det du tenkte på. :) 

@Lady Har du noen sære (u)vaner?

@mini-mio Hvor skulle du helst bodd i verden (eller i norge da, for den saks skyld)?

@Intruder Hva får du mest komplimenter for?

@Jacklost Når pleier du å stå opp på hverdager?

ikke som jeg kommer på

@incognita Hvordan er du i virkeligheten?

Skrevet

:vetikke:

Hvis jeg skal nevne en som jeg kommer på nå som er mest attraktiv så blir det Alexandra Joner :)

Aldri, jeg synes sport er noe forbanna tøv :)

Jeg står opp, ser på tv, er på nettet og når det er natt så legger jeg meg. I know, høres ganske kjedelig og deprimerendes ut.. :)

2-3 sikkert :P

Da hadde jeg valgt å ikke drikke kaffi eller å spise sjokoladen resten av livet

Det varierer, noen ganger står jeg opp i 8 tida og andre ganger i 10 tida :P

@Lady Hvilken norsk kjendis synes du er mest attraktiv da? :)

@incognita Har du hatt dager før hvor du føler deg stygg, verdiløs og at livet er dritt og meningsløst?

kim kolstad blant annet :)

Skrevet

@Lady Ser du på Hotel Cæsar? Kim Kolstad er en god skuespiller synes jeg :)

@Løkky Har du noen gang hatt dårlig selvtillit før?

Gjest incognita
Skrevet

@incognita Har du ei kronisk skade?

Det har jeg heldigvis ikke.

Selvsagt. Det tror jeg alle har hatt. 

@incognita ditt favroittfag på skulen?

Fysikk.

@incognita Hva teller mest for deg hos en mann? Jobb og status eller personlighet?

Av jobb/status og personlighet teller såklart personlighet mest. Status er overhode ikke viktig, men han bør ha en jobb han er stolt av. 

@incognita Hvordan er du i virkeligheten?

Hmm. Synes det er vanskelig å si selv.. jeg opplever jo såklart meg selv som ganske fantastisk, men spørsmålet er om andre gjør det. :fnise:   Du kan jo spørre mini-mio?

@Daybreak Hva er ditt beste personlighetstrekk?

@Jacklost Bruker du tinder og sukker og sånt?

@Stjerner og planeter Er du glad i å følge med på ski og annen vintersport?

@Jellybean78 På nettet.. som i..... kg? :rodmer: 

@Lady Hvilke ting har du i veska di til enhver tid?

Skrevet

Det har jeg heldigvis ikke.

Selvsagt. Det tror jeg alle har hatt. 

Fysikk.

Av jobb/status og personlighet teller såklart personlighet mest. Status er overhode ikke viktig, men han bør ha en jobb han er stolt av. 

Hmm. Synes det er vanskelig å si selv.. jeg opplever jo såklart meg selv som ganske fantastisk, men spørsmålet er om andre gjør det. :fnise:   Du kan jo spørre mini-mio?

@Daybreak Hva er ditt beste personlighetstrekk?

@Jacklost Bruker du tinder og sukker og sånt?

@Stjerner og planeter Er du glad i å følge med på ski og annen vintersport?

@Jellybean78 På nettet.. som i..... kg? :rodmer: 

@Lady Hvilke ting har du i veska di til enhver tid?

Jeg har prøvd tinder noen ganger men nå etter all den scammen og spammen så gidder jeg ikke mer, når alle matchene mine er bots /: Har prøvd diverse dating sider men det er aldri noen som interesserer seg i meg uansett hvor mye vi snakker sammen så jeg har gitt det opp for godt. Livet skal ikke alltid være så lett :sukk:

Hva med deg da, har du tidligere prøvd tinder og andre dating tjenester

@Uredd Har du sett Boston Legal hvor James Spader er med i?

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Hva med deg da, har du tidligere prøvd tinder og andre dating tjenester

Egentlig ikke. Synes tinder er et rimelig usmakelig konsept. Samme hvor pen jeg måtte være vil jeg ikke bli likt (eller like andre) ene og alene for utseende. Ikke noe for meg! :) 

@Jacklost Hvilket fag likte du best på ungdomsskolen?

Endret av incognita
Skrevet

Sorry for at jeg ikke har svart, men mobilversjonen ødelegger lysten til å skrive her inne.

Skrevet

@Lady Ser du på Hotel Cæsar? Kim Kolstad er en god skuespiller synes jeg :)

@Løkky Har du noen gang hatt dårlig selvtillit før?

Ja :fnise:

@jacklost Ser du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...