Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet
10 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Nei, ville bare vært et komplett nervevrak

@Kruset Hvis du kunne fått 3 ønsker oppfylt hva ville det vært?

Ja :)

@Blair Waldorf Du da?

Ja faktisk :P

@Dr. A. Kula Skal du på ferie i sommer?

@Bootyhunter Ble det andre spørsmålet for personlig?

Hvilket spørsmål? Har sikkert ikke fått det med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På 6/16/2017 den 16.29, Byjenta! skrev:

Være med min mann og familie, slappe av og nyte sommer :)

@Kruset Har du noen fobier? 

Jeg vil ikke strekke det så langt som å si at det er en fobi, men jeg er smått panisk for å bli brent av brennmaneter. 

@Byjenta! Det er neste år du gifter deg, ikke sant? Ser du for deg bryllupet som mer eller mindre tradisjonelt, eller tenker du deg noe helt annet?

På 7/2/2017 den 8.23, Winza/Jacklost skrev:

@Blair Waldorf Du da?

Veldig vanskelig spørsmål, og litt personlig, men jeg prøver å gi et sånn noenlunde godt svar. Første er litt overfladisk, på et vis, men student som jeg er ønsker jeg meg litt bedre økonomi. Jeg ønsker meg å reise en del, noe som selvsagt koster, og hadde ikke hatt noe imot å eie min egen leilighet. Og selvsagt hadde det vært deilig å for eksempel kunne gå til tannlege uten å tenke på at det svir i lommeboka. 

Jeg kunne også tenke meg et innblikk i egen framtid. Ikke detaljert, men å ha en idé om hvor jeg ender opp den dagen jeg er ferdig med studiene, hadde så klart vært en fin ting.

Til slutt.. hm, er det lov å si fred på jord eller noe sånt? :ler: Jeg ønsker meg en bedre verden. Det er ikke så mye jeg ønsker meg, sånn helt personlig, akkurat nå. Kunne jeg få ett eneste ønske oppfylt, ville det vel være dette :)

Oops, glemte nesten å stille spørsmål: @Winza/Jacklost Hvilken årstid er den beste, og hvorfor?

Endret av Kruset
Skrevet
1 time siden, Kruset skrev:

Jeg vil ikke strekke det så langt som å si at det er en fobi, men jeg er smått panisk for å bli brent av brennmaneter. 

@Byjenta! Det er neste år du gifter deg, ikke sant? Ser du for deg bryllupet som mer eller mindre tradisjonelt, eller tenker du deg noe helt annet?

ååå =) hehe

Jepp, vi gifter oss juli neste år =)

Vil si det er et ganske tradisjonelt bryllup ja =) et tradisjonelt og høytidlig bryllup :)

@Kruset Er du glad i brettspill? Og i såfall, hvilke er din favoritt? 

Skrevet
På 10.5.2017 den 14.07, Kruset skrev:

Det fikk jeg ikke med meg, men det høres ut som en ganske vanlig feiring :)

Hodeplagg til bunaden har jeg ikke. Det finnes hodeplagg til (det måtte jeg faktisk google), men det er ikke akkurat sånn ekstremt pent.

@Dr. A. Kula Hvor gammel var du da du møtte din kone?

Traff henne før jeg ble 20. 

@Kruset blir det lesing, reising eller sommerjobb i sommer?

På 22.5.2017 den 11.31, Moonwalker skrev:

Hører på det meste, egentlig. Eneste hovedsjangrene jeg ikke er særlig innom er klassisk, country, danseband og heavy metal.

@Dr. A. Kula Er du glad i blomster?

Pleier ha på bunad, møte venner, spise med familien om jeg er nær de, se på togene, ta noen glass, osv.

@Byjenta! sto 17.mai til forventningene?

Jeg liker blomster, men andre må passe på de. Jeg har ikke "grønne fingre". Men jeg passer på å kjøpe høvelig mengde til bryllupsdag og fruens fødselsdag.

@Moonwalker hvilken blomst gjør mest inntrykk på deg?

På 2.7.2017 den 8.23, Winza/Jacklost skrev:

@Blair Waldorf Du da?

Ja, skal jo strengt tatt det. Har ferie nå.

@Winza/Jacklost hvor tilbringer du deg i ferien?

Skrevet
4 timer siden, Byjenta! skrev:

ååå =) hehe

Jepp, vi gifter oss juli neste år =)

Vil si det er et ganske tradisjonelt bryllup ja =) et tradisjonelt og høytidlig bryllup :)

@Kruset Er du glad i brettspill? Og i såfall, hvilke er din favoritt? 

Koselig :)

Ja, brettspill kan være veldig koselig! Ryktet går er utrolig gøy (selv om det strengt tatt ikke innebærer brett), og så liker jeg Alias :) Mange andre artige også!

@Byjenta! Hva er din favorittserie?

26 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg liker blomster, men andre må passe på de. Jeg har ikke "grønne fingre". Men jeg passer på å kjøpe høvelig mengde til bryllupsdag og fruens fødselsdag.

Jatakk, litt av alt! :) Jeg skal ikke reise fryktelig langt da, holder meg innenfor landegrensene i år, men skal ha litt ferie. Jobb tar riktignok mesteparten av tida.

@Dr. A. Kula Skal du reise i sommer? I tilfelle, hvor?

Skrevet
11 minutter siden, Kruset skrev:

Koselig :)

Ja, brettspill kan være veldig koselig! Ryktet går er utrolig gøy (selv om det strengt tatt ikke innebærer brett), og så liker jeg Alias :) Mange andre artige også!

@Byjenta! Hva er din favorittserie?

Jatakk, litt av alt! :) Jeg skal ikke reise fryktelig langt da, holder meg innenfor landegrensene i år, men skal ha litt ferie. Jobb tar riktignok mesteparten av tida.

@Dr. A. Kula Skal du reise i sommer? I tilfelle, hvor?

Skal tilbringe mellom 1 og 2 uker langs middelhavet. Reiser plutselig! Blir deilig.

@Kruset hva slags jobb har du i sommer (siden du studerer til lærer og det ikke er høysesong for det yrket på denne tiden)?

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jerry Lee. Er du alltid snill fordi du skjønner? Eller er du ofte trist?

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Skal tilbringe mellom 1 og 2 uker langs middelhavet. Reiser plutselig! Blir deilig.

@Kruset hva slags jobb har du i sommer (siden du studerer til lærer og det ikke er høysesong for det yrket på denne tiden)?

Det høres nydelig ut!

Det er en skikkelig ulempe, skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til en jobbe med noe mer relevant. Uten å utdype så mye jobber jeg på et hotell i sommer :)

@Dr. A. Kula Hva er hovedformålet med ferieturen? Sol og varme, opplevelser, eller eventuelt annet?

Gjest Winza
Skrevet
6 timer siden, Kruset skrev:

Veldig vanskelig spørsmål, og litt personlig, men jeg prøver å gi et sånn noenlunde godt svar. Første er litt overfladisk, på et vis, men student som jeg er ønsker jeg meg litt bedre økonomi. Jeg ønsker meg å reise en del, noe som selvsagt koster, og hadde ikke hatt noe imot å eie min egen leilighet. Og selvsagt hadde det vært deilig å for eksempel kunne gå til tannlege uten å tenke på at det svir i lommeboka. 

Jeg kunne også tenke meg et innblikk i egen framtid. Ikke detaljert, men å ha en idé om hvor jeg ender opp den dagen jeg er ferdig med studiene, hadde så klart vært en fin ting.

Til slutt.. hm, er det lov å si fred på jord eller noe sånt? :ler: Jeg ønsker meg en bedre verden. Det er ikke så mye jeg ønsker meg, sånn helt personlig, akkurat nå. Kunne jeg få ett eneste ønske oppfylt, ville det vel være dette :)

Oops, glemte nesten å stille spørsmål: @Winza/Jacklost Hvilken årstid er den beste, og hvorfor?

Flott svar :) Jeg ville valgt å bli rik, finne en kur for alle typer kreft som funker 100% og fred på jorden :)

Sommer

@Kruset Du da?

55 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hjemme :) Er ikke så glad i å reise :P

@Dr. A. Kula Har dere en feriehytte?

Skrevet

Sol og varme, komme litt vekk hjemmefra.

@Kruset har du gratis kaffe på jobben i det minste?

Skrevet
1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Flott svar :) Jeg ville valgt å bli rik, finne en kur for alle typer kreft som funker 100% og fred på jorden :)

Sommer

@Kruset Du da?

Ikke egen, men andre i familien har hytter som det er mulig å benytte.

@Winza/Jacklost har du sommerjobb?

Skrevet
2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Sommer

@Kruset Du da?

Lurer fortsatt på hvorfor :)

Jeg er veldig glad i våren! Deilig når alt våkner til liv, man begynner å kjenne varmen fra sola, og humøret stiger med lysere dager :)

@Winza/Jacklost Verden er i ferd med å invaderes av zombier. Fortell hvorfor du sannsynligvis overlever? :fnise:

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Sol og varme, komme litt vekk hjemmefra.

@Kruset har du gratis kaffe på jobben i det minste?

Gratis kaffe og lunsj :) Noen goder må man jo ha.

@Dr. A. Kula Anser du deg selv som romantisk anlagt (åpent for tolkning av romantikk-begrepet)?

Skrevet
3 timer siden, Kruset skrev:

Jeg er veldig glad i våren! Deilig når alt våkner til liv, man begynner å kjenne varmen fra sola, og humøret stiger med lysere dager :)

@Winza/Jacklost Verden er i ferd med å invaderes av zombier. Fortell hvorfor du sannsynligvis overlever? :fnise:

@Dr. A. Kula Anser du deg selv som romantisk anlagt (åpent for tolkning av romantikk-begrepet)?

Ja, jeg anser meg for romantisk!

Kjøper alltid blomster på årsdager (som jeg husker), gjerne kort med eget rim og helst noe personlig også. Konsertbilletter for oss to med bespisning i forkant, smykkesett, bok, musikk etc som jeg vet hun ønsker seg.

Dog har jeg bommet grovt noen ganger, som da jeg ga en hvitevarer vi trengte (selv om hun selv ofte ønsker oss møbler og praktiske ting)

Elsker å gjøre litt ekstra med innpakningen av gaven, slik at det skal være umulig å gjette seg til hva det er.

@Kruset er du selv mest romantisk som mottager eller giver, tror du?

Skrevet (endret)
14 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, jeg anser meg for romantisk!

Kjøper alltid blomster på årsdager (som jeg husker), gjerne kort med eget rim og helst noe personlig også. Konsertbilletter for oss to med bespisning i forkant, smykkesett, bok, musikk etc som jeg vet hun ønsker seg.

Dog har jeg bommet grovt noen ganger, som da jeg ga en hvitevarer vi trengte (selv om hun selv ofte ønsker oss møbler og praktiske ting)

Elsker å gjøre litt ekstra med innpakningen av gaven, slik at det skal være umulig å gjette seg til hva det er.

@Kruset er du selv mest romantisk som mottager eller giver, tror du?

Når det gjelder gaver? Altså, jeg setter pris på gaver det er lagt litt omtanke i, og prøver også å gi det selv. Likevel er jeg veldig glad for å få praktiske ting. Kjøkkendingser liksom, sånt gjør meg glad :ler: Nei, nå sporer jeg av. Kanskje som mottaker? Har du hørt om kjærlighetsspråk noen gang? I tilfelle, gaver står utvilsomt ikke høyest på lista mi :ler:

@Dr. A. Kula Er komfort viktig for deg når du skal ut og reise, eller prioriterer du helst å reise billig?

Endret av Kruset
Gjest Winza
Skrevet (endret)
På 4.7.2017 den 20.19, Dr. A. Kula skrev:

Ikke egen, men andre i familien har hytter som det er mulig å benytte.

@Winza/Jacklost har du sommerjobb?

Nei

@Dr. A. Kula Du da?

På 4.7.2017 den 22.20, Kruset skrev:

Kaprer Color Line båten :P

@Kruset Du da?

På 2.7.2017 den 18.41, Bootyhunter skrev:

Hvilket spørsmål? Har sikkert ikke fått det med meg.

@Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før?

@QQbaby Har du planlagt noe reise i sommer? :)

Endret av Winza
Gjest Catalina Culès
Skrevet
På 2.7.2017 den 8.23, Winza/Jacklost skrev:

@Blair Waldorf Du da?

Hadde glemt tråden jeg :fnise: Nei, har bare en PS3.

@Winza/Jacklost Hvilke språk kan du?

Gjest Winza
Skrevet
6 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Hadde glemt tråden jeg :fnise: Nei, har bare en PS3.

@Winza/Jacklost Hvilke språk kan du?

Norsk og engelsk :)

@Blair Waldorf Hvem er det på profilbildet ditt?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Norsk og engelsk :)

@Blair Waldorf Hvem er det på profilbildet ditt?

Det er Valentine Morgenstern ( Jonathan Rhys-Meyers)

Hvem er på ditt ? @Winza/Jacklost

Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Det er Valentine Morgenstern ( Jonathan Rhys-Meyers)

Hvem er på ditt ? @Winza/Jacklost

Vulture i Spider-Man: Homecoming (Michael Keaton)

@Blair Waldorf Har du sett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...