Dr. A. Kula Skrevet 9. mai 2017 #14121 Skrevet 9. mai 2017 På 6.5.2017 den 11.47, Kruset skrev: Takker Ja, det visste jeg jo egentlig. Tenkte vel mer på mat som virker litt ekkelt, som snegler, smalahove og sånn. Eller om man skulle bli servert helstekt katt, liksom. Men det er kanskje ingenting? Nei, aldri, men jeg har spist mat jeg ikke helt har visst hva var. Tror ikke jeg har spist noe veldig rart, men man vet jo aldri. @Dr. A. Kula Har du? Har spist snegler. Helt greit. Ellers så har jeg opplevd å spise samme rett i dagslys, som jeg noen dager tidligere hadde spist i dunkel belysning (samme resturant). I dagslys så det ikke veldig appetittelig ut, men jeg visste jo at det smakte kjempegodt. Så jeg spiste igjen. @Kruset blir det pavlova på 17. mai? På 6.5.2017 den 11.50, Loki Laufeyson skrev: Nei. Har du @Dr. A. Kula ? Jepp. En gang. Da så jeg kanskje norges mest omtalte Cup-finale øyeblikk. @Loki Laufeyson hva er ditt største fotball-øyeblikk? På 6.5.2017 den 14.07, Moonwalker skrev: Trakka litt ekstra skeivt på clutch-foten og tok ankelen et par steder når jeg først var i gang. Har heldigvis ikke gips. Den var bare i veien de få ukene den var på @Dr. A. Kula Hvilke "ferdig-laga" spillelister på Spotify hører du mest på? "Release Radar". Blir stort sett bare den. @Moonwalker hva slags musikk hører du på? På 7.5.2017 den 13.56, Winza/Jacklost skrev: Fordi han er kul @Dr. A. Kula Liker du Shrek? <...> Grei nok, men digger eselet i de filmene. Men det blir vel ikke det samme nå når stemmegiveren Åsleik Engmark er gått bort (R.I.P) @Winza/Jacklost liker du Istid filmene?
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2017 #14122 Skrevet 9. mai 2017 11 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har spist snegler. Helt greit. Ellers så har jeg opplevd å spise samme rett i dagslys, som jeg noen dager tidligere hadde spist i dunkel belysning (samme resturant). I dagslys så det ikke veldig appetittelig ut, men jeg visste jo at det smakte kjempegodt. Så jeg spiste igjen. @Kruset blir det pavlova på 17. mai? Jepp. En gang. Da så jeg kanskje norges mest omtalte Cup-finale øyeblikk. @Loki Laufeyson hva er ditt største fotball-øyeblikk? "Release Radar". Blir stort sett bare den. @Moonwalker hva slags musikk hører du på? Grei nok, men digger eselet i de filmene. Men det blir vel ikke det samme nå når stemmegiveren Åsleik Engmark er gått bort (R.I.P) @Winza/Jacklost liker du Istid filmene? Aw han hadde stemmen til eselet med? Han hadde stemmer til flere av figurene jeg vokste opp til Mest minneverdig er Mike i Monsterbedriften, elsker den filmen Ja men ikke sett de etter 2 enda @Dr. A. Kula Liker du Monsterbedriften? På 8.5.2017 den 17.18, Bootyhunter skrev: Se da Er det rart jeg er rumpejeger? Jeg er mer rumpemann enn puppemann selv om jeg elsker pupper i alle størrelser også. Hotteste rumpa jeg vet om er dama si. Samme med boobsa. Hva med deg @Winza/Jacklost er du mer rumpemann eller puppemann? Vet ikke helt Liker begge deler like godt @Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før? På 7.5.2017 den 17.43, Loki Laufeyson skrev: Ja, men liker bedre playstation. Hvilket nintendo spill er favoritten @Winza/Jacklost ? Paper Mario The thousand Year door @Loki Laufeyson Ditt da? På 7.5.2017 den 18.08, Kruset skrev: Her er det overskyet, men opphold. Krysser fingrene for at det holder seg omtrent akkurat slik de neste dagene. Eller, det er kanskje litt egoistisk. Det er jo deilig med sol @Winza/Jacklost Beskriv drømmedama? En jeg kan spille med, som ler av mine dårlige vitser og som liker meg for den jeg er @Kruset Din drømmemann?
Kruset Skrevet 9. mai 2017 #14123 Skrevet 9. mai 2017 (endret) 52 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har spist snegler. Helt greit. Ellers så har jeg opplevd å spise samme rett i dagslys, som jeg noen dager tidligere hadde spist i dunkel belysning (samme resturant). I dagslys så det ikke veldig appetittelig ut, men jeg visste jo at det smakte kjempegodt. Så jeg spiste igjen. @Kruset blir det pavlova på 17. mai? Jepp. En gang. Da så jeg kanskje norges mest omtalte Cup-finale øyeblikk. @Loki Laufeyson hva er ditt største fotball-øyeblikk? "Release Radar". Blir stort sett bare den. @Moonwalker hva slags musikk hører du på? Grei nok, men digger eselet i de filmene. Men det blir vel ikke det samme nå når stemmegiveren Åsleik Engmark er gått bort (R.I.P) @Winza/Jacklost liker du Istid filmene? Det hadde vært å håpe, men jeg tror kanskje ikke det. Dagen feires nok ute, så med mindre det er pavlova å finne på skolekafeen blir det neppe det. Et stykke sjokoladekake eller noe, sikkert. Og kinamat, kanskje, det er en fryktelig sær tradisjon min familie har. @Dr. A. Kula Hvordan ser din 17. mai-feiring ut? 37 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Aw han hadde stemmen til eselet med? Han hadde stemmer til flere av figurene jeg vokste opp til Mest minneverdig er Mike i Monsterbedriften, elsker den filmen Ja men ikke sett de etter 2 enda @Dr. A. Kula Liker du Monsterbedriften? Vet ikke helt Liker begge deler like godt @Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før? Paper Mario The thousand Year door @Loki Laufeyson Ditt da? En jeg kan spille med, som ler av mine dårlige vitser og som liker meg for den jeg er @Kruset Din drømmemann? Vet ikke om jeg vil si drømmemann, men jeg vet ganske godt hvilke egenskaper jeg kunne ønske meg i en mann: Vi har felles livssyn og grunnleggende verdier, og felles ønsker for livet mtp. barn og slikt. Han er snill og empatisk, forhåpentlig en smule mer utadvent enn meg selv, gir meg rom, men samtidig våger han å gi meg motstand, og står for det han mener. Han er åpen og ærlig. Felles interesser er et pluss, men ikke et krav. Jeg setter pris på litt "myke" menn, type omsorgsfulle og kjærlige. @Winza/Jacklost Hvis du skulle dø i løpet av det neste året, ville du da ønske å vite det? Endret 9. mai 2017 av Kruset
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2017 #14124 Skrevet 10. mai 2017 13 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har spist snegler. Helt greit. Ellers så har jeg opplevd å spise samme rett i dagslys, som jeg noen dager tidligere hadde spist i dunkel belysning (samme resturant). I dagslys så det ikke veldig appetittelig ut, men jeg visste jo at det smakte kjempegodt. Så jeg spiste igjen. @Kruset blir det pavlova på 17. mai? Jepp. En gang. Da så jeg kanskje norges mest omtalte Cup-finale øyeblikk. @Loki Laufeyson hva er ditt største fotball-øyeblikk? "Release Radar". Blir stort sett bare den. @Moonwalker hva slags musikk hører du på? Grei nok, men digger eselet i de filmene. Men det blir vel ikke det samme nå når stemmegiveren Åsleik Engmark er gått bort (R.I.P) @Winza/Jacklost liker du Istid filmene? Barcelona sin 6-1 seier over PSG. @Dr. A. Kula Ditt da?
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2017 #14125 Skrevet 10. mai 2017 13 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Aw han hadde stemmen til eselet med? Han hadde stemmer til flere av figurene jeg vokste opp til Mest minneverdig er Mike i Monsterbedriften, elsker den filmen Ja men ikke sett de etter 2 enda @Dr. A. Kula Liker du Monsterbedriften? Vet ikke helt Liker begge deler like godt @Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før? Paper Mario The thousand Year door @Loki Laufeyson Ditt da? En jeg kan spille med, som ler av mine dårlige vitser og som liker meg for den jeg er @Kruset Din drømmemann? Vet ikke helt, super mario kanskje ( har ikke spilt så mye annet på nintendo) @winza/jacklost Har du mange forskjellige spillmaskiner ?
Dr. A. Kula Skrevet 10. mai 2017 #14126 Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Barcelona sin 6-1 seier over PSG. @Dr. A. Kula Ditt da? Da jeg var ung (yngre :nigo:) og var tilskuer til at Kevin Keegan satte ballen i mål med brasse fra midtbanen. (Nå kan det godt være det var rett utenfor straffefeltet - eller et sted i mellom, men det er altså slik jeg husker det, så da blir historien slik) @Loki Laufeyson var du på stadion da Barca banket PSG 6-1?
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2017 #14127 Skrevet 10. mai 2017 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Da jeg var ung (yngre :nigo:) og var tilskuer til at Kevin Keegan satte ballen i mål med brasse fra midtbanen. (Nå kan det godt være det var rett utenfor straffefeltet - eller et sted i mellom, men det er altså slik jeg husker det, så da blir historien slik) @Loki Laufeyson var du på stadion da Barca banket PSG 6-1? Nei, men skulle ønske jeg var. Har du lagt planer for 17 mai, @Dr. A. Kula ?
Dr. A. Kula Skrevet 10. mai 2017 #14128 Skrevet 10. mai 2017 (endret) 17 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Aw han hadde stemmen til eselet med? Han hadde stemmer til flere av figurene jeg vokste opp til Mest minneverdig er Mike i Monsterbedriften, elsker den filmen Ja men ikke sett de etter 2 enda @Dr. A. Kula Liker du Monsterbedriften? Vet ikke helt Liker begge deler like godt @Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før? Paper Mario The thousand Year door @Loki Laufeyson Ditt da? En jeg kan spille med, som ler av mine dårlige vitser og som liker meg for den jeg er @Kruset Din drømmemann? Liker generelt animasjonsfilmer, men er usikker om jeg faktisk har sett hele monsterbedriften filmen(e). @Winza/Jacklost har du begynt å skrive ned spill-plottet du drømmer om å lage? 16 timer siden, Kruset skrev: Det hadde vært å håpe, men jeg tror kanskje ikke det. Dagen feires nok ute, så med mindre det er pavlova å finne på skolekafeen blir det neppe det. Et stykke sjokoladekake eller noe, sikkert. Og kinamat, kanskje, det er en fryktelig sær tradisjon min familie har. @Dr. A. Kula Hvordan ser din 17. mai-feiring ut? Vet ikke om jeg vil si drømmemann, men jeg vet ganske godt hvilke egenskaper jeg kunne ønske meg i en mann: Vi har felles livssyn og grunnleggende verdier, og felles ønsker for livet mtp. barn og slikt. Han er snill og empatisk, forhåpentlig en smule mer utadvent enn meg selv, gir meg rom, men samtidig våger han å gi meg motstand, og står for det han mener. Han er åpen og ærlig. Felles interesser er et pluss, men ikke et krav. Jeg setter pris på litt "myke" menn, type omsorgsfulle og kjærlige. @Winza/Jacklost Hvis du skulle dø i løpet av det neste året, ville du da ønske å vite det? 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Nei, men skulle ønske jeg var. Har du lagt planer for 17 mai, @Dr. A. Kula ? Til begge, så svarte jeg nettopp raven.writingdesk på typisk 17. mai feiring. "Våkne til korpsmusikk utenfor, få barn til oppstilling for barnetog, stille seg opp for å se (eller delta selv), ta med seg barn hjem - videre til skolens arrangement, spise pølser og is, gjerne være vakt på leker. Hjem eller til familie, mer is/pølser, skifte og delta i folke/borgertog, tilbake, mer pølser/is/grillmat. Hjem slappe av. Sånn ca. Høres det kjent ut?" Årets feiring har avvik, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. @Loki Laufeyson er det vanlig med fotballkamp mellom nærliggende skoler som del av 17. mai feiringen lokalt der du er? @Kruset har du hodeplagg til bunaden din, og bruker du det? Endret 10. mai 2017 av Dr. A. Kula Feil bruker referert, lagt inn tidligere svar
Kruset Skrevet 10. mai 2017 #14129 Skrevet 10. mai 2017 21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Liker generelt animasjonsfilmer, men er usikker om jeg faktisk har sett hele monsterbedriften filmen(e). @Winza/Jacklost har du begynt å skrive ned spill-plottet du drømmer om å lage? Til begge, så svarte jeg nettopp raven.writingdesk på typisk 17. mai feiring. "Våkne til korpsmusikk utenfor, få barn til oppstilling for barnetog, stille seg opp for å se (eller delta selv), ta med seg barn hjem - videre til skolens arrangement, spise pølser og is, gjerne være vakt på leker. Hjem eller til familie, mer is/pølser, skifte og delta i folke/borgertog, tilbake, mer pølser/is/grillmat. Hjem slappe av. Sånn ca. Høres det kjent ut?" Årets feiring har avvik, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. @Loki Laufeyson er det vanlig med fotballkamp mellom nærliggende skoler som del av 17. mai feiringen lokalt der du er? @Kruset har du hodeplagg til bunaden din, og bruker du det? Det fikk jeg ikke med meg, men det høres ut som en ganske vanlig feiring Hodeplagg til bunaden har jeg ikke. Det finnes hodeplagg til (det måtte jeg faktisk google), men det er ikke akkurat sånn ekstremt pent. @Dr. A. Kula Hvor gammel var du da du møtte din kone?
Byjenta! Skrevet 11. mai 2017 #14130 Skrevet 11. mai 2017 @Moonwalker, @applestories, @Lady Hva har dere på dere på 17.mai, og hva pleier dere å gjøre? =)
applestories Skrevet 11. mai 2017 #14131 Skrevet 11. mai 2017 6 timer siden, Byjenta! skrev: @Moonwalker, @applestories, @Lady Hva har dere på dere på 17.mai, og hva pleier dere å gjøre? =) Kommer an på hva jeg skal. I fjor hadde jeg på bunad og gikk i tog og var på skolen for program og barneleker. I år tenker jeg bare å gå i toget og se deler av programmet så tror ikke det blir bunad i år. Hadde jeg vært sikker på at den passet hadde jeg nok tatt den på, men orker ikke bli skuffet igjen Men 17. mai er en høytidsdag og jeg synes egentlig det er dårlig gjort av meg å ikke passe på at bunaden passer. Og dagen skal skal alltid feires på en eller annen måte. Selv da jeg bodde i utlandet fant jeg et 17. mai-tog å gå i, så det skal jeg ikke slutte med! @Byjenta! Har du tradisjoner du fortsatt holder ved like?
Byjenta! Skrevet 11. mai 2017 #14132 Skrevet 11. mai 2017 2 timer siden, applestories skrev: Kommer an på hva jeg skal. I fjor hadde jeg på bunad og gikk i tog og var på skolen for program og barneleker. I år tenker jeg bare å gå i toget og se deler av programmet så tror ikke det blir bunad i år. Hadde jeg vært sikker på at den passet hadde jeg nok tatt den på, men orker ikke bli skuffet igjen Men 17. mai er en høytidsdag og jeg synes egentlig det er dårlig gjort av meg å ikke passe på at bunaden passer. Og dagen skal skal alltid feires på en eller annen måte. Selv da jeg bodde i utlandet fant jeg et 17. mai-tog å gå i, så det skal jeg ikke slutte med! @Byjenta! Har du tradisjoner du fortsatt holder ved like? Så hyggelig da! =) Hørtes koselig ut. Før når jeg gikk i korps var det ligge på sofaen natt til 17.mai da mamma var leder i korpset, og vekkerkorpset kom å spilte her. Så møtte vi opp før 7 om morgenen for å spille og det var marsjering hele dagen. Men nå er det tidlig opp inn i bunaden ned til byen før 9 om morran, se på toget som går 10-10.20 tida, barnetoget. Hjem slappe av og spise litt etter det, ned igjen i 4 tida igjen til byen for å se på borgertoget som går 5. Så er det avslapning og grilling med familien på kvelden! Så det er kos! Mange med konfirmasjoner i år, har du en konfirmasjon du skal i nå på vårparten? @applestories
applestories Skrevet 13. mai 2017 #14133 Skrevet 13. mai 2017 På 11.5.2017 den 20.30, Byjenta! skrev: Så hyggelig da! =) Hørtes koselig ut. Før når jeg gikk i korps var det ligge på sofaen natt til 17.mai da mamma var leder i korpset, og vekkerkorpset kom å spilte her. Så møtte vi opp før 7 om morgenen for å spille og det var marsjering hele dagen. Men nå er det tidlig opp inn i bunaden ned til byen før 9 om morran, se på toget som går 10-10.20 tida, barnetoget. Hjem slappe av og spise litt etter det, ned igjen i 4 tida igjen til byen for å se på borgertoget som går 5. Så er det avslapning og grilling med familien på kvelden! Så det er kos! Mange med konfirmasjoner i år, har du en konfirmasjon du skal i nå på vårparten? @applestories Nei, har ikke det. Alt av søskenbarn er konfirmert, og folk på min alder har ikke begynt å få konfirmanter ennå (ihvertfall ikke her jeg bor). Egentlig veldig glad for det @Byjenta! Har grillsesongen begynt hos deg? Her er jeg på vei i skogen for å hogge noen kubikk ved, håper å bli ferdig i tide til å grille! Siste soldagen på vervarselet her
Ferny Skrevet 13. mai 2017 #14134 Skrevet 13. mai 2017 På 27. april 2017 den 16.52, AnonymBruker skrev: @Ferny Gikk du tur med en liten hund i sentrum i dag? Vet det er litt merkelig spørsmål for vet egentlig ikke hvordan du ser ut eller om du har hund, men så en og tenkte "sånn ser jeg for meg ferny". Anonymkode: 9565e...c29 Treigt svar herfra, men det var nok ikke meg, hehe. Har ikke hund, og har heller ikke gått tur med hund på flere år tror jeg, så det var nok en annen.
annebanane Skrevet 22. mai 2017 #14135 Skrevet 22. mai 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 9.5.2017 den 20.25): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Byjenta! Skrevet 22. mai 2017 #14136 Skrevet 22. mai 2017 6 timer siden, Moonwalker skrev: Pleier ha på bunad, møte venner, spise med familien om jeg er nær de, se på togene, ta noen glass, osv. @Byjenta! sto 17.mai til forventningene? Det gjorde den! Kosa meg masse på 17.mai @Moonwalker Har du noen planer for sommeren? =)
Byjenta! Skrevet 12. juni 2017 #14137 Skrevet 12. juni 2017 @Kruset, @applestories , @Ferny @Moonwalker , @Salka, @QQbaby, @Monstrum : En sommer er ikke ordentlig sommer uten....?
Kruset Skrevet 12. juni 2017 #14138 Skrevet 12. juni 2017 8 timer siden, Byjenta! skrev: @Kruset, @applestories , @Ferny @Moonwalker , @Salka, @QQbaby, @Monstrum : En sommer er ikke ordentlig sommer uten....? Sol, is, hardt arbeid og leir. Noe sånt @Byjenta! Hva er på din liste?
Byjenta! Skrevet 16. juni 2017 #14139 Skrevet 16. juni 2017 På 12.6.2017 den 21.44, Kruset skrev: Sol, is, hardt arbeid og leir. Noe sånt @Byjenta! Hva er på din liste? Være med min mann og familie, slappe av og nyte sommer @Kruset Har du noen fobier?
Gjest Winza Skrevet 2. juli 2017 #14140 Skrevet 2. juli 2017 På 9.5.2017 den 21.16, Kruset skrev: Det hadde vært å håpe, men jeg tror kanskje ikke det. Dagen feires nok ute, så med mindre det er pavlova å finne på skolekafeen blir det neppe det. Et stykke sjokoladekake eller noe, sikkert. Og kinamat, kanskje, det er en fryktelig sær tradisjon min familie har. @Dr. A. Kula Hvordan ser din 17. mai-feiring ut? Vet ikke om jeg vil si drømmemann, men jeg vet ganske godt hvilke egenskaper jeg kunne ønske meg i en mann: Vi har felles livssyn og grunnleggende verdier, og felles ønsker for livet mtp. barn og slikt. Han er snill og empatisk, forhåpentlig en smule mer utadvent enn meg selv, gir meg rom, men samtidig våger han å gi meg motstand, og står for det han mener. Han er åpen og ærlig. Felles interesser er et pluss, men ikke et krav. Jeg setter pris på litt "myke" menn, type omsorgsfulle og kjærlige. @Winza/Jacklost Hvis du skulle dø i løpet av det neste året, ville du da ønske å vite det? Nei, ville bare vært et komplett nervevrak @Kruset Hvis du kunne fått 3 ønsker oppfylt hva ville det vært? På 10.5.2017 den 10.16, Blair Waldorf skrev: Vet ikke helt, super mario kanskje ( har ikke spilt så mye annet på nintendo) @winza/jacklost Har du mange forskjellige spillmaskiner ? Ja @Blair Waldorf Du da? På 10.5.2017 den 13.38, Dr. A. Kula skrev: Liker generelt animasjonsfilmer, men er usikker om jeg faktisk har sett hele monsterbedriften filmen(e). @Winza/Jacklost har du begynt å skrive ned spill-plottet du drømmer om å lage? Til begge, så svarte jeg nettopp raven.writingdesk på typisk 17. mai feiring. "Våkne til korpsmusikk utenfor, få barn til oppstilling for barnetog, stille seg opp for å se (eller delta selv), ta med seg barn hjem - videre til skolens arrangement, spise pølser og is, gjerne være vakt på leker. Hjem eller til familie, mer is/pølser, skifte og delta i folke/borgertog, tilbake, mer pølser/is/grillmat. Hjem slappe av. Sånn ca. Høres det kjent ut?" Årets feiring har avvik, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. @Loki Laufeyson er det vanlig med fotballkamp mellom nærliggende skoler som del av 17. mai feiringen lokalt der du er? @Kruset har du hodeplagg til bunaden din, og bruker du det? Ja faktisk @Dr. A. Kula Skal du på ferie i sommer? @Bootyhunter Ble det andre spørsmålet for personlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå