Summers Skrevet 5. desember 2015 #1181 Skrevet 5. desember 2015 @Summers Kva eksremsport kunne du tenkt deg å prøve? Mount Everest, @Summers Hvilken farge er øynene dine? Ikke sikker, er sånn blågrønne som man ikke legger merke til.@Summers Når du går ut, hvordan sko har du på? Noen gamle joggesko.@Summers Hva er verdens beste godteri/snop? Skolekritt, men jeg har mange favoritter
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1182 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Normalt a4 liv.@_Tvillingjenta Kva brukar du å drøyme om?@Rumle Kva blom er din favoritt? Etter at jeg ble gravid har jeg hatt en del sinnsyke drømmer, om alt fra hvordan fødselen vil være, til at jeg var gift med Petter Northug (og jeg er ikke fan av han...). Så det er særdeles variabelt om dagen @Daybreak Hva er ditt verste mareritt? Endret 5. desember 2015 av _Tvillingjenta_
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1183 Skrevet 5. desember 2015 Hunger games. Lett! @_Tvillingjenta_ Hvor gammel er du? Helt enig med deg! Jeg er 26 @incognita Beste boka du har lest?
Summers Skrevet 5. desember 2015 #1184 Skrevet 5. desember 2015 @Daybreak Klarer du fjorårets nyttårsforsetter(trenger ikke være gitt på nyttår)?@incognita Hva holder du på å lære deg nå?@_Tvillingjenta_ Ditt drømmehus?@mini-mio Hvem burde bli årets nordmann?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. desember 2015 #1185 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Innan for hesteverda så er ponni alle hestar som er under 148 cm i mankehøgde (mellom hals og rygg), og fjordhesten er oftast mellom 140 - 150 cm i mankehøgde, så difor vert dei kategorisert som ponniar. Veldig variabelt i grunn, sann vanleg for å jobbe i bakteriane si verd @Sunflower - Delight Kvifor valde du brukarnamnet ditt? Ja da lærte jeg meg noe nytt. Visste ikke at fjordhesten var sett på som en ponni. Takk for det. Jeg liker godt solsikke blomster og synes de er til stor fryd. Jeg vet ikke hvorfor, men nå så jeg for meg at du hadde verdens største underbitt. Ser poenget tho. Vann er best kaldt som drikke, men ikke som dusjvann. Så det er jo ganske problematisk å få til en behagelig opplevelse av begge samtidig.@Sunflower-Delight Har du en fobi? Isåfall hvilken, og hvor mye påvirker den hverdagen din?Jaha, du gjør det du. Føler ikke at jeg har så mye fobi som påvirker meg så mye i hverdagen. Og hvis det viser seg at jeg skulle ha en viss fobi jeg ikke er helt klar over enda så tror jeg vel heller at jeg ville ha holdt det privat. Litt. Smilet er likt og skjegget og barten. Smilet er skummelt likt, derfor måtte jeg ha det som avatar. Jeg har bittelitt lysere hår. Ellers ligner jeg på en annen litt kjent person så jeg er litt blanding. @Sunflower-Delight noen kjendiser du ligner på? Så artig. Nei, jeg har ikke hørt så mye fra andre om jeg ligner litt på en kjendis. Jeg tenker at en guilty pleasure er noe man liker å gjøre men ikke burde gjort evt ikke har lyst til at andre skal viteMin er for eksempel at jeg snuser (men skal slutte på nyåret ) og at min optimale fredagskveld ikke er å være sosial som vennene mine tror og forventer, men derimot å sitte hjemme med en pose potetgull og holidaydip og se på gamle episoder av HIMYM@Sunflower-Delight Hva drømte du om da du var liten og oppnådde du noen av drømmene? Ok. Takk for forklaringen. Er ikke helt sikker på hva min guilty pleasure er.Jeg ønsket å bli detektiv som Poirot! Ble ikke så mye av. Jeg hadde da ikke så mye klare drømmer om hva jeg ville bli da jeg var liten. Kjenner til ei dame som alltid ønsket å bli frisør da ho var liten jente og ble det som voksen. Men slike tanker brydde jeg meg ikke så mye om, unntatt det å ville bli prinsesse. Endret 6. desember 2015 av Sunflower-Delight
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1186 Skrevet 5. desember 2015 Drømmehuset er et småbruk som ligger landlig til, gjerne hjemme i Østerdalen Det er ikke kjempe stort eller kjempe fancy, og den ultimate drømmen ville vært om det var laftet. Utover det har jeg ingen detaljer å komme med, det er enda noen år igjen før jeg kan begynne å lete etter (evt. tenke på å tegne) drømmehuset @Summers Hva er ditt syn på Petter Northug?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1187 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Beste boka du har lest?Mesteren og Margarita av Mikhail Bulgakov (skal sies at jeg er litt sovjet-nerd).@incognita Hva holder du på å lære deg nå?Å føle meg trygg. @_Tvillingjenta_ Hvor langt på vei er du? @Summers Hvor ofte logger du på nettbanken din?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. desember 2015 #1188 Skrevet 5. desember 2015 (endret) @Daybreak Hva slags farge kler deg best, synes du?@altflyterHar du noen gang strikket egen genser?@Hummels Besøkte du Frankrike og Tyskland ofte da du vokste opp?@Aucaman Liker du å danse rundt juletreet? Hvilken er din favoritte juletre sang?@Summers Er du litt sånn gammeldags i ditt syn om kvinner? Endret 5. desember 2015 av Sunflower-Delight
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1189 Skrevet 5. desember 2015 Mesteren og Margarita av Mikhail Bulgakov (skal sies at jeg er litt sovjet-nerd).Å føle meg trygg. @_Tvillingjenta_ Hvor langt på vei er du? @Summers Hvor ofte logger du på nettbanken din?Sju måneder på vei nå, og gleder meg virkelig til å komme i mål @incognita Har du andre "nerdetendenser"? Ikke ment så frekt som det høres ut altså
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. desember 2015 #1190 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Har blitt en del inspirert av Minions, så det som lirer ut av munnen min har egentlig veldig lite mening. Jeg uttrykker meg sterkt med tonefall og lignende, så de fleste skjønner som regel hva jeg mener, eller iallefall min mann skjønner meg bra. Hvis du kjenner til spillet The Sims, så kan det også minne litt på måten de responderer på. @incognita Hva med deg?@incognita Glømte du å svare på det jeg spurte over her? Endret 5. desember 2015 av Sunflower-Delight
Lady Skrevet 5. desember 2015 #1191 Skrevet 5. desember 2015 Går ikke rundt å tenker på det, men skulle gjerne vært mer intelligent.Jeg er mer en dessertperson enn middagsperson. Skal ha hjemmelaget iskrem i dag.Rar på en positiv måte. @Tvillingjenta Hvilke kvaliteter har personene du ser opp til?@Daybreak Beste kompliment du har fått?@Lady Om du skulle gitt penger til en veldedig organisasjon, hvilken ville det vært? Hmm, det er jeg ikke sikker på.
Lady Skrevet 5. desember 2015 #1192 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har hatt en del å stri med, ja. @Lady Er du fornøyd med måten du ble oppdratt på av dine foreldre? Den er litt vrien. Tror jeg må velge andre alternativ. Jeg er lett frossen av meg, så jeg hadde ikke taklet bra med å gå rundt i kun shorts og t-skjorte i løpet av vinteren. Unntatt hvis dette er inne og i tropisk "inne-temperatur". @Aucaman Er du lett frossen sjølv eller er du mer varmblodig?Jeg er faktiskt glad i julebrød. Den med rosiner i. Men liker også kransekake. Kjempelenge siden jeg har spist det nå. Ellers liker jeg godt noen av de typiske jule/nyttårs kakene over her, som olieboller og appelflapper. @Daybreak Hva er den fineste ponnien?@altflyter Jeg ser at du har en profilbilde av et tre. Føler du en spesiell tiltrekning mot trær generelt? @lipgloss Hvem er vedkomende du har profilbilde av? nei.@sunflower-delight hva er ditt største gaveønske til jul?
Lady Skrevet 5. desember 2015 #1193 Skrevet 5. desember 2015 At jeg liker å høre metal covere av ABBA sanger drithøyJa, satt det sammen i dag, sånn kirkepepperkakehus.Altså det sier jeg hver dag.@incognita hva liker du best ved deg selv?@Summers Når du går ut, hvordan sko har du på?@Intruder hva er den rareste hårklippen du har hatt?@Lady Hvor mange ganger kan du trikse med en fotball før du mister kontrollen?jeg vet ikke@mini-mio hva er det værste du har vært vitne til?
Lady Skrevet 5. desember 2015 #1194 Skrevet 5. desember 2015 Det måtte nok ha blitt 50-tallet. Flotte kjoler og frisyrer, dans og morro og rock´n´roll :D Også var det leeenge før internett og mobil tok over hele livet, og man faktisk fant på sprell og morsomheter sammen De fleste er uselviske og stiller alltid opp for andre, har egne meninger og en formening om hva de vil ha ut av livet Jeg setter stor pris på vitebegjær og intellekt. Veldig lite spennende på tapetet i dag. Må prioritere å lese til eksamen den 16 Det er nesten litt flaut å si, men det er faktisk veldig mange steder i Norge jeg ikke har besøkt. Bergen er en av stedene, jeg har veldig lyst til å besøke akvariet deres @Sunflower-Delight Hva er den fineste plassen du har besøk og hvorfor? Valgfritt om det er nasjonalt eller internasjonalt @incognita Hva er drømmejobben?@Intruder Amsterdam og horer eller Frankrike og romantikk?@Lady Hvordan foregår den perfekte daten (for deg)? @Summers Hva er verdens beste godteri/snop?@Daybreak Normalt, kjedelig A4 liv eller et liv fylt med fart og spenning 24/7?Spise/ta en drink ute på et uformelt men koslig sted. Avslappet stemning, god kjemi og lik humor er også viktig for en perfekt date @_tvillingjenta_ hva liker du å finne på?
Gjest Hummels Skrevet 5. desember 2015 #1195 Skrevet 5. desember 2015 @Hummels Besøkte du Frankrike og Tyskland ofte da du vokste opp?Ja ble en del turer. Ikke hvert år da.@Summers hva er det verste du vet?@mini-mio hva er det verste du har lest på kvinneguiden?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1196 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Har du andre "nerdetendenser"? Ikke ment så frekt som det høres ut altså Haha, jeg har mange. @incognita Glømte du å svare på det jeg spurte over her? Ja, det gjorde jeg. Beklager det. Når jeg får vondt har jeg i det siste lagt til meg uvanen med å rope ut "SVARTE NEGER!". Ikke veldig heldig akkurat. Jeg jobber kontinuerlig med å legge det av meg. @_Tvillingjenta_ Oppfattet du meg som nerdete før jeg skreiv at jeg var "sovjet-nerd" tidligere? @Sunflower-Delight Har du noen sære interesser?@Jessica! Er du lykkelig?
Summers Skrevet 5. desember 2015 #1197 Skrevet 5. desember 2015 (endret) @Summers Hva er ditt syn på Petter Northug?Han er alt for kjepphøy for en som kun har vunnet to OL-gull. Overvurdert fyr. Synes også at fyllekjøringen sier sitt om han.@Summers Hvor ofte logger du på nettbanken din?En gang i måneden for å betale kredittkortregningen.@Summers Er du litt sånn gammeldags i ditt syn om kvinner?Nei, det vil jeg ikke si. Jeg synes det er bra at samfunnet legger opp til å få kvinner i lønnet arbeid. @Summers hva er det verste du vet? Kommer ikke på noe. Endret 5. desember 2015 av Summers
Summers Skrevet 5. desember 2015 #1198 Skrevet 5. desember 2015 @Hummels Beste minne fra fotballbanen?@incognita Smarteste personen du kjenner, hva jobber h*n som?@Sunflower-Delight Beste maten du har smakt?@_Tvillingjenta_ Hadde du ofret livet ditt for fred i midtøsten? Ville svaret på spørsmålet være avhengig av om verden fikk vite at det var du som sikret freden?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1199 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Smarteste personen du kjenner, hva jobber h*n som?Smarteste personen jeg noensinne har kjent er student. @Summers Hva jobber du med/studerer du?
Gjest Hummels Skrevet 5. desember 2015 #1200 Skrevet 5. desember 2015 @Hummels Beste minne fra fotballbanen?Når jeg skulle sentre til noen så scoret jeg i stedet, og det var det siste og avgjørende målet. Lagkameratene mine kastet seg over meg av glede. @_Tvillingjenta_ hvilken øyenfarge har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå