Gjest incognita Skrevet 4. desember 2015 #1001 Skrevet 4. desember 2015 @incognita Kva sport likar du best?Fotball og langrenn. @Daybreak Er du singel eller i forhold? @Intruder Ut i dag?
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #1002 Skrevet 4. desember 2015 mellom '85 og '90. @Hummels Hva med deg? 1990@Lady hva er du redd for?
minister-mio Skrevet 4. desember 2015 #1003 Skrevet 4. desember 2015 Det var på slutten av nittitallet en gang når kjolen til søstra mi plutselig tok fyr, det var sykt bra humor (det gikk fint med henne)@mini-mio Hva gjør du når du er skikkelig sinna?Roper ut profaniteter, hytter med neven og forbanner universet, paven og nsb.@incognita kunne du spist en brukt sokk?
Gjest incognita Skrevet 4. desember 2015 #1004 Skrevet 4. desember 2015 Roper ut profaniteter, hytter med neven og forbanner universet, paven og nsb.@incognita kunne du spist en brukt sokk? Helst ikke. Altså jeg kan spise hva som helst som er av organisk opphav, men en sokk? Skjønner ikke hvordan jeg skulle fått den ned. Men på utfordring ville jeg spist omtrent hva som helst. @mini-mio Har du, som meg, egentlig andre mer fornuftige ting du burde gjort akkurat nå?
minister-mio Skrevet 4. desember 2015 #1005 Skrevet 4. desember 2015 Helst ikke. Altså jeg kan spise hva som helst som er av organisk opphav, men en sokk? Skjønner ikke hvordan jeg skulle fått den ned. Men på utfordring ville jeg spist omtrent hva som helst. @mini-mio Har du, som meg, egentlig andre mer fornuftige ting du burde gjort akkurat nå?Nei Nei det har jeg ikke (joda )@incognita hva skal du nå?
Gjest incognita Skrevet 4. desember 2015 #1006 Skrevet 4. desember 2015 Nei Nei det har jeg ikke (joda )@incognita hva skal du nå?Akkurat nuh skriver jeg en skarpt formulert (jobb-relatert) e-post. @mini-mio Skal du noe spennende i helgen? @Herr Heftig Hvem på KG er du mest nysgjerrig på ?(tag vedkommende dersom hun/han ikke er i tråden)
Daybreak Skrevet 4. desember 2015 #1007 Skrevet 4. desember 2015 Fotball og langrenn. @Daybreak Er du singel eller i forhold? @Intruder Ut i dag?Eg er nok singel.@incognita Har du eit favorittord?@Intruder Er poesi noko for deg?
minister-mio Skrevet 4. desember 2015 #1008 Skrevet 4. desember 2015 Akkurat nuh skriver jeg en skarpt formulert (jobb-relatert) e-post. @mini-mio Skal du noe spennende i helgen? @Herr Heftig Hvem på KG er du mest nysgjerrig på ?(tag vedkommende dersom hun/han ikke er i tråden) Jeg skulle på ski, men det er så mildt men jeg skal bake til jul, men det kvalifiserer neppe til spennende.@incognita er det synd på den som får skarpt formulert e-post fra deg?@A ♥ hvordan føles det å være den første taggbare personen på A på forumet?
Gjest incognita Skrevet 4. desember 2015 #1009 Skrevet 4. desember 2015 @incognita Har du eit favorittord?Jeg synes det er kjempefestlig å si "gjøna" istedefor "gjennom". Det gjør de visst på sunnmørstraktene. @incognita er det synd på den som får skarpt formulert e-post fra deg?Det kommer an på hvordan vedkommende velger å svare meg. @mini-mio Hvilke slag sikter du deg inn på? (haha litt sånn ufrivillig bake-pun der, not intended!) @Daybreak Har du bakt julekaker enda, eller skal du? @Edain Hva er det beste med denne årstiden?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 4. desember 2015 #1010 Skrevet 4. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2015 #1011 Skrevet 4. desember 2015 Bruntetter? Er det tette brunetter? I såfall går jeg for blondiner. Oi, ja det er jo mange.. @Lady , @incognita, @BethD @Rainstorm @Okapi @mini-mio @Ragnar89 , @energibånd - ja, og en hel haug av andre. Til dere som ikke ble nevnt: Sorry, det er kun fordi jeg ikke orket taggingen.@Jellybean78 - Hva er det raskeste du noen gang har kjørt?Har 2 x Sony z3 med doble simkort helt like (den ene gikk i stykker, så kjøpte ny før jeg rakk å fikse den gamle)@incognita Hvor stor tv har du?Beste minne fra jula er egentlig et årlig minne.. ingen spesielle juler som skiller seg ut. Men synes jo det er hyggelig hvis det er hvitt ute.@Summers - Hva er drømmeyrket ditt?@Ragnar89 - Er du like hard som du ser ut som på avataren din?Nei. Begynner å bli syk, så spøker for i morgen også. :\@incognita - hva er det andre du egentlig skulle hatt gjort i stedet for å sitte her?Nei, jeg er ikke så opptatt av det. Mange sangtekster er fine og gir mening, men poesi som i lyrikk bryr jeg meg lite om.@Daybreak - Har du noen gang brukt en for stor del av jobbtiden din på enten KG eller andre unødvendigheter?@O.G. - Når du legger tarotkort, tror du 100% på det selv.. Altså at du treffer for hver eneste en du legger for, eller har du en viss %-andels anslag på hva du bør klare?Empirien viser jeg har rundt 80% rett når jeg legger kort, men jeg mener jeg har tolket kortene rett hver eneste gang ja, er bare fremtiden som kan fortelle om jeg tar feil og da er feilraten på 20% (av hundre kort trukket får jeg 20stk totalt feil).
Gjest BethD Skrevet 4. desember 2015 #1012 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Oi.. Smigret for at du husket på meg Intruder Endret 4. desember 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1013 Skrevet 4. desember 2015 Endelig en som er enig med meg. Heldigvis har jeg stemmerett i Statene. Det har jeg og, men aldri i verden om jeg stemmer på noen som snakker slik som han gjør om visse typer mennesker. Dessuten så viser det seg omtrent historisk at ingen av slike såkalte rikinger kommer seg videre såfremt de ikke har noe politisk bakgrunn. Anonymkode: 0c97f...041 1
Okapi Skrevet 4. desember 2015 #1014 Skrevet 4. desember 2015 @Okapi Hva liker du best av Kvinneguiden og diskusjon.no?@Okapi Fikk du med deg dette spørsmålet?Spørs helt på tema. Kvinneguiden er bedre på personlige greier, men det ville ikke ramle meg inn å be om teknisk hjelp her. Når det gjelder gamer, tja. Er generelt ikke så begeistret for merkelapper siden folk legger så mye forskjellig i dem. Om jeg sier ja er det garantert folk som tenker WoW, FIFA og CoD, selv om jeg ærlig talt heller spiller brettspill og indies. Pleier som regel bare si jeg spiller spill.@Okapi Er du god på luftgitar?Aner ikke, aldri prøvd. Kjenner en fyr som gjør sånt i fylla, og jeg blir ærlig talt edru bare av å se på. Er egentlig ikke spesielt animert, sånn generelt.@Okapi En ting du har lært på kvinneguiden som du har fått bruk for?Garantert, men aner ikke hva. @Okapi - Hvor langt hår har du egentlig?Til midt på rumpa, omtrent.
Gjest incognita Skrevet 4. desember 2015 #1015 Skrevet 4. desember 2015 @incognita - hva er det andre du egentlig skulle hatt gjort i stedet for å sitte her?Litt forefallende, foråsidetsånn. @Intruder Har du rot i systemet, eller system i rotet?
Okapi Skrevet 4. desember 2015 #1016 Skrevet 4. desember 2015 Hehe, jeg tror muligens det er@ambivalentReaction eller @Okapi (men at han jåler seg til på forumet)edit: og @Hummels selvfølgelig.Er iallefall ikke meg. Jeg er knøttliten ("a scale model of a proper viking", ble jeg beskrevet som en gang), kronisk avvist, evig singel og snart jomfru igjen.
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 4. desember 2015 #1017 Skrevet 4. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 4. desember 2015 #1018 Skrevet 4. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Okapi Skrevet 4. desember 2015 #1019 Skrevet 4. desember 2015 @Okapi - er du heavyrocker eller går med skinnfrakk?Spiller bare triangel (kazoo under press) og går helst i ull, men hører forsåvidt på metall og.
Gjest incognita Skrevet 4. desember 2015 #1020 Skrevet 4. desember 2015 Spooky. Skulle til å spørre om du var ryddig eller rotete av deg.Jeg har rot i systemet.@incognita - er du ryddig eller rotete av deg?(Jeg er synsk )Jeg er ryddig av meg. @Intruder Hva har du i og på nattbordet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå