Gå til innhold

Bytte gave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne kom gledesstrålende på besøk i dag, og hadde kjøpt julegaver. Også til meg. 

Hun sa jeg kunne åpne nå eller vente til jul. Etter hun var gått, greide jeg ikke dy meg. 

Det var da noe hun elsker, men som jeg har nok av, og aldri kan bruke uansett. 

 

Skal jeg bytte og holde kjeft, takke pent å si jeg valgte å bytte det i noe annet, eller hva? 

Anonymkode: f05f1...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne kom gledesstrålende på besøk i dag, og hadde kjøpt julegaver. Også til meg. 

Hun sa jeg kunne åpne nå eller vente til jul. Etter hun var gått, greide jeg ikke dy meg. 

Det var da noe hun elsker, men som jeg har nok av, og aldri kan bruke uansett. 

 

Skal jeg bytte og holde kjeft, takke pent å si jeg valgte å bytte det i noe annet, eller hva? 

Anonymkode: f05f1...468

Bytte.

Men du kan godt fortelle det. Da slipper du kanskje å få en til slik ting neste Jul... :)

Anonymkode: 6b08c...27e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tankegang er at det er bedre at man kan bruke en gave enn at den samler støv. Jeg hadde byttet.

Om du skal si noe eller ikke, må du nesten vurdere selv ut fra hva du mener er riktig med tanke på hvordan venninnen din er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det med byttelapp da? x)

Altså om det er med en byttelapp, så er det jo helt opp til deg om du vil bytte eller ikke, er jo en grunn for at det er der..
De fleste tenker kanskje om det er klær: "H*n bytter til en annen størrelse" Men går jo fint an å bytte til noe annet om man ikke liker det/passer det/osv..

Men er det ikke byttelapp, så kan det hende du blir å slite med å bytte tingen, siden ikke alle butikker tar imot ting uten byttelapp...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er byttelapp på det. En kompis sa jeg skulle pakket det om og gi det til henne :D 

 

Det er snakk om noe Interiørfjas....

 

 

Anonymkode: f05f1...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...